NIBC overboeking
NIBC overboeking
Sedert maandag 29-10-2012 - 19:00 uur kan ik geen overboeking doen van spaarrekening NIBC naar mijn tegenrekening in een andere bank.
Laatste keer geprobeerd: 31-10-12 - 18uur
Na enkele mails en telefoons naar NIBC weet ik nu dat er problemen zijn met telenet die de TAN-code niet doorgeeft om de transactie te bevestigen.
Zijn er nog mensen in die situatie ??
Dit is wel erg vervelend.
Laatste keer geprobeerd: 31-10-12 - 18uur
Na enkele mails en telefoons naar NIBC weet ik nu dat er problemen zijn met telenet die de TAN-code niet doorgeeft om de transactie te bevestigen.
Zijn er nog mensen in die situatie ??
Dit is wel erg vervelend.
Re: NIBC overboeking
Verplaatst naar "Vraag het aan NIBC Direct".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wij hebben sinds maandag een aantal reacties van klanten gekregen dat er met de sms-en die via he telenet netwek moeten lopen problemen zijn. Telenet heeft deze problemen bevestigd en wij zijn, in samenwerking me hen volop bezig met het uitwerken van een oplossing. Voor individuel en specifieke vragen (bijvoorbeeld het openen van een termijnrekening of een overschrijving naar de tegenrekening) raden wij u aan contact op te nemen met ons contactcenter (0800 63 500) zij kunnen u verder helpen. Ik zal op het forum laten weten wanneer het probleem is verholpen.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ondertussen zou het probleem met de Telenet sms-en verholpen zijn. Mocht iemand toch nog een probleem vasstellen is het best om contact te nemen met ons contactcenter (0800 63 500)
Inderdaad, de problemen zijn verholpen. Ik kan opnieuw probleemloos overschrijven.
Probleem ontvangst sms TAN code NIBC
Ik heb op het forum onderstaande berichten van 2012 teruggevonden.
Vandaag, 28-10-2014, heb ik net hetzelfde probleem, t.t.z. wanneer ik een overboeking probeer uit te voeren vanop mijn NIBC spaarrekening naar mijn tegen/zichtrekening krijg ik géén sms met TAN code toegestuurd.
Ik heb het probleem vandaag al telefonisch aangekaart bij het NIBC call center; zij gingen dit intern verder bekijken.
Op het eerste zicht zou het probleem echter bij mijn GSM provider Mediontalk (Aldi) liggen, aldus de vriendelijke dame v/h call center.
@NIBC: kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk bekijken en zo nodig contact opnemen met de provider a.u.b.?
Ik heb enkele dringende facturen te betalen...
Alvast bedankt!
Mvg,
FDV
Vandaag, 28-10-2014, heb ik net hetzelfde probleem, t.t.z. wanneer ik een overboeking probeer uit te voeren vanop mijn NIBC spaarrekening naar mijn tegen/zichtrekening krijg ik géén sms met TAN code toegestuurd.
Ik heb het probleem vandaag al telefonisch aangekaart bij het NIBC call center; zij gingen dit intern verder bekijken.
Op het eerste zicht zou het probleem echter bij mijn GSM provider Mediontalk (Aldi) liggen, aldus de vriendelijke dame v/h call center.
@NIBC: kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk bekijken en zo nodig contact opnemen met de provider a.u.b.?
Ik heb enkele dringende facturen te betalen...
![Embarrassed :-[](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/embarrassed.gif)
Alvast bedankt!
Mvg,
FDV
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hey FDV, we hebben het probleem doorgegeven aan onze sms-provider, deze zal het nodige doen om na te gaan hoe het komt dat je de sms'jes niet ontvangt, sorry voor het ongemak. Het kan al eens gebeuren dat door bijvoorbeeld wijzigingen in infrastructuur de routing van onze sms'en niet optimaal gebeurt. Het beste is dan zoals jij deed dit aan onze klantendienst te laten weten en dan lossen wij het zo snel mogelijk op. Alleszins, we houden je dossier in de gaten en contacteren je als het probleem is opgelost!
Beste,
Ik heb vandaag contact opgenomen met mijn provider (Medion) en het probleem is opgelost.
Het lag aan een foutieve instelling bij Medion, niet bij NIBC, waardoor ik sinds gisteren geen enkele sms meer kon ontvangen.
Heb zonet een on-line overboeking keurig kunnen uitvoeren met ontvangst sms-je, dus alles weer ok.
Bedankt voor de moeite in elk geval.
Mvg,
FDV
Ik heb vandaag contact opgenomen met mijn provider (Medion) en het probleem is opgelost.
Het lag aan een foutieve instelling bij Medion, niet bij NIBC, waardoor ik sinds gisteren geen enkele sms meer kon ontvangen.
Heb zonet een on-line overboeking keurig kunnen uitvoeren met ontvangst sms-je, dus alles weer ok.
Bedankt voor de moeite in elk geval.
Mvg,
FDV
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Goed om te horen! We zullen het probleem langs onze kant dan ook afsluiten.