Nieuw merk : Heytelecom
Re: Nieuw merk : Heytelecom
Ik bel eigenlijk zo goed nooit (wel wil ik zeer sporadisch gebeld kunnen worden). Als ik zelf bel is dat misschien 4 keer per jaar via whatsapp (naar een zeer select clubje bekenden). Wel wil ik een klein beetje data hebben (sporadisch bezoek websites als ik buitenhuis ben) en het liefst geen abonnement. Daarom ben ik zelf bij JIM uitgekomen. Daar krijg ik 500MB voor 5€ in een pre-paid. Als die data dan op is herlaad ik. Meestal 2 a 3 keer per jaar. Beter heb ik nog niet gevonden voor mijn verbruiksprofiel Het liefst zou ik mijn smartphone de vuilbak in doen, maar dat vind de wederhelf minder aangenaam wegens niet bereikbaar
Beste Galactic, de optie voor 5 euro data is al 'gegroeid' naar 1 GB voor 5 euro.
Beter zo want anders zou je zonder optie aan dezelfde prijs zijn uitgekomen. 1 MB = 1 cent, 500 MB is aan gewoon gebruik 5 euro.
Ik hoop dat je dat plezier doet.
Beter zo want anders zou je zonder optie aan dezelfde prijs zijn uitgekomen. 1 MB = 1 cent, 500 MB is aan gewoon gebruik 5 euro.
Ik hoop dat je dat plezier doet.
Ik ben al jaren klant bij Proximus voor mijn GSM abonnement maar het is vrij duur voor wat ik het gebruik en heeft een slechte dekking voor onze regio, ik denk er aan over te schakelen naar yoin ( zelfde net werk ) maar veel goedkoper. Ervaringen, verschil in gebruik?
Het is goedkoper maar de dekking blijft het zelfde.AMA schreef: ↑12 november 2024, 07:36 Ik ben al jaren klant bij Proximus voor mijn GSM abonnement maar het is vrij duur voor wat ik het gebruik en heeft een slechte dekking voor onze regio, ik denk er aan over te schakelen naar yoin ( zelfde net werk ) maar veel goedkoper. Ervaringen, verschil in gebruik?
Dus switch naar een goedkopere op Orange netwerk ?
En dekking kan ook toestel dat al jaren oud is afhankelijk zijn.
Tegenwoordig is een smartphone met 5G handig.
Kostprijs rond 200 € bij een niet provider winkel.
Bij de amazons van deze wereld.
Estate Guru believer.
Er zijn ook al lang versterkertjes op de markt als je van geen enkele operator goede ontvangst hebt.
Of voice over wifi...
Dekking is vaak een probleem in een modern gebouw. Die isoleren ook radiosignalen meer.
5G is een lachertje hier.
Te weinig antenneposities. We zijn nog altijd aan het werken vanop de antenneposities van de 2G over het algemeen.
Voor een goed dekkend 4g maar zeker 5g netwerk moet je je aantal antenneposities vermenigvuldigen met 4 dacht ik (ongeveer).
Dat kan met kleine antennetjes in of aan gebouwen.
Drie keer raden: de drie operatoren doen daar zo goed als niets aan.
En dat is er ook aan te merken.
Prioriteit voor kosten boven efficiëntie.
Ik heb bv goede 2G en 3G binnen.
Zwakke 4G.
Geen 5g binnen.
Alle antennes staan op dezelfde piloon op ongeveer 1 km. Wat zou je andrs verwachten..
Of voice over wifi...
Dekking is vaak een probleem in een modern gebouw. Die isoleren ook radiosignalen meer.
5G is een lachertje hier.
Te weinig antenneposities. We zijn nog altijd aan het werken vanop de antenneposities van de 2G over het algemeen.
Voor een goed dekkend 4g maar zeker 5g netwerk moet je je aantal antenneposities vermenigvuldigen met 4 dacht ik (ongeveer).
Dat kan met kleine antennetjes in of aan gebouwen.
Drie keer raden: de drie operatoren doen daar zo goed als niets aan.
En dat is er ook aan te merken.
Prioriteit voor kosten boven efficiëntie.
Ik heb bv goede 2G en 3G binnen.
Zwakke 4G.
Geen 5g binnen.
Alle antennes staan op dezelfde piloon op ongeveer 1 km. Wat zou je andrs verwachten..