Niet mogelijk om debetrekening te selecteren
Niet mogelijk om debetrekening te selecteren
Hallo,
Als ik naar de overschrijvings pagina ga en het vinkje 'overschrijving tussen mijn rekeningen' selecteer komt mijn fidelity spaar rekening automatisch in de lijst van debet rekeningen.
Indien ik de 'naar externe rekenening' optie aanvink krijg ik geen enkele optie in het debetrekening vakje...
Veldje blijft gewoon leeg.
Iemand hier ervaring mee?
Als ik naar de overschrijvings pagina ga en het vinkje 'overschrijving tussen mijn rekeningen' selecteer komt mijn fidelity spaar rekening automatisch in de lijst van debet rekeningen.
Indien ik de 'naar externe rekenening' optie aanvink krijg ik geen enkele optie in het debetrekening vakje...
Re: Niet mogelijk om debetrekening te selecteren
Als geen centjes op geen keuze mogelijkheid.Hermit schreef: ↑6 februari 2019, 20:02 Hallo,
De oorzaak ?
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er staat wel degelijk een bedrag op mijn medirect rekening maar ik kan het gewoon niet selecteren als optie indien ik een externe overschrijving wil doen.
Tussen mijn medirect rekeningen kan het dan weer wel...
Je kunt niet van een spaarrekening naar een externe rekening overschrijven. Je moet het geld eerst op je geldrekening zetten (dat gebeurt meteen) en dan vandaar overschrijven.
En als het dan nog niet lukt, bel dan de helpdesk.
Zij loodsen je er stap voor stap door. Maar je moet wel eerst ergens anders de externe rekening opgeven, dacht ik.
Zij loodsen je er stap voor stap door. Maar je moet wel eerst ergens anders de externe rekening opgeven, dacht ik.