nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Wat is er trouwens mis met de zogenaamde strontvliegen? Deze hebben zeker hun nut en doen minder kwaad dan sommige mensen.
Van de andere strontvliegen heb ik geen last.
Van parasieten : nog nooit last gehad.
Van de dwaasheid in deze maatschappij heb ik vaak last
Maar ik verdien er voor een stuk mijn boterham mee, dus : laat maar zoals het is.
Van parasieten : nog nooit last gehad.
Van de dwaasheid in deze maatschappij heb ik vaak last
Maar ik verdien er voor een stuk mijn boterham mee, dus : laat maar zoals het is.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 oktober 2022, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Over strontvliegen en parasieten gesproken: Sihame is teleurgesteld dat haar show in het Vlaams Parlement niet voor de camera's mocht plaatsvinden.
Sihame El Kaouakibi bijt van zich af in video: “De speech die jullie niet mochten horen”
Sihame El Kaouakibi heeft op Instagram een opmerkelijk videofragment gedeeld. Ze zegt daarin letterlijk wat ze woensdag heeft gezegd in het Vlaams Parlement, waar werd beslist haar parlementaire onschendbaarheid op te heffen.
Het Vlaams Parlement besliste woensdag unaniem de parlementaire onschendbaarheid van volksvertegenwoordiger Sihame El Kaouakibi op te heffen. Dat betekent dat ze nu vervolgd kan worden en voor de rechter gebracht in de fraudezaak die tegen haar loopt. El Kaouakibi dook verrassend op in het parlement en maakte gebruik van haar spreekrecht. Dat gebeurde wel achter gesloten deuren. Nu opent El Kaouakibi zelf de deuren, door haar speech opnieuw te doen op Instagram. Woord voor woord.
Sihame El Kaouakibi bijt van zich af in video: “De speech die jullie niet mochten horen”
Sihame El Kaouakibi heeft op Instagram een opmerkelijk videofragment gedeeld. Ze zegt daarin letterlijk wat ze woensdag heeft gezegd in het Vlaams Parlement, waar werd beslist haar parlementaire onschendbaarheid op te heffen.
Het Vlaams Parlement besliste woensdag unaniem de parlementaire onschendbaarheid van volksvertegenwoordiger Sihame El Kaouakibi op te heffen. Dat betekent dat ze nu vervolgd kan worden en voor de rechter gebracht in de fraudezaak die tegen haar loopt. El Kaouakibi dook verrassend op in het parlement en maakte gebruik van haar spreekrecht. Dat gebeurde wel achter gesloten deuren. Nu opent El Kaouakibi zelf de deuren, door haar speech opnieuw te doen op Instagram. Woord voor woord.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat voor slecht idee dan ook om dat achter gesloten deuren te doen.
Ze hadden haar dat gewoon publiek in het parlement moeten laten doen en vervolgens ook publiek de reacties van anderen.
Hadden ze schrik dat er een beerput opengegooid zou worden of zo ?
Los daarvan: die video is één stuk toneel, zielig, ik had verwacht een opsomming te krijgen van alles wat ze gesjoemeld heeft, en een actieplan om dat allemaal recht te zetten als het even kan
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 23 oktober 2022, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Een zitting van het parlement achter gesloten deuren is slecht voor het vertrouwen van het publiek in de politieke instellingen. Dat geeft de indruk dat ze vanalles zitten te bekonkelfoezen dat wij niet mogen weten.
Terechte schrik hadden ze voor procedurefouten.
Bepaalde bekentenissen mogen niet openbaar gemaakt worden voor die pipo is veroordeeld, anders kan ze mogelijk de vrijspraak vragen op basis van een procedurefout : schending van de rechten van de verdediging.
Die eerste Minister van de UK heeft het nog slimmer gespeeld, 45 dagen leiderschap en dan voor de rest van haar leven een
vergoeding van 130 000,00 euro per jaar
Bepaalde bekentenissen mogen niet openbaar gemaakt worden voor die pipo is veroordeeld, anders kan ze mogelijk de vrijspraak vragen op basis van een procedurefout : schending van de rechten van de verdediging.
Die eerste Minister van de UK heeft het nog slimmer gespeeld, 45 dagen leiderschap en dan voor de rest van haar leven een
vergoeding van 130 000,00 euro per jaar
De Vlamingen die hun auto wordt afgekeurd in Vlaanderen, kunnen naar de autokeuring in Wallonië daar zijn de normen niet zo streng.
En de Vlaamsche Regering kan er niets tegen doen.
Apenland
En de Vlaamsche Regering kan er niets tegen doen.
Apenland
De normen in Vlaanderen zijn misschien te streng en in Wallonië niet...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat moeten ze misschien die "procedure fouten wetgeving" eens dringend veranderen.
En zolang dat niet gebeurd is, inderdaad zoiets achter gesloten deuren doen en buiten de gesloten deuren uitleggen waarom, alsook waarom daar niets aan gedaan wordt. Maar dat gebeurt dus niet... dan maar ook niet achter gesloten deuren!
Inderdaad schandalig.
Dat kunnen ze hier ook weer gebruiken als "in vergelijking met andere landen is het hier beter".
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 23 oktober 2022, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
De uittredevergoeding van onze parlementairen is iets minder gul maar toch ook nog aanzienlijk. Als Sihame El K. ooit stopt met haar parlementaire “werkzaamheden” - gedwongen of op eigen initiatief - dan zal ze nog tot max. 24 maanden doorbetaald worden.EarthNvstr1 schreef: ↑23 oktober 2022, 20:56Dat moeten ze misschien die "procedure fouten wetgeving" eens dringend veranderen.
En zolang dat niet gebeurd is, inderdaad zoiets achter gesloten deuren doen en buiten de gesloten deuren uitleggen waarom, alsook waarom daar niets aan gedaan wordt.
Inderdaad schandalig.
Dat kunnen ze hier ook weer gebruiken als "in vergelijking met andere landen is het hier beter".
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Laten we niet alles over dezelfde kam scheren aub.
Doe ik toch niet?
Je hebt de royale vergoeding die de Britse ex-premier Truss krijgt en blijkbaar een “win for life” is.
Je hebt de uittredevergoeding die Vlaams parlementairen krijgen en die iets minder gul is maar toch tot 24 maanden kan oplopen, ook als ze zelf hun ontslag geven of verplicht moeten aftreden. En onder die regeling valt Vlaams parlementslid Sihame El K.
En wat is precies jouw probleem met mij opmerking?
-
- Verbannen Gebruiker
Dat is dan hetzelfde als bij het kapitalisme, particratie, dictatuur, keizerrijk, autocratie, oligarchie, theocratie, militaire dictatuur.
Nog een overeenkomst: de simpele burger (de intellectuelen zien het dikwijls anders) denkt dat hij in het paradijs woont, welk systeem het ook is.
Antropologen breken zich wel het hoofd over de enige uitzondering die gekend is: den Vlaming. Den Vlaming zit constant te klagen en te zagen. Den Vlaming brengt dan ook maar een belabberd soort politici voort. Uit een appelboom vallen nu eenmaal appelen.
Mazu krijgt ook een oprotpremie van 500k voor 5 maanden werk bij Anderslecht. Bij Genk kreeg hij ook een slordige 600k bij de shot in zijn hol. Buiten vliegen bij het voetbal is lucratiever dan je job houden.