nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Een gedeelte, maar zeker niet het geheel. En wat is Europa? Want Europa is geen continent. En de Europese unie is het al helemaal niet.Trivium schreef: ↑16 januari 2024, 08:47 Een gedeelte van Rusland behoort tot geografisch Europa
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Europa_ ... e%20Oceaan.
Hedebouw komt op in Wallonie, zijn kiezers spreken geen Nederlands.
Hedebouw is ook voorzitter van het Nederlandse deel van de PVDA
dus hij komt even goed op in Vlaanderen.
Dat is hetzelfde als zeggen dat De Croo enkel opkomt in Oost-Vlaanderen.
dus hij komt even goed op in Vlaanderen.
Dat is hetzelfde als zeggen dat De Croo enkel opkomt in Oost-Vlaanderen.
https://www.hln.be/peer/agent-die-door- ... ~ab0938c9/
Alle flikken zouden eigenlijk het werk moeten neerleggen voor een paar weken. Dat de politiekers die dit systeem mogelijk gemaakt hebben zelf hun klodden dan maar oplossen.
Alle flikken zouden eigenlijk het werk moeten neerleggen voor een paar weken. Dat de politiekers die dit systeem mogelijk gemaakt hebben zelf hun klodden dan maar oplossen.
Als agent zou je toch al moeten weten dat de advocaat van de tegenpartij hiermee (uitlokking, racisme, gedeeltelijke schuld,...) op de proppen komt?
"Niet geschoten, altijd mis" is volgens mij hun leuze.
Uiteindelijk zal het afhangen van de uitspraak van de rechter.
Ging het met NVA in Vlaanderen niet heel veel beter worden ?Trivium schreef: ↑16 januari 2024, 14:16 https://www.hln.be/peer/agent-die-door- ... ~ab0938c9/
Nee , ze beloven dat het na de volgende verkiezingen beter wordt. Dat heeft zijn tijd nodig he…
Die moeten zich laten sponseren door de bouwliga en de intercommunales
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er staan toch wel vreemde vacatures open bij de politie:
Tja, het gaat eerst nog veel erger moeten worden vooraleer het beter wordt
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Misschien het leger er op afsturen, want dit is wel heel erg!CarpeNoctem schreef: ↑16 januari 2024, 17:49Er staan toch wel vreemde vacatures open bij de politie:
Tja, het gaat eerst nog veel erger moeten worden vooraleer het beter wordt
Volgens het Vlaams Blok vodje dat in mijn bus werd gedropt betaalt elke Vlaming jaarlijks 4.351 euro aan ons qua natuurschoon mooiste landsgedeelte. Graag had ik dit afgerond naar 5.000 euro , een mooi rond getal.
Je bent veel goed voor deze wereld
Voor iemand die beweert rond te komen met een inkomen van zo’n 1.200 euro per maand, betekent dat 4 maanden inkomen of 1/3 van je jaarbudget gratis wegschenken
Voor iemand die geen belastingen betaalt, betekent dat afgerond 0 euro te betalen aan het mooiste landsgedeelte, ik stel voor dat jij het royale aanbod van Brembos bijpast
Ik vermoed dat ik dat nu al ruimschoots voor 2 bijdraag via mijn aangifte Personenbelasting
Iemand moet toch het deel van klaplopers zoals Brembos bijpassen
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 17 januari 2024, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.