nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Er zullen ook wel wat betogingen en stakingen volgen. Maandag komen de leerkrachten alvast op straat.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 18:05Nog een zekerheid, on topic, we zullen dit jaar weer meer mogen betalen aan onze verspillende overheid ...
Het is dan toevallig verloren maandag. Worstenbroden en appelflappen zullen het straatbeeld vullen. Zal het voor de leerlingen ook een verloren maandag worden?
Op die ene dag zal het ook wel niet komen. Sommigen krijgen een half jaar amper een bepaald vak omdat ze er geen leerkracht voor vinden.
Of de LO leerkracht moet dan bijvb. inspringen om pakweg aardrijkskunde of Frans te geven terwijl ze daar niet voor opgeleid is. Is schering en inslag in het onderwijs
Of de LO leerkracht moet dan bijvb. inspringen om pakweg aardrijkskunde of Frans te geven terwijl ze daar niet voor opgeleid is. Is schering en inslag in het onderwijs
Reageren is gelukkig nog altijd een democratisch recht.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 18:04 . Als ik bv. zie hoe vaak het alterego van onze trol per dag regaeert op mijn berichten, is precies niet alleen een trol maar ook nog een stalker ...
De definitie van een stalker is niet "hij die een reactie geeft".
Je weet toch dat vele zaken op SG een andere definitie hebbenhaelewyn schreef: ↑Gisteren 19:01Reageren is gelukkig nog altijd een democratisch recht.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 18:04 . Als ik bv. zie hoe vaak het alterego van onze trol per dag regaeert op mijn berichten, is precies niet alleen een trol maar ook nog een stalker ...
De definitie van een stalker is niet "hij die een reactie geeft".
Pukkie heeft gelijk. Kunnen we niet allemaal een beetje meer ons best doen?
Haelewyn, ik begrijp nu dat jij niet echt om een ban vroeg. Maar met die verdwijnende berichten ook .
En nee, ik behoor niet tot een kamp . Iedereen die met open vizier en eerlijk discussieert is OK voor mij. Soms zie ik het dan hetzelfde, soms anders, maakt verder niet uit.
Haelewyn, ik begrijp nu dat jij niet echt om een ban vroeg. Maar met die verdwijnende berichten ook .
En nee, ik behoor niet tot een kamp . Iedereen die met open vizier en eerlijk discussieert is OK voor mij. Soms zie ik het dan hetzelfde, soms anders, maakt verder niet uit.
De voorstanders van lockdowns en gijzelingen kunnen zich alvast in de handjes wrijven.Popkwiskampioen schreef: ↑6 januari 2025, 22:17Jij hebt duidelijk geen dierbare moeten begraven in die tijd. Plezant hoor, kiezen wie er bij mag zijn en wie niet.haelewyn schreef: ↑6 januari 2025, 15:34
Totaal geen last van gehad. Ik vond die maatregelen gepast en goed.
Maar gezien er verschillende meningen waren mocht het daarna wel ophouden.
Voor mij is dat debat achteraf niet nodig en tijdverspilling.
Als er een debat moet komen, pomp er dan aub niet onnodig geld van de gemeenschap in.
Onnodig... Ons land zou misschien voor een keer eens goed voorbereid kunnen zijn op iets. Of gaan we opnieuw MVR zijn totalitaire lusten laten botvieren als het nog eens zo ver is?
Misschien kunnen we nu zoals bij het gevogelte diegenen die besmet zijn euthanaseren.
https://www.hln.be/weer-en-wetenschap/m ... ~a7c849be/
Hier in de Noorderkempen zijn vooral de dubbele worstenbroden en de appelbollen populair. Teveel gluten voor mij helaas.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hier ook.
Hier ook. Maar de prijs van één dubbel worstenbrood is hier bij een bakker wel pokkeduur ondertussen.
Je hebt dat dubbel worstenbrood niet meer voor 5 euro denk ik.
En net zoals met patisserie gaan ze er jaar na jaar minder moeten van bakken.
Je hebt dat dubbel worstenbrood niet meer voor 5 euro denk ik.
En net zoals met patisserie gaan ze er jaar na jaar minder moeten van bakken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voor zij die menen dat de belastingen gerust nog wat hoger kunnen (weliswaar voor de 'anderen'):
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 8 januari 2025, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Er zitten er ik elk geval nogal wat in de zakken van de sjoemelpoedel en vriendjes.