nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Mijn vrouw blijft op Conner Rousseau stemmen, no matter what …
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geen probleem, zolang het maar niet op Groen is
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Al onze zorgen zijn voorbij:
't Is vandoage
't Is vandoage
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Niets zo gemakkelijk als geld waar je niet aan kunt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Q, de opportunist.
En bij voorkeur live in het nieuws
En bij voorkeur live in het nieuws
https://www.hln.be/binnenland/minister- ... ~a799dce7/
Apenland. Wat moeten die Zweden nu niet denken. We gaan nu echt wel met de billen bloot.
Ze gaan die pippo bij de volgende verkiezingen wel weer opvissen tenzij ze de kiesdrempel niet halen.
Apenland. Wat moeten die Zweden nu niet denken. We gaan nu echt wel met de billen bloot.
Ze gaan die pippo bij de volgende verkiezingen wel weer opvissen tenzij ze de kiesdrempel niet halen.
De magistraat (die pippo de clown dus) heeft "het dossier laten liggen"...Trivium schreef: ↑20 oktober 2023, 20:08 https://www.hln.be/binnenland/minister- ... ~a799dce7/
Met 100000 (of zijn het er misschien 400000?) illegalen mogen we alles verwachten, weinig of niets goeds. Knoeiboel!
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Als je 30 dossiers kan behandelen ( afhandelen is nog iets anders), waarom kwam dossier #31 dan nooit aan de beurt? Vergeten ? In het verkeerde bakje gestoken? ...
Quicky komt het niet slecht uit eigenlijk. Hij zat teveel tussen de blunders onder Vivaldi. Nu graag iemand die het volledige wetboek herschrijft naar de noden van 2023. Geen idee waar ze die moeten gaan zoeken. We staan op elk vlak bij de laatsten van de EU-klas. Straks stampen ze ons nog buiten.
Quicky komt het niet slecht uit eigenlijk. Hij zat teveel tussen de blunders onder Vivaldi. Nu graag iemand die het volledige wetboek herschrijft naar de noden van 2023. Geen idee waar ze die moeten gaan zoeken. We staan op elk vlak bij de laatsten van de EU-klas. Straks stampen ze ons nog buiten.
Ik vind het vooral zielig dat hij beweert dat hij niet kan tussenkomen in het werk van een magistraat. Ik moet daar eens goed mee lachen. Achter de schermen gebeurt veel wat we niet weten.
Als minister van justitie heeft hij trouwens positief injunctierecht.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Positief_injunctierecht
Als minister van justitie heeft hij trouwens positief injunctierecht.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Positief_injunctierecht
Ik zei het nog tegen mijn vrouw. Hij zal z'n ontslag aankondigen, waarom zou hij in primetime iets willen zeggen?
Kwestie dat er niet geknipt kan worden en omdat hij weet dat VRT en VTM dan hun Journaal/Nieuws uitzenden.
Eerst al die zever dat hij transparant gehandeld heeft, vervolgens verwijzen naar een magistraat (die hoogstwaarschijnlijk morgenochtend ook zijn C4 krijgt) en dan gaan zeggen dat je je verantwoordelijkheid opneemt en ontslag neemt.
Ja, wie is er nu verantwoordelijk?
En Quickie waarom neem je ontslag? Toch niet voor een terrorist? Je zeikschandaal kwam net iets meer in de media en toen deed je niets... Of zit er meer achter?
Ik vind nu persoonlijk niet dat Van Quickenborne fouten heeft gemaakt met die terrorist, totaal niet zelfs!
Over 8 maanden verkiezingen en weten dat je vanaf september geen minister meer bent. Zou hij een riante ontslagpremie krijgen misschien als hij zelf op stapt?
Dus dan heeft het niets met terreur te maken maar met 'eieren voor je geld kiezen' en nu de focus op Kortrijk? Zodat je burgemeester kunt blijven en 10.000 euro/maand binnenharkt de komende 6 jaar.
Ontslagpremie kan oplopen tot 240.000 euro en dan inderdaad nog zijn burgemeesterswedde van grosso modo dik 10.000 euro bruto per maand. Hij zal geen boterham minder eten dus compassie moet je zeker niet hebben.
Ik denk trouwens niet dat ze die magistraat gaan buiten zetten. Ze hebben er al massa's tekort. Dat zal in alle stilte opgelost worden met een functioneringsgesprek en een overplaatsing naar een andere dienst, de verkeersboetes bijvoorbeeld.
Ik denk trouwens niet dat ze die magistraat gaan buiten zetten. Ze hebben er al massa's tekort. Dat zal in alle stilte opgelost worden met een functioneringsgesprek en een overplaatsing naar een andere dienst, de verkeersboetes bijvoorbeeld.