Modelportefeuille Mixer
Modelportefeuille Mixer
De Mixer modelportefeuille is niet meer verkrijgbaar blijkbaar.
Spijtig, ik had deze willen aanschaffen.
Komt deze terug of eventueel de nieuwe portefeuilles (Smart Selection) van mijnportefeuille.be
Spijtig, ik had deze willen aanschaffen.
Komt deze terug of eventueel de nieuwe portefeuilles (Smart Selection) van mijnportefeuille.be
Re: Modelportefeuille Mixer
Ik merk ook dat mijn flexer portefeuille niet meer overeenstemt met de inhoud die ik op mijnkapitaal.be terugvind.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
[quote=Rat post_id=436323 time=1584393268 user_id=5328]
Ik merk ook dat mijn flexer portefeuille niet meer overeenstemt met de inhoud die ik op mijnkapitaal.be terugvind.
[/quote
De fondsen zijn nog maar sinds een jaar geleden aangepast.
Was toen heel wat heisa over hier op forum.
Maar ja beter laat dan nooit dat men het opmerkt.
Neem contact met Me , deze zullen dan in de toekomst de nieuwe portefeuille toepassen.
(normaal hebt ge daar in de tijd een prive bericht over ontvangen )
Eventuele verkopen van de andere fondsen zult u zelf manueel dienen in te voeren.
En de vrijgekomen gelden kunt u dan zelf gebruiken voor de aankoop nieuwe fondsen.(gaat wel manueel dienen te gebeuren)
Of het nu het verkoop moment is![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
[/quote
De fondsen zijn nog maar sinds een jaar geleden aangepast.
Was toen heel wat heisa over hier op forum.
Maar ja beter laat dan nooit dat men het opmerkt.
Neem contact met Me , deze zullen dan in de toekomst de nieuwe portefeuille toepassen.
(normaal hebt ge daar in de tijd een prive bericht over ontvangen )
Eventuele verkopen van de andere fondsen zult u zelf manueel dienen in te voeren.
En de vrijgekomen gelden kunt u dan zelf gebruiken voor de aankoop nieuwe fondsen.(gaat wel manueel dienen te gebeuren)
Of het nu het verkoop moment is
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Estate Guru believer.
Ik had toen nochtans aan Medirect gevraagd meteen volledig over te stappen naar de nieuwe portefeuille. Dat gebeurde toen ook.
Nu wordt er plots in totaal andere fondsen belegd, bovenop de gewone fondsen uit Flexer. Fondsen die ik wel kan, want ze staan bvb wel op een andere beleggingsrekening bij Medirect. Er loopt precies toch iets fout achterliggend...
Nu wordt er plots in totaal andere fondsen belegd, bovenop de gewone fondsen uit Flexer. Fondsen die ik wel kan, want ze staan bvb wel op een andere beleggingsrekening bij Medirect. Er loopt precies toch iets fout achterliggend...