nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
In de grond ?
Dat is niet "meegaand zijn". Dat is in normaal Nederlands "ruilhandel" of "opportunisme". In het Vlaams "postjespakkerij".
In zijn gedachten is die al premier hoor. Al vaak geweest zelfs.
Net zoals hij in zijn gedachten ergens rond de 52 procent van de kiezers vertegenwoordigt in Vlaanderen en bij de walen 20 %.
Zonet een mooie waardige reactie mogen horen van de heer eerste minister De Croo op de vulgaire beledigende prietpraat van de Blok voorzitter.
Mijn respect moet je verdienen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wat heeft de heer Hedebouw je misdaan?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De heer kameraad Hedebouw ? Niets.
Ik denk dat al je vriendjes van Vivaldi en ander gespuis lak hebben aan jouw respect. Voor hen ben je gewoon een nobody die klakkeloos in hun verhaaltjes trapt. Moest je liggen creperen op straat, ze stappen gewoon over je en roepen, hoera, nog een besparing erbij.
Graag enig respect in uw reacties. Dit klinkt wel erg blokkerig
Sommigen hier lijken meer typetjes, of voeren een typetje op. Kan leuk zijn.
Het typetje "Brembos" : de übernaïeve kleuter/gutmensch/trol ... Daar zit toch een mooi kinderboekje in? Kleine Brembos trekt fluitend door deze mooie wereld. Hij bestrijdt heldhaftig de stoute Blokkers. Vlijtig telt hij elke avond Dagobert-gewijs zijn euro's (excels bestaan (nog) niet in kinderboekjes). Vooroordelen maken bij onze kleine rakker geen kans. Nee, groen zijn hoeft niet altijd duur te zijn. Hij deelt ontelbare tips. Wie laat nu stomweg het water van zijn douche verloren gaan als je er ook je patatjes in kan koken bv.? (Of toch iets ergens van die strekking; ik moet toegeven dat ik het probeer te verdringen.)
No offence Brembos. Jij voert toch een beetje een typetje op ?
Het typetje "Brembos" : de übernaïeve kleuter/gutmensch/trol ... Daar zit toch een mooi kinderboekje in? Kleine Brembos trekt fluitend door deze mooie wereld. Hij bestrijdt heldhaftig de stoute Blokkers. Vlijtig telt hij elke avond Dagobert-gewijs zijn euro's (excels bestaan (nog) niet in kinderboekjes). Vooroordelen maken bij onze kleine rakker geen kans. Nee, groen zijn hoeft niet altijd duur te zijn. Hij deelt ontelbare tips. Wie laat nu stomweg het water van zijn douche verloren gaan als je er ook je patatjes in kan koken bv.? (Of toch iets ergens van die strekking; ik moet toegeven dat ik het probeer te verdringen.)
Ik heb een zichtbaar vermoeide premier gezien die de illusie in stand moet houden dat binnen 5 maanden het stemgedrag van de Belg er nog volledig anders kan uitzien. Ik had de indruk dat hij het zelf niet meer gelooft …
Na de L van liberalen mogen ze bij VLD nu ook de V schrappen na de afkeer van De Croo voor meer Vlaamse autonomie. Blijkbaar is zijn nieuwe slogan tegen meer autonomie “stoppen met alles op te knippen”. Of hij dat daarom ook 10 keer moet herhalen in 1 interview?
mver schreef: ↑21 januari 2024, 17:12 Sommigen hier lijken meer typetjes, of voeren een typetje op. Kan leuk zijn.
Schitterend.
Liever geen gekookte patatjes in Brembos water. Voor hetzelfde geld trekt hij zich af in de douche
Ik denk dat je dit moet uitbreiden naar alle politici.Trivium schreef: ↑21 januari 2024, 16:00
Ik denk dat al je vriendjes van Vivaldi en ander gespuis lak hebben aan jouw respect. Voor hen ben je gewoon een nobody die klakkeloos in hun verhaaltjes trapt. Moest je liggen creperen op straat, ze stappen gewoon over je en roepen, hoera, nog een besparing erbij.
Het is wel een gevaarlijke en naïeve denkfout als je zou menen dat alleen Vivaldi politici dit gedrag vertonen en ongevoelig zouden zijn voor het feit dat jij, ik of Brembos collateral damage zijn van hun politieke ambities of visie.
In theorie zijn er in de politiek wel echte kameraden die dus zouden verplicht zijn om je hulp te verlenen als je op de grond ligt maar in de praktijk geloof ik dat niet.
Toegift : je zei ook "ander gespuis".