NBB - Kredieten aan particulieren
NBB - Kredieten aan particulieren
Bij de Nationale bank van België (NBB) kan men het uittreksel opvragen (hier: http://www.nbb.be/pub/04_00_00_00_00/04 ... 0.htm?l=nl) met daarop de op dat moment lopende kredieten (zowel diegene zonder als met betalingsachterstand).
Nu heb ik twee kredietkaarten die geopend werden met de optie 'gespreid betalen', waardoor je niet per se altijd het volledige bedrag dient terug te betalen. Deze staan geregistreerd op het uittreksel, met daarbij de naam van de uitgever en de bestedingslimieten van beide kaarten.
Ik had graag geweten van mensen die kredietkaarten hebben die steeds verplicht maandelijks terug te betalen zijn, of deze ook geregistreerd worden op het uittreksel.
Nu heb ik twee kredietkaarten die geopend werden met de optie 'gespreid betalen', waardoor je niet per se altijd het volledige bedrag dient terug te betalen. Deze staan geregistreerd op het uittreksel, met daarbij de naam van de uitgever en de bestedingslimieten van beide kaarten.
Ik had graag geweten van mensen die kredietkaarten hebben die steeds verplicht maandelijks terug te betalen zijn, of deze ook geregistreerd worden op het uittreksel.
Re: NBB - Kredieten aan particulieren
Mijn 2 mastercards zonder gepreid betalen (bij argenta en DB) staan niet op het uittreksel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.