Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Zonet eerste betaling via Hello Bank gedaan. Eens zien of ik het ook krijg. Betaalde altijd via Keytrade, daar krijg je €0,05 per betaling.
Een broodje of koffie en daar via een andere weg €0,50 korting op krijgen is mooi meegenomen.
Een broodje of koffie en daar via een andere weg €0,50 korting op krijgen is mooi meegenomen.
Heb je al bericht gekregen van Hello bank dat de koppeling van je rekening met MV gelukt is ?
Al twee keer pizza's gekocht bij Pizza Hut. Twee keer punten niet in orde.
Mhhh... Het gaat zeker niet allemaal perfect met die dingen.
Hello Bank vind ik ergens een beetje een minderwaardig product ook. Bijna geen informatie op de overzichten van de uitgaven. Trage verwerking van betalingen. Het is gratis en we krijgen er nog iets bovenop : we zullen maar niet klagen zeker ?
Al twee keer pizza's gekocht bij Pizza Hut. Twee keer punten niet in orde.
Mhhh... Het gaat zeker niet allemaal perfect met die dingen.
Hello Bank vind ik ergens een beetje een minderwaardig product ook. Bijna geen informatie op de overzichten van de uitgaven. Trage verwerking van betalingen. Het is gratis en we krijgen er nog iets bovenop : we zullen maar niet klagen zeker ?
Heb de bevestiging gekregen
We zullen zien hoe het loopt, bij mij loopt er frequent iets mis met Vikingpunten maar dat is ALTIJD bij grote bedragen.
We zullen zien hoe het loopt, bij mij loopt er frequent iets mis met Vikingpunten maar dat is ALTIJD bij grote bedragen.
Ik had een aankoop gedaan bij Pizza Hut.
MV zegt dat het 'tot 24 uren' kan duren eer de bevestiging van de Vikingpunten arriveert.
Na 30 uur nog altijd niets... dan maar het claimformulier ingevuld.
En al dan niet toevallig : Een paar minuten later krijg ik een email die zegt dat de punten in wacht staan.
Voor vorige keer is het nog altijd niet in orde. Het gaat gelukkig maar om centjes.. niet om Euro's.
Punten ontvangen voor een claim kan tot 2 maanden duren volgens de website.. Ook niet echt een toonbeeld van administratieve doeltreffendheid. En zo loopt er daar wel meer mank op het schip van de Noormannen..
MV zegt dat het 'tot 24 uren' kan duren eer de bevestiging van de Vikingpunten arriveert.
En al dan niet toevallig : Een paar minuten later krijg ik een email die zegt dat de punten in wacht staan.
Voor vorige keer is het nog altijd niet in orde. Het gaat gelukkig maar om centjes.. niet om Euro's.
Punten ontvangen voor een claim kan tot 2 maanden duren volgens de website.. Ook niet echt een toonbeeld van administratieve doeltreffendheid. En zo loopt er daar wel meer mank op het schip van de Noormannen..
cent of euro , dat maakt niet uit. Ok je kan wel stellen dat voor 1 cent je niet zou gaan zagen omdat het de moeite niet is, maar toch.... 1cent is 1 cent. Dat de vikings zien dat hun bazaar werkt :-)
Ik heb er echter nog geen problemen mee ondervonden tot nu toe.
Ik heb er echter nog geen problemen mee ondervonden tot nu toe.
Zeer herkenbaar.haelewyn schreef: ↑15 augustus 2019, 09:48 Ik had een aankoop gedaan bij Pizza Hut.
Koop eens een iPhone van 800 euro of een laptop van 1200 euro of boek eens een reis van 900 euro. Wedden dat je je puntjes niet krijgt?
Als je dan op Aliexpress een cover voor je iPhone koopt of een fietslampje dan heb je je vikingpunten al meteen in wacht staan.
Alleen de dure producten, dat vinden ze nooit terug! Dan moet je een hele zooi aan bewijsjes sturen om achteraf te horen dat het niet gekoppeld is en je niet op de link hebt geklikt en ze dus ook niets meer voor je kunnen doen. Dan geven ze nog als tip om geen ad-blockers te installeren (terwijl ik die nog nooit heb gehad). Ik ram die knop bij de Vikingdeals altijd 5 tot 10 keer in. Dan kunnen ze al niet zeggen dat ik niet heb geklikt. Meteen naar het winkelmandje en zorgen dat het binnen de 2 min. volledig afgerekend is!
Wanneer krijg je de vikingpunten voor de betalingen met een Hello Bank zichtrekening? Heb nu een paar betalingen gedaan maar heb nog geen bevestigingsmail gekregen en kan ook niets in de wacht zien staan op de site van MV.
Ik heb de indruk dat het per kalendermaand bekeken wordt, maar daar ben ik niet zeker over.
In ieder geval worden de punten 1 keer per maand toegekend.
Per verrichting 0,5 VP en je kan maximaal tot 5 VP gaan.
De punten komen er dan iedere keer tussen de 10de en de 15de op - althans zo zie ik het de laatste drie maanden toch gebeuren. Je krijgt dus wel één keer per maand de punten en één keer per maand een email van MV dat er punten beschikbaar zijn van Hello Bank. De VP komen niet in wacht voor Hello Bank. Ze zijn onmiddellijk bruikbaar na toekenning.
Ik doe meer betalingen dan nodig en heb al iedere keer keurig de 5 VP gekregen.
Je spreekt over betalingen maar volgens mij krijg je het voordeel alleen voor een betaling via bancontact / maestro in een handelszaak. Niet voor een overschrijving of domiciliering etc.
In ieder geval worden de punten 1 keer per maand toegekend.
Per verrichting 0,5 VP en je kan maximaal tot 5 VP gaan.
De punten komen er dan iedere keer tussen de 10de en de 15de op - althans zo zie ik het de laatste drie maanden toch gebeuren. Je krijgt dus wel één keer per maand de punten en één keer per maand een email van MV dat er punten beschikbaar zijn van Hello Bank. De VP komen niet in wacht voor Hello Bank. Ze zijn onmiddellijk bruikbaar na toekenning.
Ik doe meer betalingen dan nodig en heb al iedere keer keurig de 5 VP gekregen.
Je spreekt over betalingen maar volgens mij krijg je het voordeel alleen voor een betaling via bancontact / maestro in een handelszaak. Niet voor een overschrijving of domiciliering etc.
Tot nu toe nog niets gekregen, ben bijna een weekje bezig. Betaal in handelszaken
Broodje in Panos, tankbeurtje van €10, ...
Zo van die kleine dingen.
Broodje in Panos, tankbeurtje van €10, ...
Zo van die kleine dingen.
Je gaat daar pas de eerste keer iets van zien in de maand die volgt op de verrichtingen. Rond 10 a 15 september zal je de eerste keer je punten ontvangen.
ok - ik ga dat hier aanpassen - ik dacht dat je punten kreeg bij een tankbeurt ;-).
Heb je je hello bank punten gekregen? Je krijgt die een maal per maand toegewezen zo rond de 10de.
Nee, ben maar halverwege augustus gestart. Heb nog niets gekregen zal rond 10/9 zijn.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik doe dit nu al 3 jaar, nooit geen problemen gehad met het puntensysteem. Ik heb iedere maand mijn punten. 3 jaar zonder ook maar 1 euro uit gegeven te hebben aan mijn foon.