nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Mag gerust gezegd worden. Hij wil uitdagen of treiteren tot op het bloed. Eigenlijk zou ie moeten "geblokt" worden.mver schreef: ↑21 januari 2024, 17:12 Sommigen hier lijken meer typetjes, of voeren een typetje op. Kan leuk zijn.
Het typetje "Brembos" : de übernaïeve kleuter/gutmensch/trol ... Daar zit toch een mooi kinderboekje in? Kleine Brembos trekt fluitend door deze mooie wereld. Hij bestrijdt heldhaftig de stoute Blokkers. Vlijtig telt hij elke avond Dagobert-gewijs zijn euro's (excels bestaan (nog) niet in kinderboekjes). Vooroordelen maken bij onze kleine rakker geen kans. Nee, groen zijn hoeft niet altijd duur te zijn. Hij deelt ontelbare tips. Wie laat nu stomweg het water van zijn douche verloren gaan als je er ook je patatjes in kan koken bv.? (Of toch iets ergens van die strekking; ik moet toegeven dat ik het probeer te verdringen.)
No offence Brembos. Jij voert toch een beetje een typetje op ?
Nee hoor, ik vind hem wel grappig.Sammy2 schreef: ↑21 januari 2024, 19:24Mag gerust gezegd worden. Hij wil uitdagen of treiteren tot op het bloed. Eigenlijk zou ie moeten "geblokt" worden.mver schreef: ↑21 januari 2024, 17:12 Sommigen hier lijken meer typetjes, of voeren een typetje op. Kan leuk zijn.
Het typetje "Brembos" : de übernaïeve kleuter/gutmensch/trol ... Daar zit toch een mooi kinderboekje in? Kleine Brembos trekt fluitend door deze mooie wereld. Hij bestrijdt heldhaftig de stoute Blokkers. Vlijtig telt hij elke avond Dagobert-gewijs zijn euro's (excels bestaan (nog) niet in kinderboekjes). Vooroordelen maken bij onze kleine rakker geen kans. Nee, groen zijn hoeft niet altijd duur te zijn. Hij deelt ontelbare tips. Wie laat nu stomweg het water van zijn douche verloren gaan als je er ook je patatjes in kan koken bv.? (Of toch iets ergens van die strekking; ik moet toegeven dat ik het probeer te verdringen.)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Treffend verwoord.mver schreef: ↑21 januari 2024, 17:12Sommigen hier lijken meer typetjes, of voeren een typetje op. Kan leuk zijn.
Nogal wat mensen lijken er hier van uit te gaan dat het typetje Brembos echt bestaat. Een oude verzuurde mens die 's avonds plichtmatig al zijn (weinige) uitgaven in een spreadsheet giet terwijl hij de wifi van de buren of de bibliotheek gebruikt, nog nooit een werkmens van dichtbij heeft gezien en zijn hoed afneemt als een politieker zijn weg kruist.
Terwijl hij in werkelijkheid een vrolijke Frans is die het ene na het andere rondje geeft in afspanningen waar geen enkele politieker een voet durft binnenzetten.
Dit is het internet, you can be whoever you want to be.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 21 januari 2024, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
… het ene rondje na het andere heeft, of is het “geeft”?CarpeNoctem schreef: ↑21 januari 2024, 20:25 Treffend verwoord.
Nogal wat mensen lijken er hier van uit te gaan dat het typetje Brembos echt bestaat. Een oude verzuurde mens die 's avonds plichtmatig al zijn (weinige) uitgaven in een spreadsheet giet terwijl hij de wifi van de buren of de bibliotheek gebruikt, nog nooit een werkmens van dichtbij heeft gezien en zijn hoed afneemt als een politieker zijn weg kruist.
Terwijl hij in werkelijkheid een vrolijke Frans is die het ene na het andere rondje heeft in afspanningen waar geen enkele politieker een voet durft binnenzetten.
Dit is het internet, you can be whoever you want to be.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Correcte opmerking
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ontmaskerd als West-Vlaming
-
- Hero Member
- Contacteer:
Die Brembos speelt dat niet. Mijn ouders zijn net als hem. Eerst water afnemen in een kookpot, vooraleer ze douchen. Dat water staat dan op de stoof te pruttelen om patatten in te koken. Daarna wordt het nog gebruikt om de wc door te spoelen. Enkel nadat ze gekakt hebben. Want pipi spoelen ze niet door.
Moest mijn pa niet zo een computer analfabeet zijn, ik zou zweren dat hij Brembos is.
Moest mijn pa niet zo een computer analfabeet zijn, ik zou zweren dat hij Brembos is.
Nooit heet water in de wc gieten! Dju toch! Je kilt de bacteriën! Geen wonder dat het klimaat om zeep is.Orakel van Brakel schreef: ↑21 januari 2024, 21:19 Die Brembos speelt dat niet. Mijn ouders zijn net als hem. Eerst water afnemen in een kookpot, vooraleer ze douchen. Dat water staat dan op de stoof te pruttelen om patatten in te koken. Daarna wordt het nog gebruikt om de wc door te spoelen. Enkel nadat ze gekakt hebben. Want pipi spoelen ze niet door.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heet is het tegen dan niet meer. Tegen dat het kookwater vd patatten naast de pot staat, staat er al een andere pot te pruttelen op de stoof. Zit een gans uitgedokterd systeem achterSammy2 schreef: ↑21 januari 2024, 21:32Nooit heet water in de wc gieten! Dju toch! Je kilt de bacteriën! Geen wonder dat het klimaat om zeep is.Orakel van Brakel schreef: ↑21 januari 2024, 21:19 Die Brembos speelt dat niet. Mijn ouders zijn net als hem. Eerst water afnemen in een kookpot, vooraleer ze douchen. Dat water staat dan op de stoof te pruttelen om patatten in te koken. Daarna wordt het nog gebruikt om de wc door te spoelen. Enkel nadat ze gekakt hebben. Want pipi spoelen ze niet door.
Gaat dat in de puntzak ook zo?Orakel van Brakel schreef: ↑21 januari 2024, 23:06Heet is het tegen dan niet meer. Tegen dat het kookwater vd patatten naast de pot staat, staat er al een andere pot te pruttelen op de stoof. Zit een gans uitgedokterd systeem achter
Ik ken net zo iemand 'in het echt'. Pipi niet doorspoelen. Water in de douche opvangen om daarna het toilet mee door te gieten.Orakel van Brakel schreef: ↑21 januari 2024, 21:19 Die Brembos speelt dat niet. Mijn ouders zijn net als hem. Eerst water afnemen in een kookpot, vooraleer ze douchen. Dat water staat dan op de stoof te pruttelen om patatten in te koken. Daarna wordt het nog gebruikt om de wc door te spoelen. Enkel nadat ze gekakt hebben. Want pipi spoelen ze niet door.
Alleen dat van de patatten koken ontbreekt er wel aan.
Kuisen met regenwater dat groen ziet.
Diezelfde : als de tube tandpasta leeg is, die dan open snijden. Komt nog voor een keer of 5 uit op zijn minst.
Ik vind Brembos wel ok trouwens. Laat iedereen zijn wie hij zijn wil.
Nu zit jodaspaar hier al. Ter info : Brembos was wat aan het trollen, speelde de naïeve mens van (veel te) goed vertrouwen. Joeg mensen de kast op door op deze manier en nooit echt inhoudelijk te reageren. Dan mag hij toch wel een koekje van eigen deeg krijgen? Maar het moet niet verder uitdijen.
Met een open gesneden tube tandpasta van Aldi kom je makkelijk nog enkele dagen toe. De tubes zijn zo ontworpen dat je er nooit alles uit kan knijpen. Blijkbaar bewust zo gedaan door de fabrikant om overconsumptie te bevorderen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De verkiezingen komen nader, en plots worden onze torenhoge belastingen weer ontdekt
500 euro opslag kost uw baas 733 euro en brengt u amper 128 euro op
500 euro opslag kost uw baas 733 euro en brengt u amper 128 euro op
Opslag kost de werkgever veel en levert de werknemer te weinig op. Een werknemer die bruto 500 euro meer krijgt, houdt daar 128 euro netto extra van over. Zijn baas moet wel 733 euro meer betalen per maand.
Zeg nooit ‘baas’ tegen je werkgever/collega. Dat is niet meer van deze tijd.