nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Idioten? Graag enig respect voor Dries Plastron en consoorten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dit en het oeverloos getrol + leugenachtige beschuldigingen door gehersenspoelden zoals vlblpt en zijn vriendje vv zijn er mede-oorzaak van dat dit forum naar de vaantjes is.EarthNvstr1 schreef: ↑19 april 2022, 20:20Ach ja ... meer dan dergelijke reacties komen er niet van jou blijkbaar.
Het zou je sieren om eens iets constructief bij te dragen.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Of reacties zoals deze van jou ... forumgebruikers met een andere mening (over de oorlog in Oekraïne) afschilderen als "gehersenspoelden" strookt niet met de regels van dit forum.dhalluinR schreef: ↑19 april 2022, 23:07Dit en het oeverloos getrol + leugenachtige beschuldigingen door gehersenspoelden zoals vlblpt en zijn vriendje vv zijn er mede-oorzaak van dat dit forum naar de vaantjes is.EarthNvstr1 schreef: ↑19 april 2022, 20:20
Ach ja ... meer dan dergelijke reacties komen er niet van jou blijkbaar.
Het zou je sieren om eens iets constructief bij te dragen.
En "vlblpt" is niet mijn vriendje. Integendeel zelf, hij heeft me zelf al eens bij het lijstje van "Poetin lovers" gezet omdat ik, volgens hem, teveel oor had voor de Russische eisen voor een onderhandelde oplossing ...
Groeten VV
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Maar ik zal zelf een mooie geste doen ... ik zou niet willen dat omwille van mijn "leugenachtige" en "gebrainwashte" posts dit forum naar de vaantjes gaat. Benieuwd hoe kwaliteitsvol dit forum nog zal zijn met enkel bijdragen zoals die van jou ...
Byebye en hou je taai!
Byebye en hou je taai!
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Benieuwd met welke nick je hier straks terug staat.
Het forum was trouwens heel kwaliteitsvol tot het merendeel van de kwaliteit posters het afgetrapt zijn dankzij leugenachtige, manipulatieve trollen.
Het forum was trouwens heel kwaliteitsvol tot het merendeel van de kwaliteit posters het afgetrapt zijn dankzij leugenachtige, manipulatieve trollen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou je kunnen bijtreden, maar ga dat niet doen.VincentVega schreef: ↑20 april 2022, 08:54 Of reacties zoals deze van jou ... forumgebruikers met een andere mening (over de oorlog in Oekraïne) afschilderen als "gehersenspoelden" strookt niet met de regels van dit forum.
Ik wens nl. niet in een zinloze dicussie verwikkeld te raken met forumleden die daar mogelijks anders over denken.
veranderingen-op-het-forum-t2739-660.ht ... en#p544125
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Waarschijnlijk is deze al actief, met zijn vorige liep hij ook een tijdje dubbel.
Het forum heeft zeker heel wat waardevolle posters verloren. Maar, ik vond VV toch wel geen trol. Hij had zowat over alles een tegengestelde mening dan ik. Hij had het nogal voor autoritaire maatregelen en bij het wapengekletter in Oekraïne koos hij duidelijk partij. Hij had dan ook enkel oog voor het bloedvergieten bij de partij waar hij kant voor koos.
Maar hij streed met open vizier, en hij beperkte de ad hominems tot een minimum.
Een discussieforum hoort ook geen echokamer te zijn. Dus wat mij betreft:
Blijf hier nog maar een beetje. Onder eender welke nick
Terug on topic:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Al slapend geld "verdienen" noemen ze dit.
Is natuurlijk een "momentopname".
Want deze mensen werken zich uit de naad voor "de bevolking"
Totaal overwerkt, dromend over een najaar vol besmettingen, beperkingen en QR-codes
Een mijmerende professor VDB … slapen zou het k dit niet noemen.
Hoe zou het komen dat geen enkele krant deze foto durft overnemen om geplaatst te worden?
Diens brood men eet, diens woord men spreekt?
Kritisch mag je slechts in bepaalde deelgroepen zijn, geloof ik.
Maar ondanks alles zullen de kaarten toch wel geschut worden in2024, al is het allemaal niet evident.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.msn.com/nl-be/auto/nieuws/v ... 9be93f0f55
Altijd maar meer boetes, maar weinig of geen effect op veiligheid
Spijtig genoeg blijkt de tactiek van de overheid in realiteit maar weinig effect te hebben. De wildgroei aan trajectcontroles, snelheidscamera’s en steeds lagere maximumsnelheden van de jongste jaren, laat zich niet aflezen aan de ongevalstatistieken. Vlaanderen blijft daarin slecht scoren. Die tendens wordt door de politiek helemaal genegeerd.
Altijd maar meer boetes, maar weinig of geen effect op veiligheid
Spijtig genoeg blijkt de tactiek van de overheid in realiteit maar weinig effect te hebben. De wildgroei aan trajectcontroles, snelheidscamera’s en steeds lagere maximumsnelheden van de jongste jaren, laat zich niet aflezen aan de ongevalstatistieken. Vlaanderen blijft daarin slecht scoren. Die tendens wordt door de politiek helemaal genegeerd.