nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Omdat "de gewone werkmens" nogal gemakkelijk denkt dat zij die opkomen voor "de gewone werkmens", dat voor hen persoonlijk doen.
Helaas, de PvdA kijkt niet om naar het individu zelf, maar enkel naar de groep in zijn geheel: de partij voert nu eenmaal een klassenstrijd, remember?
Dat betekent concreet dat ze initieel met leuke ideetjes af kan komen waarbij ze eerste de hoogste klassen treft en "de werkende klasse" vindt die natuurlijk leuk... eens men echter zonder hogere klassen valt om te pluimen, begint men het al gauw te gaan zoeken in de eigen klasse en dan moet men niet meer komen jammeren over uw individuele rechten...
Ah, neen meneer: het gaat hier nl. niet over u als individu, maar over de groep als collectief, remember?
Tja, het zijn nu eenmaal communisten.
Werkte supergoed in Oost-Europa en de USSR, hoor: iedereen had er vast werk, maar op het eind had niemand er nog iets, behalve dan de top van het bestuursapparaat.
-
- Verbannen Gebruiker
Toen wist ik het niet.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:16Weet u dat niet, of doet u alsof?amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 09:09
Dat is het niveau van Dag Allemaal
We zijn heel benieuwd naar meer details over die salafistische banden.
Nu wel. Dankzij Peter Velle, die je hier een perfect aanvaardbare bron noemt.
En over die Saïd ...inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 12:54 Een link met veel meer bedenkelijke feiten en flink wat achtergrond erbij, van een perfect aanvaardbare bron trouwens, is deze:
https://pallieterke.net/2019/11/jihadex ... -probleem/
Zeer interessante lectuur, me dunkt.
En zoals u kan zien, daterend van meer dan een jaar voor de bom barste.
Men dan dus moeilijk beweren dat het allemaal 'nieuw' is wat nu boven water komt, toch?
... zegt jouw Peter Velle dit:Sihame's broer heet Saïd...
Zoek die gewoon eens op via Google, dan krijgt u op één pagina meteen een mooi beeld van 's mans activiteiten en overtuigingen. De man wordt dus wel door de Veiligheid van de Staat opgevolgd, hé!
Peter Velle@PVelleAntiJihad
Eigen locatie en fortuin aan subsidies voor Urban Center van @SihameElk dankzij Antwerps @de_NVAschepen @NabillaAitDaoud
. Bovendien schonk de N-VA politica met haar vzw Hope For Life ook meer dan 10.000 euro aan salafistische Al Mawada van Said El Kaouakibi (broer van Sihame)
-
- Verbannen Gebruiker
Straks gaan we er nog moeten op rekenen dat Vlaams Belang de arbeiders verdedigt.
Dat klopt trouwens ook. Maar Vlaams Belang is sociaal en maatschappelijk rechts. Vrouw aan de haard, zorgt voor de kinderen in een sterk gezin.
Een sterk gezin waar de man werkt, en dankzij de morele en praktische steun van de vrouw niet ziek is en niet werkloos.
@Inquirer
Zou een dopper in het Westen het niet beter gehad hebben dan iemand met vast werk in het Oostblok ? Waarom waren er anders zoveel die op gevaar voor eigen leven de muur wilden doen ?
(Toegevoegd: en waarom zochten niet meer Duitse doppers hun toevlucht tot de DDR ?
De vraag stellen is ze beantwoorden. Het was daar één ellende.)
Westerse naievelingen die daar hun heil zochten werden door de overheid zéér ongelovig/wantrouwig behandeld.
'Wat ben jij voor een zot ?'. RAF leden hebben er over getuigd.
Zou een dopper in het Westen het niet beter gehad hebben dan iemand met vast werk in het Oostblok ? Waarom waren er anders zoveel die op gevaar voor eigen leven de muur wilden doen ?
(Toegevoegd: en waarom zochten niet meer Duitse doppers hun toevlucht tot de DDR ?
De vraag stellen is ze beantwoorden. Het was daar één ellende.)
Westerse naievelingen die daar hun heil zochten werden door de overheid zéér ongelovig/wantrouwig behandeld.
'Wat ben jij voor een zot ?'. RAF leden hebben er over getuigd.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 5 februari 2021, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondertussen is het Antwerpse parket ambtshalve een onderzoek gestart naar de malversaties bij Let's Go Urban naar aanleiding van de vele berichten in de pers hierover.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/05 ... -go-urban/
Ik vermoed dat bv. het bericht dat de boekhouding plots verdwenen was en nadien in gewijzigde vorm terug opdook, zeker één van de elementen in het eerste PV zal geweest zijn dat vandaag door de politie is opgemaakt om het onderzoek door het parket te kunnen laten starten: er werd daar gisteren zo luchtig overgegaan in de pers ('beetje een chaotische boekhouding waarmee slordig werd omgesprongen', om de VRT te parafraseren), maar zo iets heet eigenlijk gewoon schriftvervalsing, zoals ik gisteren reeds opmerkte.
Enfin, het zal gedaan zijn met filmpjes opnemen voor de eigen achterban; vanaf nu maakt alles wat gezegd wordt voorwerp uit van een rechterlijk onderzoek. De volgende stap is al gauw de opheffing van de parlementaire onschendbaarheid...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/05 ... -go-urban/
Ik vermoed dat bv. het bericht dat de boekhouding plots verdwenen was en nadien in gewijzigde vorm terug opdook, zeker één van de elementen in het eerste PV zal geweest zijn dat vandaag door de politie is opgemaakt om het onderzoek door het parket te kunnen laten starten: er werd daar gisteren zo luchtig overgegaan in de pers ('beetje een chaotische boekhouding waarmee slordig werd omgesprongen', om de VRT te parafraseren), maar zo iets heet eigenlijk gewoon schriftvervalsing, zoals ik gisteren reeds opmerkte.
Enfin, het zal gedaan zijn met filmpjes opnemen voor de eigen achterban; vanaf nu maakt alles wat gezegd wordt voorwerp uit van een rechterlijk onderzoek. De volgende stap is al gauw de opheffing van de parlementaire onschendbaarheid...
-
- Verbannen Gebruiker
Ik ben de tweets van jouw goede bron Peter Velle aan het bekijken.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:31 Oh, en als u klaar bent, Amturingas: de juffrouw heeft nog een zusje, 'Fikria'.
Ook met een heel interessant profiel trouwens: een beetje een cross-over tussen de speels-artistieke aanpak van grote zus, en het religieus-fundamentalistische van haar broer.
Leuk gezelschap daar aan tafel, de zondag bij mama (buiten Coronatijden).
Tjonge, tjonge. Die man heeft inderdaad toegang tot informatie die wij niet hebben.
Over Fikria nog niets tegengekomen. Wel enkele andere interessante tweets.
Voor de goede orde: jij vindt Peter Velle een betrouwbare bron. Ik niet.
Peter Velle
@PVelleAntiJihad
Said El Kaouakibi, broer van @openvldparlementslid @SihameElk, steunt met zijn organisatie Al Mawada indoctrinatie van kinderen in koranscholen. Dat Antwerpse @de_NVAschepen@NabillaAitDaoud met haar vzw 10.512 euro schonk aan het gore salafistische Al Mawada, wordt verzwegen!
Mijn reactie op de zever en het slijmen van @FranckenTheo omtrent aanstelling president @JoeBiden ...
Ik ben het voor 1x eens met @devoscarl. Ja, @FranckenTheo en zijn partij @de_NVAzijn politiek verantwoordelijk voor deze malafide praktijken!
Kijk eens naar uw eigen partij,
@MetsuKoen! Antwerps @de_NVAschepen @NabillaAitDaoudschonk met haar vzw Hope4Life meer dan 10 000 euro aan de gore salafisten van Al Mawada waarvan Said El Kaouakibi, broer van @SihameElk, voorzitter is. Said is importkoning van jihadpredikers
De stad Antwerpen, vooral burgemeester @Bart_DeWever en schepen @NabillaAitDaoud, en minister @JanJambon hebben @openvldparlementslid @SihameElkniets in de weg gelegd met haar gesjoemel. Meer nog, ze hebben haar fortuin aan subsidies gegeven. Geef jullie ontslag!!!
-
- Newbie
zeg amturingas, ik wil nu niet aanstellerig zijn, maar ik vind jouw berichten en posts echt overlast. Langdradig, niet te lezen, vol bullshit en eigengereid stoeferij.
Negeerknop, wou ik ook zonet zeggen.
Bestaat er voor de moderator een mogelijkheid om een lid monddood te maken aan de hand van zijn fysiek computeradres ipv via louter schuilnaam ?
Bestaat er voor de moderator een mogelijkheid om een lid monddood te maken aan de hand van zijn fysiek computeradres ipv via louter schuilnaam ?
Zolang je maar niet negerkop wilde zeggen want dat is niet politiek correct.
Je hebt goed opgemerkt dat SpaarzwijnIV de nieuwe gebruikersnaam van onze huistrol is.
Je hebt goed opgemerkt dat SpaarzwijnIV de nieuwe gebruikersnaam van onze huistrol is.
-
- Newbie
Als je mij al een trol noemt, hoe benoem je dan amturingas, een troldrol?
-
- Verbannen Gebruiker
En welke criteria zou hij daarvoor moeten gebruiken?
Iedereen monddood maken met een mening die niet de jouwe is?
Gemakshalve zullen we er dan eerst van uitgaan dat je zelf een eigen mening kunt vormen en niet gewoon wat rond toetert wat je hebt opgepikt uit betrouwbare bronnen en daarna zelf tot een nieuw verhaal brouwt.
Wel bewonderenswaardig, zo de schuld op je nemen nadat het zeker is dat er geen enkel gevolg voor jou kan zijn.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202102 ... U1DpowqOZo
Hadden we maar meer politici zoals Egbert .
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202102 ... U1DpowqOZo
Hadden we maar meer politici zoals Egbert .
N-VA: onderweg naar nergens heen ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hoe wereldvreemd onnozel kan men zijn?
Tinne Van der Straeten pocht op Twitter dat ze vanmorgen samen met Alexander Decroo bomen geplant heeft. Bij ons weet het kleinste kind dat bomen planten terwijl het overdag vriest niet echt een goed idee is.
Is er dan daar niemand in die entourage die hen waarschuwt voor zulke idiote opstoten?
Enne, zijn sommige varkens dan echt meer gelijk dan andere?
Met acht aan het werk in de tuin: politie schrijft acht pv’s uit
Op die foto tel ik al minstens 12 mensen. Wereldvreemde mensen, dat wel, maar toch
Tinne Van der Straeten pocht op Twitter dat ze vanmorgen samen met Alexander Decroo bomen geplant heeft. Bij ons weet het kleinste kind dat bomen planten terwijl het overdag vriest niet echt een goed idee is.
Is er dan daar niemand in die entourage die hen waarschuwt voor zulke idiote opstoten?
Enne, zijn sommige varkens dan echt meer gelijk dan andere?
Met acht aan het werk in de tuin: politie schrijft acht pv’s uit
Op die foto tel ik al minstens 12 mensen. Wereldvreemde mensen, dat wel, maar toch
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell