nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Sorry, maar jullie leggen de bal echt wel voor de goal:
Sinds wanneer beantwoordt een ambtenaar de telefoon BINNEN de werkuren?
Sinds wanneer beantwoordt een ambtenaar de telefoon BINNEN de werkuren?
Welke werkuren?
Als je de telefoon niet hoort rinkelen kun je hem ook niet opnemen. Er wordt als eens over een stekker gestruikeld die dan stuk is waarna het een maand of 6 duurt voor er een nieuwe stekker komt.
Dat moet bij sommigen pijn doen:
-
- Hero Member
- Contacteer:
De waarheid doet altijd pijn
De waarheid doet enkel pijn als je die altijd ontkent hebt ...
Ik dacht dat de weledele rechter mevrouw Fien Moerman ook een liberaal was voor haar geslachtsverandering .
-
- Full Member
- Contacteer:
Werkfierheid heeft niks te maken met scheiding werk/privé. Ik doe mijn werk heel graag en ben er fier op ... maar ik wens niet voortdurend lastig gevallen te worden door mijn baas of collega's in mijn vrije tijd.E10ne schreef: ↑4 januari 2022, 13:15Ik en de rest kan stikke-mentaliteit.
De wereld zal er zeker niet door stilvallen, maar de verzuring zal zich wel verder voltrekken met alle gevolgen van dien.
De werkfierheid is bij ontzettend veel mensen weg en dat zie (zag) je ook op de werkvloer.
Lichamelijk aanwezig, maar geestelijk in hogere sferen en zelden aanwezig.
De nieuwe technologieën (laptop, smartphone, ipad ...) en nieuwe arbeidsomstandigheden (thuiswerk) maken dat de grens tussen werk en privé niet meer zo strikt is als vroeger. Duidelijke afspraken over wat wel en niet kan (en wanneer) zijn dan nodig. Moet dit door een minister bepaald worden? Van mij niet, ik heb duidelijke afspraken met mijn overste, informeel en in een goede verstandhouding gemaakt. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo een goede chef heeft ...
Je snapt het nog steeds niet denk ik, maar ik zal er geen tijd meer aan verspillen. Sommige mensen snappen nu eenmaal bepaalde vormen van humor/sarcasme/enz niet.jantubaman schreef: ↑7 januari 2022, 00:04Dat is waarschijnlijk een stuk wol van uw vrouw.... #trol#
Als je een humoristische opmerking moet gaan uitleggen, dan verliest ze al haar waarde ...TikTak schreef: ↑7 januari 2022, 09:49Je snapt het nog steeds niet denk ik, maar ik zal er geen tijd meer aan verspillen. Sommige mensen snappen nu eenmaal bepaalde vormen van humor/sarcasme/enz niet.jantubaman schreef: ↑7 januari 2022, 00:04
Dat is waarschijnlijk een stuk wol van uw vrouw.... #trol#
"Plannen om de Senaat af te schaffen duiken met de regelmaat van de klok op in de Wetstraat. Maar in Het Nieuwsblad is het Stephanie D’Hose, de voorzitter van de Senaat zelf, die nu de afschaffing bepleit. Ze zegt dat haar ervaring als voorzitter haar geleerd heeft dat de instelling nog maar nauwelijks nut heeft.
Vóór de verkiezingen van 2024 moet er een concreet plan op tafel liggen om de Senaat definitief af te schaffen, zegt ze in een interview." (De Standaard)
Ze gaan pogen de senaat af te schaffen zou een betere omschrijving zijn. Maak je echter maar geen illusies, ze gaan de mensen die in de senaat zitten wel op een andere manier compenseren voor hun verlies aan inkomsten. Ons kent ons.