nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Als men te weinig blauw op straat ziet, is het niet goed.
Nu de politie de regels, gemaakt door de politici zelf, kordaat controleert, is het ook weer niet goed.
Of wil je insinueren dat blauw enkel op straat komt om politici te controleren?
Nu de politie de regels, gemaakt door de politici zelf, kordaat controleert, is het ook weer niet goed.
Of wil je insinueren dat blauw enkel op straat komt om politici te controleren?
Ze kunnen misschien naar de verkiezingen gaan met een aantal nieuwe partijen
bv
zuippartij
plaspartij
sjoemelpartij
het is de schuld van een ander partij
bv
zuippartij
plaspartij
sjoemelpartij
het is de schuld van een ander partij
Bedoel je dat het raar is dat al die politici blijkbaar nog eens zwaar willen doorzakken 8 maanden voor de verkiezingen?Timoootjex schreef: ↑14 oktober 2023, 11:05 Het is wel toevallig dat al deze dingen nu zo kort op elkaar opduiken een jaar voor de verkiezingen...
Of insinueer je dat “iemand” (wie dat ook moge zijn) doelbewust politie afstuurt op die feestjes van politici? In dat geval mag je jezelf nader verklaren vooraleer je iets ik insinueren … ik ben vooral benieuwd wie die “iemand” kan zijn.
Wat mij als gemene deler opvalt bij zowel de feestjes van Q, die van Conner als bij Beke is dat er bijzonder weinig respect wordt vertoond tegenover de politie … of het nu de snobs in witte kledij zijn bij in Kortrijk. een rode zatte politicus in Sint-Niklaas of een bijeenkomst van de Boerenbond in Limburg.
Meestal treedt men bij nachtlawaai alleen op als er klachten komen dus ik weet niet wat jij nu wil insinueren.Timoootjex schreef: ↑14 oktober 2023, 11:05 Het is wel toevallig dat al deze dingen nu zo kort op elkaar opduiken een jaar voor de verkiezingen...
Zoals pukkie zegt zijn het de politici die de regeltjes maken. De politie voert enkel uit. Of vind jij dat ze alleen mogen optreden tegen gewone burgers?
Ze worden in de gaten gehouden en dat is maar goed ook. Politici hebben een voorbeeldfunctie (al is dat voorlopig in de praktijk vooral die van slecht voorbeeld). En lijken sommigen Boris Johnson-gewijs eerder te denken dat de regels vooral voor de gewone man gelden en niet voor hen.
Rousseau zal zwaar moeten cumuleren dan . Maar het zou hem wel uitkomen om alles en iedereen te controleren, dictator in de dop .
Conner kan asiel aanvragen in Oostenrijk. Daar is ( volgens opiniepeilingen) de Bierpartij de 3de grootste partij.
Nee, natuurlijk niet. Blokkers lopen graag in uniform, toch?Timoootjex schreef: ↑14 oktober 2023, 11:05 Het is wel toevallig dat al deze dingen nu zo kort op elkaar opduiken een jaar voor de verkiezingen...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Niet dat ik het voor ze wil opnemen, maar veronderstellingen, ook als grap geformuleerd, zijn alleen maar dat, veronderstellingen, niks meer.Spaarplan schreef: ↑14 oktober 2023, 14:05Nee, natuurlijk niet. Blokkers lopen graag in uniform, toch?Timoootjex schreef: ↑14 oktober 2023, 11:05 Het is wel toevallig dat al deze dingen nu zo kort op elkaar opduiken een jaar voor de verkiezingen...
Conner, Quicky en Theo en Annelies en Wouter komen ............
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wat is dat? Een zelfhulpgroep tegen het Vlaams Belang ? Alle middelen zijn goed om niet onder de kiesdrempel te vallen ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ook de ampersanders beginnen nu feestjes te bouwen en de politie uit te schelden
CD&V-feestje in Genks café met minister Verlinden en Wouter Beke loopt uit de hand: politie moet meermaals langskomen wegens nachtlawaai
CD&V-feestje in Genks café met minister Verlinden en Wouter Beke loopt uit de hand: politie moet meermaals langskomen wegens nachtlawaai
Tijdens een van die politie-interventies zou het lied ‘Sound of the Police‘ van KRS ONE opgelegd zijn. Enkele aanwezigen zouden bovendien obscene gebaren hebben gemaakt en schuttingstaal tegen de agenten hebben geroepen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Mogen we ook nog lachen met het blok?
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Lachen is het beste medicijn .
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is eerder het eerste. De politie trek ik niet in twijfel. Maar het valt op dat over partijgrenzen heen er toch duidelijk een probleem zit.m-peeters schreef: ↑14 oktober 2023, 12:56Bedoel je dat het raar is dat al die politici blijkbaar nog eens zwaar willen doorzakken 8 maanden voor de verkiezingen?Timoootjex schreef: ↑14 oktober 2023, 11:05 Het is wel toevallig dat al deze dingen nu zo kort op elkaar opduiken een jaar voor de verkiezingen...
Of insinueer je dat “iemand” (wie dat ook moge zijn) doelbewust politie afstuurt op die feestjes van politici? In dat geval mag je jezelf nader verklaren vooraleer je iets ik insinueren … ik ben vooral benieuwd wie die “iemand” kan zijn.
Wat mij als gemene deler opvalt bij zowel de feestjes van Q, die van Conner als bij Beke is dat er bijzonder weinig respect wordt vertoond tegenover de politie … of het nu de snobs in witte kledij zijn bij in Kortrijk. een rode zatte politicus in Sint-Niklaas of een bijeenkomst van de Boerenbond in Limburg.