nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Ja ! Goed gezegd !Popkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 10:07
Ik wacht nog altijd op die zot zijn proces voor het gijzelen van 11 miljoen burgers.
We hadden het inderdaad gewoon moeten laten woekeren.
En wat inactieve medemensen fabrieken voor doodskisten laten bemannen.
Een boomende economie die zichzelf kapot maakt, hadden we dan gehad.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Die mediageile TV-viroloog mist nog steeds zijn dagelijkse optreden in de MSM. Dat deze baas Gansendonck het aandurft om X een masturbatiecirkel te noemen is adding insult to injury. Het zal wel zijn dat het bij hem een masturbatiecirkel is. Hij zit er elke dag andere mensen uit te schelden en te blokkeren. Natuurlijk eindig je dan in een masturbatiecirkelPopkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 10:07Ik wacht nog altijd op die zot zijn proces voor het gijzelen van 11 miljoen burgers.haelewyn schreef: ↑Gisteren 09:21 Ik stel voor om Marc Van Ranst mee te laten onderhandelen. De man heeft enorm veel gezond verstand. Laatst in HLN :
"Dit platform is de topbron voor nieuws op aarde", schreef eigenaar Elon Musk, de rijkste man ter wereld, op X, dat vroeger Twitter heette.
Marc Van Ranst reageerde op het bericht: "Nee, X was vroeger een nuttige bron voor nieuws. Maar steeds meer respectabele nieuwsbronnen verlaten X. Het enige dat overblijft is een rechtse masturbatiecirkel, wat prima is als je van dit soort dingen houdt."
Het had zowaar over de Spaargidsclub kunnen gaan.
Volgens de theorie van sommigen hier past MVR perfect in de groep "jaloers op iemand die WEL iets bereikt heeft".
Misschien kan het blok van die kant vragen aan de mod om dit bericht te schrappen wegens onrechts.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het hangt er maar vanaf wie verantwoordelijk is voor die "gijzeling"? BDW, Bouchez of Rousseau ...
Bart De Wever blikt terug op 2024: “Als ik alleen met Bouchez een regering moest maken, was die in een week gevormd”
Volwaardig ... zoals die "volwaardige" Vivaldi regering waar de PS een machtsgeile marionet van Open VLD had aangesteld om 5 jaar lang zeker niets te doen op het vlak van werkloosheid, sociale zekerheid en fiscaliteit. Als je dat een volwaardige regering met volwaardig beleid vindt ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik schreef het al eerder.
Bdw heeft het ongeluk dat de rest niet rechts genoeg is.
Bdw heeft het ongeluk dat de rest niet rechts genoeg is.
Hij was mis. Hij had het over het spaargids forum.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:45
Die mediageile TV-viroloog mist nog steeds zijn dagelijkse optreden in de MSM. Dat deze baas Gansendonck het aandurft om X een masturbatiecirkel te noemen is adding insult to injury.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik ga hier (SG) ook niet akkoord. Net zo min als op Twitter. Ik zie hier toch ook genoeg over en weer gediscussieer van zowel links als rechts?haelewyn schreef: ↑Gisteren 11:51Hij was mis. Hij had het over het spaargids forum.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:45Die mediageile TV-viroloog mist nog steeds zijn dagelijkse optreden in de MSM. Dat deze baas Gansendonck het aandurft om X een masturbatiecirkel te noemen is adding insult to injury.
Wat onze baas Gansendonck niet gewoon is is dat zijn fabeltjes doorprikt worden op X. In tegenstelling tot zijn beate volgelingen in de MSM die zijn prietpraat kritiekloos napapegaaien. En daar kan zijn ego moeilijk mee om. Maar vergis je niet, MVR spuit nog 24/7 zijn gal op X.
Check hier voor jezelf. 90% is nog steeds ruziemakerij.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
90 procent.. ja, dat is een verschil. Op SG komen we maar aan 82.
Ik geniet meer van zijn gal (MVR) dan van de gal hier. Ik vind dat een pak wijzer van inhoud.
Ik moet misschien toch eens op X gaan.
Alhoewel..
Net afgekickt van dit M clubje... dan moet ik niet naar het andere verhuizen.
Ik geniet meer van zijn gal (MVR) dan van de gal hier. Ik vind dat een pak wijzer van inhoud.
Alhoewel..
Zelf heb ik de Covid periode hier op het forum nooit meegemaakt, maar als ik het hier zo lees kan ik er mij wel wat bij voorstellen ...haelewyn schreef: ↑Gisteren 12:34 90 procent.. ja, dat is een verschil. Op SG komen we maar aan 82.
Alhoewel..
Marc Van Ranst , Steven van Gucht, Pierre Van Damme, ...
Die toen als virologen en infectiologen een periode vaak in het nieuws / media redelijk veel bevraagd werden. Ook 'hun advies' uitbrachten om besmettingen van virussen te reduceren....
Dat was 'een advies' dat de Politiek dan verder mee in rekening nam in zijn totaliteit over hoe ver men ging met hun maatregelen, alles afgewogen.
Dat er verschillende meningen over waren over hoever men moest gaan in zijn maatregelen, dat wegens het onbekend gegeven in begin er drastisch werd gehandeld voor een korte periode van enkele weken (lockdown)... , tja ik kan dat plaatsen wegens het ongekende gegeven.
Persoonlijk heb ik nooit de indruk gehad dat die virologen er rare of gekke gedachten op na hielden om het land te willen 'gijzelen'.
Men heeft telkens gewoon toelichtingen gedaan over wat zou kunnen gebeuren in welk soort scénarios.
Aangezien het de regering Vivaldi betrof en vb. MVR ooit te kennen heeft gegeven eerder een links gedachtegoed te hebben kan ik me er wel iets bij voorstellen hoe hier door sommigen weer "Moord en Brand" geschreeuwd werd op SG.
Hebben die dan ook "Moord en Brand" geschreeuwd als een gekke rechtse Militair met wapens zijn kazerne verlaat om MVR te willen liquideren ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je volgt alweer kritiekloos het overheidsnarratief. Maar hier kun je je wat inlezen.
Of ook eens je mening geven ...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ach man, waar heb ik gezegd dat ze het gewoon hadden moeten laten woekeren? Die eerste lockdown was bv. perfect verdedigbaar. Maar dat ze het nadien serieus hebben uitgehangen op "advies" van o.a. professor Marx (ja, die) Van Ranst, kan toch niet worden ontkend? We zijn met 11 miljoen maandenlang elke avond als kippen in "ons kot" gestoken. Ik had gehoopt dat daar een grondig maatschappelijk debat over zou worden gevoerd als alles acht de rug was, maar niets daarvan.haelewyn schreef: ↑Gisteren 10:38Ja ! Goed gezegd !Popkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 10:07
Ik wacht nog altijd op die zot zijn proces voor het gijzelen van 11 miljoen burgers.
We hadden het inderdaad gewoon moeten laten woekeren.
En wat inactieve medemensen fabrieken voor doodskisten laten bemannen.
Een boomende economie die zichzelf kapot maakt, hadden we dan gehad.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Graag de heer Professor Van Ranst als eerste minister. Hij zal de overheidsfinancieen in lockdown plaatsen waardoor het deficiet als een ware covid-golf gaat liggen. De oplossing zal zo effectief zijn dat verscillende leden op spaargids openlijk zullen vragen of het effectief wel nodig was. Enkelingen zullen zelfs ontkennen dat er ooit een staatsschuld was.
(da's maar om te lachen he!)
(da's maar om te lachen he!)
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Echt? Heeft MVR ooit te kennen gegeven een eerder links gedachtegoed te hebben?
You could have fooled me
Totaal geen last van gehad. Ik vond die maatregelen gepast en goed.Popkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 13:59 . Maar dat ze het nadien serieus hebben uitgehangen op "advies" van o.a. professor Marx (ja, die) Van Ranst, kan toch niet worden ontkend? We zijn met 11 miljoen maandenlang elke avond als kippen in "ons kot" gestoken. Ik had gehoopt dat daar een grondig maatschappelijk debat over zou worden gevoerd als alles acht de rug was, maar niets daarvan.
Maar gezien er verschillende meningen waren mocht het daarna wel ophouden.
Voor mij is dat debat achteraf niet nodig en tijdverspilling.
Als er een debat moet komen, pomp er dan aub niet onnodig geld van de gemeenschap in.
En zo zijn we weer maar eens waar het altijd op neerkomt hier :VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:01Echt? Heeft MVR ooit te kennen gegeven een eerder links gedachtegoed te hebben?
You could have fooled me
MVR heeft zich links geuit , dus alles op alles om dan maar op hem te baschen , alles wat die man doet of zegt is dus 'fout'
Bij mijn weten is heeft MVR geen andere dingen gezegd dan Steven Van Gucht of Pierre Van Damme.
Waarom dan geen gebasch op hun ?
Je valt opnieuw door de mand ViVi
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik weet niet over welke mand je het hebt. Die met jou breigerief, misschien?KV schreef: ↑Gisteren 15:39En zo zijn we weer maar eens waar het altijd op neerkomt hier :VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:01
Echt? Heeft MVR ooit te kennen gegeven een eerder links gedachtegoed te hebben?
You could have fooled me
MVR heeft zich links geuit , dus alles op alles om dan maar op hem te baschen , alles wat die man doet of zegt is dus 'fout'
Bij mijn weten is heeft MVR geen andere dingen gezegd dan Steven Van Gucht of Pierre Van Damme.
Waarom dan geen gebasch op hun ?
Je valt opnieuw door de mand ViVi
Ik vrees dat je ten tijde van de COVID-crisis een deel van de feiten hebt gemist, beste KiWi
Of je hebt ze - zoals gewoonlijk - gewoon genegeerd ...
Waar andere virologen zich louter beperkten tot hun vakgebied, meende MVR ook een aantal politieke boodschappen te moeten verspreiden toen hij in het middelpunt van de belangstelling stond. En dan liefst boodschappen waarbij hij kon bashen op de partijen die hij niet zo graag heeft ...
Is alles wat die man zei "fout"? Heb ik nooit gezegd, maar ik heb geen behoefte aan zijn politieke boodschappen, enkel aan zijn opinie als viroloog.
Mag je daarom hem vijandig benaderen? Al helemaal niet ... maar soms is het verstandiger om je neutraal op te stellen (zoals zijn collega's wel deden).
Trouwens, ik heb geen flauw idee wat de politieke overtuigingen van Pierre Van Damme of Steven Van Gucht zijn. Hoeft ook niet. Ik was enkel in hun opinie als viroloog geïnteresseerd.
nee het was maar pulpfictionVincentVega schreef: ↑Gisteren 15:01Echt? Heeft MVR ooit te kennen gegeven een eerder links gedachtegoed te hebben?
You could have fooled me