NIBC 10 jaar: ik dacht even dat het Kerstmis was...
TIP
Re: NIBC 10 jaar: ik dacht even dat het Kerstmis was...
@ insider:
Waarop baseert u (en uw vriend de private banker) zich om te stellen dat de rente binnen korte tijd terug gaat stijgen?
en zeg nu niet dat de reden is: hij staat nu zo laag, nu moet hij wel stijgen! 0,0% is het laagste
Waarop baseert u (en uw vriend de private banker) zich om te stellen dat de rente binnen korte tijd terug gaat stijgen?
en zeg nu niet dat de reden is: hij staat nu zo laag, nu moet hij wel stijgen! 0,0% is het laagste

[quote="Stabilo86"]@ insider:
[/quote
inflatie doordat de overheid de drukpersen a fond laat draaien momenteel!!!!

inflatie doordat de overheid de drukpersen a fond laat draaien momenteel!!!!
-
- VIP member
- Contacteer:
haha inflatie... Denkt ge nu echt dat ze de rente gaan verhogen om de economie nog wat af te remmen? dream on 

we zullen zien hé ....
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als de ECB de toxische producten blijft opkopen blijft het risico in de markten laag en is er geen nood aan hogere rentevoeten die tegenover het solvabiliteitsrisico staan. De markten gaan overspoeld blijven met goedkoop geld: goed voor de beurzen, goed voor de grondstoffen... tot het ontploft.
Fout Yaris,Yaris schreef:Goede strategie, jnn1. Wat je krijgt, heb je. Wie altijd maar wacht op beter blijft uiteindelijk met lege handen achter.
Ons geld blijft ook niet slapen intussen! Er zijn nog steeds hoogrentende spaarrekeningen, termijnrekeningen op 3 en 5 jaar, soms eens een Kt-rekening zoals bij DB aan 4 % op 4 maand. Het verschil met 10 jaar is daarbij minimaal om niet te zeggen marginaal.
Je moet gewoon alert zijn op de mogelijkheden die zich nu en dan aanbieden en dan een tijdje op die golven meesurfen.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Zo kunnen we idd blijven doorgaan met welles, nietes.
Jij je zin en laat ons afspreken dat we die langetermijnbelegger binnen 10 jaar eens confronteren met zijn alvast niet "waardeloze" belegging van hoeveel? minder dan 3% netto?
Wie laatst lacht, best lacht (jij of ik). Ik lach alvast elke keer als er zich naast mijn kortetermijnbeleggingen ( in ons voorbeeld al zeker niet langer dan 3 a 5 jaar) nu en dan eens een onverwachte buitenkans voordoet (van alle aard) en ik die kan grijpen omdat mijn centjes klaar liggen voor gebruik.
Jij je zin en laat ons afspreken dat we die langetermijnbelegger binnen 10 jaar eens confronteren met zijn alvast niet "waardeloze" belegging van hoeveel? minder dan 3% netto?
Wie laatst lacht, best lacht (jij of ik). Ik lach alvast elke keer als er zich naast mijn kortetermijnbeleggingen ( in ons voorbeeld al zeker niet langer dan 3 a 5 jaar) nu en dan eens een onverwachte buitenkans voordoet (van alle aard) en ik die kan grijpen omdat mijn centjes klaar liggen voor gebruik.

Ooit was "Europa" een mooi project!