nieuwe federale regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Vorig jaar is Poetin herverkozen als president met meer dan 87% van de stemmen.Ayhrual schreef: ↑Vandaag 13:32Het eerste of het 2de deel van mijn antwoord ?
Wat betreft de bevolking : JA, maar ze mogen/durven niets zeggen. Genoeg contacten in Rusland om dat te bevestigen. De rest is weggevlucht naar Kazakhstan of Turkije in afwachting. Veel Russen hebben familie en/of vrienden in Oekraïne.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik geloof dat Kim Jong-un zich een breuk lacht bij dergelijke verdeelde verkiezingsuitslag.VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:37 Vorig jaar is Poetin herverkozen als president met meer dan 87% van de stemmen.
Een democratie is meer dan enkel vrije verkiezingen. Daarvoor is ook onderwijs, vrije pers, vrije meningsuiting etc... nodig. Eigenlijk is dat hier al talloze keren geschreven hoor, maar we blijven in hetzelfde rondje draaien.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Is dat echt zo ?VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:37Vorig jaar is Poetin herverkozen als president met meer dan 87% van de stemmen.Ayhrual schreef: ↑Vandaag 13:32
Het eerste of het 2de deel van mijn antwoord ?
Wat betreft de bevolking : JA, maar ze mogen/durven niets zeggen. Genoeg contacten in Rusland om dat te bevestigen. De rest is weggevlucht naar Kazakhstan of Turkije in afwachting. Veel Russen hebben familie en/of vrienden in Oekraïne.
"Het volk krijgt nogal eens vaak de leider die het verdient …VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:16Is dat zo? Het volk krijgt nogal eens vaak de leider die het verdient …![]()
Volgens “goed ingelichte bronnen” - Aerolla heeft blijkbaar heel wat vrienden en vriendinnen in Rusland - zou bij de troepenbewegingen voorafgaand aan de inval in Oekraïne totaal geen sprake zijn van een mogelijke inval.
Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Bericht door Aerolla » 12 februari 2022, 16:19
alle Russen die ik heb gesproken erover, allemaal eensgezind heel snelle reactie dat Rusland nooit zal binnenvallen...
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
"alle Russen die ik heb gesproken erover, allemaal eensgezind heel snelle reactie dat Rusland nooit zal binnenvallen..."
Is dat niet het bewijs dat de bevolking ook verbaasd was van de aanval. Ieder interpreteert op zijn manier, blijkbaar.
Ik was alleszins verbaasd. Ik dacht echt dat Putin zo gek niet zou zijn. Ik was verkeerd.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Of een bewijs dat je niet zomaar moet geloven wat de Russen je proberen wijs te maken ...Ayhrual schreef: ↑Vandaag 14:07"Het volk krijgt nogal eens vaak de leider die het verdient …VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:16
Is dat zo? Het volk krijgt nogal eens vaak de leider die het verdient …![]()
Volgens “goed ingelichte bronnen” - Aerolla heeft blijkbaar heel wat vrienden en vriendinnen in Rusland - zou bij de troepenbewegingen voorafgaand aan de inval in Oekraïne totaal geen sprake zijn van een mogelijke inval.
" zelfs niet waar in een democratie. Waarom wel in een dictatuur ?
"alle Russen die ik heb gesproken erover, allemaal eensgezind heel snelle reactie dat Rusland nooit zal binnenvallen..."
Is dat niet het bewijs dat de bevolking ook verbaasd was van de aanval. Ieder interpreteert op zijn manier, blijkbaar.
![Afro O0](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/afro.gif)
Zelfs na de inval (op 28 februari 2022) bleven sommige Russen er van overtuigd dat ze Oekraïne NIET waren binnengevallen. Nogmaals een vriendinnetje van Aerolla aan het woord ...
De Russen zien gans die oorlog helemaal anders dan wij. Ongetwijfeld mede door de informatie die ze krijgen van de media, de politiek enz ...Bericht door Aerolla » 1 maart 2022, 15:46
Ik heb een Russisch vriendinnetje die ontkent dat Rusland Kiev heeft aangevallen (gisteren toch nog) ik heb het haar gestuurd en zien hoe ze zal reageren.
(ik geloof dat ze fout is by the way ^^ )
Dus we zullen haar eens wat beter informeren
Ondertussen kan ik wel mijn vriendinnetje op de Krim niet bereiken
Maar punt is dat we moeten voorzichtig zijn met wat wij DENKEN dat de Russische bevolking zegt of denkt.
En dat geldt dan ook voor jou als jouw Russische vrienden iets beweren ...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Toch volgens de officiële uitslag ...Ayhrual schreef: ↑Vandaag 13:59Is dat echt zo ?VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:37
Vorig jaar is Poetin herverkozen als president met meer dan 87% van de stemmen.
![Afro O0](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/afro.gif)
Dit is nu juist wat we allebei aan het doen zijn : onze kant van het verhaal verdedigen op basis van wat we gehoord hebbenVincentVega schreef: ↑42 minuten geleden
Maar punt is dat we moeten voorzichtig zijn met wat wij DENKEN dat de Russische bevolking zegt of denkt.
En dat geldt dan ook voor jou als jouw Russische vrienden iets beweren ...
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)