Negatieve rente Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Negatieve rente Argenta
@svparijs:
De reden waarom ik nog argenta heb is omdat ze in vervlogen tijden een hoge rente gaven, maar ik vind het opzeggen van rekeningen nutteloos als ik naar de toekomst toe wie weet terug gebruik wil maken van hun diensten (maw als hun rente beter wordt). Ik laat normaal op alle rekeningen zeker 50 euro staan zodat ik nooit als een onrendabele rekening kan beschouwd worden. Ik vind het dan ook jammer dat ik een negatieve rente krijg bij argenta terwijl dit bij rabobank of keytrade niet het geval is. Zeker jammer omdat gratis hét woord is van argenta, maar uiteindelijk zijn rabobank en keytrade slimmmer waardoor zij effectief gratis zijn. Het zijn inderdaad maar een paar centjes, maar ik had de 50 euro van mijn zichtrekening onlang overgeschreven en het is geen aangename verrassing als wanneer je je rente gaat controleren je plots op negatief staat. Je verwacht toch dat wanneer je bijna het hele jaar ergens 50 euro hebt staan, je geen negatieve rente krijgt...
De reden waarom ik nog argenta heb is omdat ze in vervlogen tijden een hoge rente gaven, maar ik vind het opzeggen van rekeningen nutteloos als ik naar de toekomst toe wie weet terug gebruik wil maken van hun diensten (maw als hun rente beter wordt). Ik laat normaal op alle rekeningen zeker 50 euro staan zodat ik nooit als een onrendabele rekening kan beschouwd worden. Ik vind het dan ook jammer dat ik een negatieve rente krijg bij argenta terwijl dit bij rabobank of keytrade niet het geval is. Zeker jammer omdat gratis hét woord is van argenta, maar uiteindelijk zijn rabobank en keytrade slimmmer waardoor zij effectief gratis zijn. Het zijn inderdaad maar een paar centjes, maar ik had de 50 euro van mijn zichtrekening onlang overgeschreven en het is geen aangename verrassing als wanneer je je rente gaat controleren je plots op negatief staat. Je verwacht toch dat wanneer je bijna het hele jaar ergens 50 euro hebt staan, je geen negatieve rente krijgt...
jongens ,jongens toch !
kijk eens wat dexia en andere banken aanrekenen .
Daar valt je broek vanaf
Daar valt je broek vanaf
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja, da 's waar, bij Argenta kom je toe met die 15 cent per jaar.chukky2 schreef: jongens ,jongens toch !
Daar valt je broek vanaf

ik zit dan ook niet bij dexia ... Dus wat andere banken mij aanrekenen maakt mij niet uit. De gratis argenta bank kost mij uiteindelijk meer dan rabobank of keytrade of credit europe, ... Ik weet het, het zijn maar enkele centjes, maar zeg zoals het is, Argenta pakt het dan toch niet goed aan.nestor1970 schreef:Ja, da 's waar, bij Argenta kom je toe met die 15 cent per jaar.chukky2 schreef: jongens ,jongens toch !
Daar valt je broek vanaf![]()
Hoe dan ook, het internetbankieren bij Argenta is niet echt gebruiksvriendelijk. Dat heb ik vandaag nog maar eens ondervonden. Ik betaal liever iets meer om vlot te kunnen internetbankieren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bekijk het dan zo, Maarten : voor 15 cent krijg je er bij Argenta een uitgebreid kantorennetwerk bij. Kan soms toch ook eens van pas komen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het internetbankieren van argenta ziet er idd niet zo flashy uit, maar daar maak ik niet echt een probleem van.
De digipass maakt het inloggen en verrichtingen doen lastig? Ja, maar dit is bij veel banken het geval en laten we niet vergeten dat dit voor onze veiligheid is.
De digipass maakt het inloggen en verrichtingen doen lastig? Ja, maar dit is bij veel banken het geval en laten we niet vergeten dat dit voor onze veiligheid is.
dat het niet flashy is dat maakt me niets uit. Dat ik honderd cijfertjes moet invoeren, dat maakt me zelfs ook niets uit. Maar dat het internetsysteem zo pokketraag werkt, dat maakt me wel wat uit.jawadde001 schreef: Het internetbankieren van argenta ziet er idd niet zo flashy uit, maar daar maak ik niet echt een probleem van.
Heb ook prijs, 13 eurocent in' t rood. Ik veronderstel echt dat Argenta hier een fout heeft gemaakt.
Me too ... -0.01 ! Ik begin het jaar al met schulden. Lap. 

-
- Full Member
- Contacteer:
Mijn dochtertje van 3,5 staat -0,14€ op haar zicht, ocharme 't kindDieter schreef: Me too ... -0.01 ! Ik begin het jaar al met schulden. Lap.![]()

Vroeg geleerd is ...nestor1970 schreef:
Mijn dochtertje van 3,5 staat -0,14€ op haar zicht, ocharme 't kind![]()
Mijn VDK-zichtrekening maakt al jaren dat verlies. Ondertussen ben ik een democratisch pintje kwijt 

Bij KBC rekenen ze 38,75 + 5,00 euro voor mijn zichtrekening en 3,75 voor mijn spaarrekening.
Dan moet je gewoon de facultatieve rekeningverzekering opzeggen. De meeste mensen weten niet eens dat ze die hebben of waar die voor dient.pool schreef: Bij KBC rekenen ze 38,75 + 5,00 euro voor mijn zichtrekening en 3,75 voor mijn spaarrekening.
Dit is een mooie pure winst voor de banken, want geen kat die ooit effectief beroep doet op die verekering (gezien mensen dus niet weten waarvoor ze dient).
De banken zijn hier trouwens niet echt legaal bezig, want ze mogen geen verzekering afsluiten zonder je expliciete instemming.
Opzeggen die handel. Zelfs al hebben ze het bedrag voor 2010 al geind, ze zijn verplicht die terug te storten, want bij de meeste mensen is dit dus zonder toestemming geind.