nieuwe federale regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Weeral moeilijke woordenJustSpike schreef: ↑Gisteren 15:26Het was een applicatief neologisme.VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:03 Hmm ... ik zou daar toch even met wachten
Volgens mij moet het "prerequisite" zijn in plaats van "prerequisitie"
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik gebruik dialecttaal in plaats van standaardtaal
Is dit nu die andere goeroe die met 2 nicks tegen zichzelf bezig is ?
Je lacht er wel mee, maar dat is wel waar ik van beschuldigd wordt door anderen. Waarom, geen idee.
Maar als jij dat nu gaat ontkennen maakt dat ons alleen maar verdachter.
Maar als jij dat nu gaat ontkennen maakt dat ons alleen maar verdachter.
Bron: het internet.
_
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Mogelijk komt er vandaag schot in de zaak ...
https://www.hln.be/binnenland/n-va-en-c ... ~ad6fc381/
N-VA en CD&V zetten toppers aan tafel, maar Vooruit laat Vandenbroucke thuis. “En niet omdat hij niet op veldbedje wilde slapen”
Terwijl N-VA en CD&V hun toekomstige ministers betrekken in het conclaaf in de Koninklijke Militaire School, doet Vooruit dat niet: Frank Vandenbroucke mag thuis blijven. Betekent dit dat hij straks geen vicepremier meer mag worden?
https://www.hln.be/binnenland/n-va-en-c ... ~ad6fc381/
N-VA en CD&V zetten toppers aan tafel, maar Vooruit laat Vandenbroucke thuis. “En niet omdat hij niet op veldbedje wilde slapen”
Terwijl N-VA en CD&V hun toekomstige ministers betrekken in het conclaaf in de Koninklijke Militaire School, doet Vooruit dat niet: Frank Vandenbroucke mag thuis blijven. Betekent dit dat hij straks geen vicepremier meer mag worden?
Jup.. vandaag komt Bartje misschien bleitend buiten. We leven op hoop.
Ik ben bereid om mezelf bij wijze van weddenschap te "bevuilen" om dat nog eens (!) te mogen aanschouwen.
Die gasten kunnen zich niet inbeelden dat er meer dan één forumlid dergelijke ideeën heeft.
Er zijn er nog, weet ik. Maar die durven er niet meer voor uitkomen of vinden het de moeite niet meer waard. Bang voor vervolging en beschimping van onze democratische vrienden.
Mijn advies voor een nieuwe gebruiker met een licht niet-rechts idee : kweek een dik vel. Je zal constant "extreem links" genoemd worden.
En laat je niet ontmoedigen door mensen die sterke meningen hebben over dingen waar ze niets van begrijpen of afweten.
Ik ben bereid om mezelf bij wijze van weddenschap te "bevuilen" om dat nog eens (!) te mogen aanschouwen.
Als je niet meegaat in het rechtse discours ben je voor sommigen een haelewyn, een Brembos of allebei.
Die gasten kunnen zich niet inbeelden dat er meer dan één forumlid dergelijke ideeën heeft.
Er zijn er nog, weet ik. Maar die durven er niet meer voor uitkomen of vinden het de moeite niet meer waard. Bang voor vervolging en beschimping van onze democratische vrienden.
Mijn advies voor een nieuwe gebruiker met een licht niet-rechts idee : kweek een dik vel. Je zal constant "extreem links" genoemd worden.
En laat je niet ontmoedigen door mensen die sterke meningen hebben over dingen waar ze niets van begrijpen of afweten.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.haelewyn schreef: ↑Vandaag 09:29 Als je niet meegaat in het rechtse discours ben je voor sommigen een haelewyn, een Brembos of allebei.
Nog niet zo lang geleden werden zowat alle nicks van iedereen die niet automatisch in het linkse discours van haelewyn, KV en co meegingen als zijnde extreem-rechts en behorende tot 1 en dezelfde persoon bestempeld.
Alsof niet meer dan 1 forumlid afwijkende ideeën kan hebben (afwijkend van het linkse discours welteverstaan ).haelewyn schreef: Dezelfde dan m_peeters is vincentvega. En nog wat nicks daar bovenop zijn ook van dezelfde.
Charlesvdw, earthnvstr, Carpenoctem,... Sammy2 ?
In een niet zo ver verleden werd zelfs de moderator van dit forum (Vaganzza) in dit rijtje van rechtse nicks behorende tot 1 en dezelfde persoon geplaatst. Omdat hij niet altijd onmiddellijk reageerde (met tijdelijke of definitieve verbanningen) zoals het linkse kamp het wou.
Het is maar dat je weet in welke wespennest je bent terecht gekomen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als het al waar is moet je het eerst wel omkeren.
Herhaaldelijk doe jij dat als pot.
Nu is het dan eens, als het al waar is, de ketel die de pot verwijt dat hij zwart ziet.
Het is een detail maar ook details zijn belangrijk.
(2) klopt ook.... dus , waarom het niet vertellen. Dat is op meerdere manieren getoetst. Niet enkel aan de hand van een rechtse voorkeur van een nick. Maar in werkelijkheid kan je de rechtsen hier op 1 hand tellen.VincentVega schreef: ↑Vandaag 10:40haelewyn schreef: Dezelfde dan m_peeters is vincentvega. En nog wat nicks daar bovenop zijn ook van dezelfde.
Charlesvdw, earthnvstr, Carpenoctem,... Sammy2 ?
(2)Nog niet zo lang geleden werden zowat alle nicks van iedereen die niet automatisch in het linkse discours van haelewyn, KV en co meegingen als zijnde extreem-rechts en behorende tot 1 en dezelfde persoon bestempeld.
(3)In een niet zo ver verleden werd zelfs de moderator van dit forum (Vaganzza) in dit rijtje van rechtse nicks behorende tot 1 en dezelfde persoon geplaatst. Omdat hij niet altijd onmiddellijk reageerde (met tijdelijke of definitieve verbanningen) zoals het linkse kamp het wou.
(4)Het is maar dat je weet in welke wespennest je bent terecht gekomen
In aantal nicks kom je met je tenen niet meer toe.
(3) Dat heb ik niet op die manier gezegd. Er worden hier mensen wel vaker in de mond gelegd.
Het gedrag van de moderator, althans zijn manier om op te treden, is eerder vaak besproken.
Als je daar nog eens wil over beginnen is dat alleen voor jouw eigen rekening.
Ik vind de moderator zelf wel overdreven verdraagzaam voor rechts. Maar dat is enkel omdat links minder klaagt over rechts dan omgekeerd.
(4) zegt de moppersmurf-wesp...
Laatst gewijzigd door haelewyn op 30 januari 2025, 12:45, 3 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Alles OK? Want je zinsbouw en schrijfstijl neigt naar die van platinhaelewyn schreef: ↑Vandaag 12:37Als het al waar is moet je het eerst wel omkeren.
Herhaaldelijk doe jij dat als pot.
Nu is het dan eens, als het al waar is, de ketel die de pot verwijt dat hij zwart ziet.
Het is een detail maar ook details zijn belangrijk.
(2) klopt ook.... dus , waarom het niet vertellen. Dat us op meerdere manieren getoetst. Niet enkel aan de hand van een rechtse voorkeur.VincentVega schreef: ↑Vandaag 10:40
(2)Nog niet zo lang geleden werden zowat alle nicks van iedereen die niet automatisch in het linkse discours van haelewyn, KV en co meegingen als zijnde extreem-rechts en behorende tot 1 en dezelfde persoon bestempeld.
(3)In een niet zo ver verleden werd zelfs de moderator van dit forum (Vaganzza) in dit rijtje van rechtse nicks behorende tot 1 en dezelfde persoon geplaatst. Omdat hij niet altijd onmiddellijk reageerde (met tijdelijke of definitieve verbanningen) zoals het linkse kamp het wou.
(4)Het is maar dat je weet in welke wespennest je bent terecht gekomen
(3) Dat heb ik niet op die manier gezegd. Er worden hier mensen wel vaker in de mond gelegd.
Het gedrag van de moderator, althans zijn manier om op te reden, is eerder vaak besproken.
Als je daar nog eens wil over beginnen is dat alleen voor jouw eigen rekening.
Ik vind de moderator zelf wel overdreven verdraagzaam voor rechts. Maar dat is enkel omdat links minder slaagt over rechts dan omgekeerd.
(4) zegt de moppersmurf-wesp...
Je kijkt teveel naar prentjes van BDW ... dat brengt je van de kaart. Lees het morgen na het opstaan eens opnieuw.