Nederlandse supermarkten: waar best?
Nederlandse supermarkten: waar best?
Ik krijg van een aantal mensen steeds de vraag waar het het goedkoopste is om in NL voeding te kopen. Nu ik heb daar totaal geen idee van.
Ketens die ik ken: Albert Heijn (is dat niet de Colruyt van NL?) en C1000 (doen veel acties voor bv. producten aan 1 euro)
Kunnen jullie helpen?
Ketens die ik ken: Albert Heijn (is dat niet de Colruyt van NL?) en C1000 (doen veel acties voor bv. producten aan 1 euro)
Kunnen jullie helpen?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Nederlandse supermarkten: waar best?
Ik ga elke week naar de C-1000 in Hulst : makkelijk, goedkoop én ... qua assortiment afgestemd op Belgische klanten !!! 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedoel je best of het goedkoopst. Mijn zusje woont bijna 40 jaar in Nederland, doet uiteraard de meeste aankopen in Nederland maar sommige producten brengt ze steevast mee uit België, heb het dan over bijval (snijvlees e.d.) en de warme bakker. Wat de C1000 betreft, daar koopt ze nooit wegens te rommelig en mindere kwaliteit, is ook een C1000 gelegen aan de grens, misschien ook afgestemd op de Belgische markt .... 

Ja ik bedoel de "Colruyt van NL".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
ja dat is waar voor een deel maar nu dat de c-1000 in Hulst is vernieuwd klopt dat niet meer qua rommelig .... De kwaliteit ... nou ja een fles Spa bruis is van dezelfde kwaliteit als hier en er is nog statiegeld op ook !!! Qua vlees bv is dat goed van kwaliteit (Belgische rassen en van het vrouwelijk geslacht) en zeer goedkoop. Ik zeg niet dat bv de huismerken ook goed zijn.... alleen de soepen van het huismerk heb ik reeds geproefd en die zijn goed .Wat de C1000 betreft, daar koopt ze nooit wegens te rommelig en mindere kwaliteit

Eén van de beste en goedkoopste winkelketens is zeker en vast de "Jumbo" gevolgd door "Jan Linders."
A.H. is misschien bij ons de meest gekende maar is echt een heel stuk duurder ( als je geen rekening houdt met de promo's ).
Let wel, in Nederland is er altijd wel in een bepaalde keten een actie te vinden en dan kan je pas echt koopjes doen want dan verkopen ze met verlies !!
Ik ben nu al jaren een zeer tevreden klant in Nederland en weet waar ik welk product moet kopen.
A.H. is misschien bij ons de meest gekende maar is echt een heel stuk duurder ( als je geen rekening houdt met de promo's ).
Let wel, in Nederland is er altijd wel in een bepaalde keten een actie te vinden en dan kan je pas echt koopjes doen want dan verkopen ze met verlies !!
Ik ben nu al jaren een zeer tevreden klant in Nederland en weet waar ik welk product moet kopen.
Klopt Jumbo is de goedkoopste, en je zou er af en toe nog eens een volledig winkelkarretje gratis krijgen
viewtopic.php?f=25&t=1733&p=12865&hilit=jumbo#p12609" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=25&t=1733&p=12865&hilit=jumbo#p12609" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaganzza schreef:Ik krijg van een aantal mensen steeds de vraag waar het het goedkoopste is om in NL voeding te kopen. Nu ik heb daar totaal geen idee van.
Kunnen jullie helpen?
helpen dat wel maar
spreken we dan over huismerken ?
spreken we over merk produkten ?
en dal het wel zijn lijk hier in Belgie.
alhoewel de cola en frisdranken in NL goedkoper zijn.
of wanneer ge kilometer kostprijs in rekening het nog voordeliger is.
natuurlijk een NL winkel een kilometer of 5 van de deur is een ander verhaal .