Negatieve interest?
Re: Negatieve interest?
'kan', want geen enkele andere bank doet het...
-
- Newbie
- Contacteer:
Voel mij ook een "beetje in het zak gezet". Het gaat maar over een klein bedrag maar toch!
als slecht 1% van de banken de inhouding doet, wil dat zeggen dat die 1% bangerikken zijn.
-
- Newbie
- Contacteer:
Juist via de chat vernomen dat EVI het zegelrecht zal terug betalen.
maar u hoeft zich geen zorgen maken meneer
Ik zie hier net een mail dat EVI alle klanten terugbetaald
waarvan het zegelrecht afgetrokken is
-
- Newbie
- Contacteer:
Gewoon schande. Voor wie houden ze ons eigenlijk, bij Van Landschot bank? Hiermede snijden ze in hun eigen vel. Nu dat ze van zichzelf zeggen wie ze zijn, moeten we zeker vermijden van hetzij van er gelden te plaatsen als spaarder, hetzij van enige andere vorm van investering. En ... zegelrecht of niet, dat doe je niet op deze manier,
"madame" evi !!!

Ondertussen is een manuele correctie gebeurd, 15 cent werd gecrediteerd op mijn rekening.
Ze mogen wel beter communiceren bij hun afhoudingen en rentebetalingen, want er staat niets vermeld.
We stellen vast dat dit 'zegelrecht' veel vragen opwekt bij onze klanten temeer omdat door deze afhouding de intrestberekening niet overeenkomt met de verworven rente (verschil van €0.15).
Omwille van deze onduidelijkheid, hebben we besloten om dit 'zegelrecht' niet door te rekenen aan onze klanten, zolang de wetgeving dit toelaat.
Deze beslissing is retroactief. Het ingehouden bedrag van € 0.15 werd reeds terugbetaald.
Vriendelijke groet,
Evi.
Omwille van deze onduidelijkheid, hebben we besloten om dit 'zegelrecht' niet door te rekenen aan onze klanten, zolang de wetgeving dit toelaat.
Deze beslissing is retroactief. Het ingehouden bedrag van € 0.15 werd reeds terugbetaald.
Vriendelijke groet,
Evi.
Bedankt voor de snelle reactie. Mooi!