Nieuwe Android app MoneYou
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nieuwe Android app MoneYou
Beste,
Ik heb recent de nieuwe app van MoneYou geïnstalleerd, maar wanneer ik wil inloggen krijg ik volgende melding:
"De combinatie gebruikersnaam en wachtwoord is onbekend."
Voor de zekerheid heb ik dan ook manueel de gebruikersnaam en wachtwoord rechtstreeks via de website ingegeven en dan krijg ik geen problemen. Is dit een algemeen bekend probleem en zijn er nog gebruikers die hiermee te maken hebben?
Ik heb recent de nieuwe app van MoneYou geïnstalleerd, maar wanneer ik wil inloggen krijg ik volgende melding:
"De combinatie gebruikersnaam en wachtwoord is onbekend."
Voor de zekerheid heb ik dan ook manueel de gebruikersnaam en wachtwoord rechtstreeks via de website ingegeven en dan krijg ik geen problemen. Is dit een algemeen bekend probleem en zijn er nog gebruikers die hiermee te maken hebben?
Re: Nieuwe Android app MoneYou
Heb hetzelfde probleem sinds de upgrade. Voordien werkte alles normaal. Heb het moneyou al enkele keren laten weten (per mail) maar krijg geen enkele reactie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb net hetzelfde probleem, op smartphone en tablet.
Heb het telefonisch en per mail gemeld. Wacht ook nog op antwoord en oplossing.
Heb het telefonisch en per mail gemeld. Wacht ook nog op antwoord en oplossing.
Antwoord van Moneyou ontvangen.
Wijzig je gebruikersnaam in hoofdletters eerst op je PA.
Daarna met gebruikersnaam in hoofdletters inloggen met nieuwe app.
Zo is het bij mij toch gelukt.
Wijzig je gebruikersnaam in hoofdletters eerst op je PA.
Daarna met gebruikersnaam in hoofdletters inloggen met nieuwe app.
Zo is het bij mij toch gelukt.
Klopt, net mijn gebruikersnaam aangepast en inderdaad met enkel hoofdletters werkt het.
merci voor de info
merci voor de info
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn gebruikersnaam bedraagt minder dan 6 karakters en wanneer ik deze louter naar hoofdletter wil omzetten krijg ik de melding dat de gebruikersnaam uit minimum 6 en maximaal 20 karakters dient te bestaan.
Ik wil mijn gebruikersnaam echter niet wijzigen. Kan ik bijgevolg geen gebruik maken van de applicatie of zal er nog een fix worden uitgebracht?
Ik wil mijn gebruikersnaam echter niet wijzigen. Kan ik bijgevolg geen gebruik maken van de applicatie of zal er nog een fix worden uitgebracht?
Ik heb geen problemen gehad met de app, maar dat komt omdat ik de oorspronkelijke login nog steeds gebruik...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Inloggen lukt me ook niet meer, ga mijn gebruikersnaam niet aanpassen maar de app gewoon verwijderen, gebruik hem toch bijna nooit.
mobiel
mobiel
Beste
Ik kreeg volgende reactie op een mail naar hen:
"U heeft een tijdje terug uw gebuikersnaam gewijzigd. Deze staat in ons systeem met allemaal kleine letters. Kunt u eens proberen om via de App in te loggen als u deze kleine letters varandert in allemaal hoofdletters ?
Bijvoorbeeld als uw gebruikersnaam het woord moneyou zou zijn, voer dan MONEYOU in als gebuikersnaam".
Vermits dit ook niet werkte en na telefonisch contact vertelde een medewerker dat er een probleem met de app zelf is en dat er aan gewerkt word.
We zullen dus nog effe geduld moeten uitoefenen.
Echter een korte mededeling van hunnentwege had wel gemogen
Ik kreeg volgende reactie op een mail naar hen:
"U heeft een tijdje terug uw gebuikersnaam gewijzigd. Deze staat in ons systeem met allemaal kleine letters. Kunt u eens proberen om via de App in te loggen als u deze kleine letters varandert in allemaal hoofdletters ?
Bijvoorbeeld als uw gebruikersnaam het woord moneyou zou zijn, voer dan MONEYOU in als gebuikersnaam".
Vermits dit ook niet werkte en na telefonisch contact vertelde een medewerker dat er een probleem met de app zelf is en dat er aan gewerkt word.
We zullen dus nog effe geduld moeten uitoefenen.
Echter een korte mededeling van hunnentwege had wel gemogen