Nieuw merk : Heytelecom
Re: Nieuw merk : Heytelecom
Omdat ik 11% korting krijg bij dreamland via werkgever. 15-11%= 13.35€
7 GB - 20 €= 17,8 € zit toch aan max. 20 GB. nu, dan herlaad ik maar 10 € (kan je niet kopen via herlaadkaart) volgende maanden. tot ik aan <16 GB zit.
Hey Telecom is van Orange zelf, geen MVNO!!! Ik zie geen enkel verschil. Wss. zelfde helpdesk (idem zoals Jim en MV ook zelfde helpdesk)
Iets anders dan Edpnet, MV,....
7 GB - 20 €= 17,8 € zit toch aan max. 20 GB. nu, dan herlaad ik maar 10 € (kan je niet kopen via herlaadkaart) volgende maanden. tot ik aan <16 GB zit.
Hey Telecom is van Orange zelf, geen MVNO!!! Ik zie geen enkel verschil. Wss. zelfde helpdesk (idem zoals Jim en MV ook zelfde helpdesk)
Iets anders dan Edpnet, MV,....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Deze maand voor het eerst over mijn limiet data gegaan bij Hey Telecom en ik voel me genaaid !
Ik heb het abonnement 10 Gb voor 15 euro, in normale omstandigheden is dit ruim voldoende, deze maand ben ik op vakantie in de Ardennen geweest en mijn vrouw kreeg de wifi niet werkend en nu had ik van mijn gsm een wifi hotspot voor haar gemaakt.
Bij Hey krijg je als je 3 maanden klant bent, 2.5 Gb data erbij, na 6 maanden krijg je 5 Gb (na 12 maanden krijg je in totaal 10 Gb extra.
Ik krijg 3 dagen geleden een sms van Hey, je hebt 80% van je datavolume verbruikt, ik kijk online en er staat dat ik 8,7 Gb data heb verbruikt. In mijn abonnement zit 10 Gb + 5 Gb gratis... ik zit 8,7 Gb staan en ga er op dat moment van uit dat ik 6,3 Gb ter berschikking heb... de dag erna krijg ik een sms, uw data is opgebruikt, vanaf nu kost het dus geld.
Ik kijk online en zie nu dat ik 10 Gb heb verbruikt... maar erboven staat + 5Gb ! Ik denk nog altijd dat ik recht heb op 5 Gb...
En nu zie ik 2 dagen later dat ik al een rekening van 7 euro heb voor mijn data.
Graag jullie mening, ben ik nu echt zo dom? Of mag ik er van uitgaan als er 10 Gb staat dat mijn verbruik 10 Gb is en niet 15Gb? Als klant zie ik nergens dat ik 15 Gb heb verbruikt ipv 10 Gb!
Het is trouwens de eerste keer dat ik zoveel data heb verbruikt, door onze kapotte router waardoor ik blijkbaar op 4G bleef thuis ipv op Wifi en doordat ik enkele dagen de hotspot heb gehad voor mijn vrouw. Pff
Ik heb het abonnement 10 Gb voor 15 euro, in normale omstandigheden is dit ruim voldoende, deze maand ben ik op vakantie in de Ardennen geweest en mijn vrouw kreeg de wifi niet werkend en nu had ik van mijn gsm een wifi hotspot voor haar gemaakt.
Bij Hey krijg je als je 3 maanden klant bent, 2.5 Gb data erbij, na 6 maanden krijg je 5 Gb (na 12 maanden krijg je in totaal 10 Gb extra.
Ik krijg 3 dagen geleden een sms van Hey, je hebt 80% van je datavolume verbruikt, ik kijk online en er staat dat ik 8,7 Gb data heb verbruikt. In mijn abonnement zit 10 Gb + 5 Gb gratis... ik zit 8,7 Gb staan en ga er op dat moment van uit dat ik 6,3 Gb ter berschikking heb... de dag erna krijg ik een sms, uw data is opgebruikt, vanaf nu kost het dus geld.
Ik kijk online en zie nu dat ik 10 Gb heb verbruikt... maar erboven staat + 5Gb ! Ik denk nog altijd dat ik recht heb op 5 Gb...
En nu zie ik 2 dagen later dat ik al een rekening van 7 euro heb voor mijn data.
Graag jullie mening, ben ik nu echt zo dom? Of mag ik er van uitgaan als er 10 Gb staat dat mijn verbruik 10 Gb is en niet 15Gb? Als klant zie ik nergens dat ik 15 Gb heb verbruikt ipv 10 Gb!
Het is trouwens de eerste keer dat ik zoveel data heb verbruikt, door onze kapotte router waardoor ik blijkbaar op 4G bleef thuis ipv op Wifi en doordat ik enkele dagen de hotspot heb gehad voor mijn vrouw. Pff
Je hebt uw 15GB al verbruikt maar de teller zal op nog de 10GB van je abonnement zijn afgesteld. Dus eens 10GB bereikt dat aanduiden, maar intern wel het reële verbruik bijhouden. Zo was het ook tijdens de covid tolerantie bij scarlet internet poco. Die teller bleeft in het tabblad verbruik op 50/50GB staan terwijl ik in realiteit meer had verbruikt. In de factuur stond wel het reële verbruik. Nu is dat ook nog zo omdat ik geen extra pak aankoop.
Vraag via de chat achter de details van uw hey dataverbruik. Vraag ook of ze in de klantenzone het verbruik kunnen opsplitsen in basis en boost verbruik. Nu zie je dat mogelijk door op die i te klikken. Of het totaal dan als basis+boost weer te geven.
https://www.heytelecom.be/nl/hey-boost
Je had die extra kost kunnen verwachten LOL. Sorry, kon het niet laten
Vraag via de chat achter de details van uw hey dataverbruik. Vraag ook of ze in de klantenzone het verbruik kunnen opsplitsen in basis en boost verbruik. Nu zie je dat mogelijk door op die i te klikken. Of het totaal dan als basis+boost weer te geven.
https://www.heytelecom.be/nl/hey-boost
Je had die extra kost kunnen verwachten LOL. Sorry, kon het niet laten
Bijvoorbeeld na 3 maanden, heb je bij je 40 GB abonnement 50 GB data dat je maandelijks kan gebruiken (40 GB + 10 GB hey! boost) en na 1 jaar is je mobiele data gewoon verdubbeld! Je Ontvangt dan 80 GB data per maand!
Nadien volgen er nog veel meer verrassingen…
Je ontvangt een sms wanneer je mobiele data beschikbaar is!
Zie tabel voor meer uitleg
1) Ardennen hotspot en thuis 4Gfunnyplace schreef: ↑14 mei 2022, 22:56 nu had ik van mijn gsm een wifi hotspot voor haar gemaakt.
2) Thuis schakel ik ALTIJD 4G uit. Dus dan ben je zelf verantwoordelijk voor het nodeloos verbruik.
3) router bbox 3V heb je voor 15 € (of minder) op 2dehands. Staat bij mij standaard als back-up in de kast. Binnen 5' up & running bij thuiswerken vb. handig.
Zou wel handig zijn als het boosterverbruik ook in de meter staat.
Is niet allemaal zoals edpnet, dat je niet naar teller moet kijken.
https://play.google.com/store/apps/deta ... atamonitor
Gewoon eens chatten met Hey. Ze gaan wel reageren. Ik opteer ook binnenkort om hen te nemen. Best bang for the buck.
Maar zoals je beschreef zal je +15 GB verbruikt hebben. Je kon beter -tijdelijk- naar het onbeperkt abbo omschakelen.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik zit nu 2 maanden bij Hey Telecom met het €15-abonnement; super content van! Kan het iedereen aanraden.
Net ook sms ontvangen dat de 200 belminuten stijgen naar onbeperkt.
Na 1 jaar tijd heb je dus onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 20gb data voor €15 btw incl.
Beste deal momenteel in België lijkt me
Net ook sms ontvangen dat de 200 belminuten stijgen naar onbeperkt.
Na 1 jaar tijd heb je dus onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 20gb data voor €15 btw incl.
Beste deal momenteel in België lijkt me
Thx for sharing.
Idd. biggest bang for the buck en nog VoWIFI/VoLTE incl.
Wat Mobile Vikings, Edp, Jim,... NIET heeft....en geen labiele netwerkbeheerder Transatel.
Dacht dat het er zat aan te komen....
Idd. biggest bang for the buck en nog VoWIFI/VoLTE incl.
Wat Mobile Vikings, Edp, Jim,... NIET heeft....en geen labiele netwerkbeheerder Transatel.
Dacht dat het er zat aan te komen....
Nu nóg betere deal!!!
Net me laten aansluiten. En ik had al Orange prepaid, dus geen simswap nodig.
Binnen 24 u. actief.
https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... -community
Dus 2 jaar lang 10 €/maand, onbeperkt bellen EN SMS en na 1 jaar 20 GB.
VoWIFI/VoLTE INCLUSIEF. Daar kunnen de MV fanboys alleen van dromen....
Hun Viking punten met lager rendement, hun hellobank, waarmee ik extra kaart moet gaan gebruiken, hun labiele netwerkbeheerder ZONDER VoLTE/VoWIFI....en helft minder data..... een A-tier operator en geen MVNO.
Blown Away heeft dat. Laat de fanboys MV maar in de hemel prijzen. Ik weet beter.
Promo -5 € gedurende 24 maanden op het hey!-abonnement 10 GB. Actie geldig van 23/05/2022 tot en met 19/06/2022 voor elke bestelling van een abonnement op www.heytelecom.be
10 euro voor onbeperkt bellen, sms, 10 GB data.... Dat is niet te kloppen imho.
Voor wie niets tegen het orange netwerk heeft : mooi aanbod !
Voor wie niets tegen het orange netwerk heeft : mooi aanbod !
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ikzelf zie niet echt een voordeel.
Omdat ik al bij Orange ben en de extra data voorlopig nog niet nodig heb.
Omdat ik al bij Orange ben en de extra data voorlopig nog niet nodig heb.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik zie vooral het voordeel voor wie onbeperkt wil bellen en sms'en voor 10 euro.
Zelf wacht ik rustig af tot deze beweging van 1 speler misschien de markt dwingt om te volgen.
Orange zelf en proximus hebben net hun abonnementen wat duurder gemaakt.
Voor telecomabonnementen geldt de regel (denk ik) : if it aint broken, don't fix it. Met andere woorden : niet te vaak of te snel veranderen.
Zelf wacht ik rustig af tot deze beweging van 1 speler misschien de markt dwingt om te volgen.
Orange zelf en proximus hebben net hun abonnementen wat duurder gemaakt.
Voor telecomabonnementen geldt de regel (denk ik) : if it aint broken, don't fix it. Met andere woorden : niet te vaak of te snel veranderen.
Ah.. een collega van bij de laagste zwarte prijzen ?
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik zie voor iedereen voordeel met dit abonnement Met de actie die nu loopt heb je over 1 jaar onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en en 20 GB aan data voor €10 btw in. Denk dat er weinige operatoren dit voorstel momenteel kloppenPiepenolleken schreef: ↑11 juni 2022, 12:56 Ik zie vooral het voordeel voor wie onbeperkt wil bellen en sms'en voor 10 euro.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Iemand die maar een halve GB verbruikt per maand zal het totaal niet kunnen schelen of er 5, 10 of 20 GB in een abonnement van 10 euro zit.
Maar dat je (ook)kan onbeperkt bellen en sms'en voor 10 euro zie je bij geen enkele operator op dit moment, voor zover ik weet.
Maar dat je (ook)kan onbeperkt bellen en sms'en voor 10 euro zie je bij geen enkele operator op dit moment, voor zover ik weet.
Neem dan de 5€ formule als je daar U gelukkiger bij voelt. Met 60' bellen en 1 GB.Piepenolleken schreef: ↑11 juni 2022, 18:45 Iemand die maar een halve GB verbruikt per maand zal het totaal niet kunnen schelen of er 5, 10 of 20 GB in een abonnement van 10 euro zit.
Zo kan je over ALLES zagen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik kan begrijpen dat sommigen deze formule zouden kiezen omwille van de 10 of 20 GB data.
Ik zeg gewoon dat dat voor mij niet hoeft (1 GB is genoeg) maar dat ze dan nog altijd de goedkoopste zijn voor onbeperkt bellen en sms'en. En dat kan ik wel gebruiken.
Ik zeg gewoon dat dat voor mij niet hoeft (1 GB is genoeg) maar dat ze dan nog altijd de goedkoopste zijn voor onbeperkt bellen en sms'en. En dat kan ik wel gebruiken.