nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Hierbij de pdf versieAbatoetnie schreef: ↑26 september 2024, 10:32 Iemand die toegang heeft tot HLN die hiervan een korte samenvatting wil geven ? Mijn zoon heeft net een elektrische wagen op zijn werk gekregen en zou wel eens willen weten wat men hiermee bedoelt ?
Wie elektrische bedrijfswagen thuis laadt, hangt honderden euro’s extra belastingen boven het hoofd
https://www.hln.be/geld/wie-elektrische ... ~a1bfcae1/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bedankt ... over "administratieve vereenvoudiging" gesproken - je ziet toch dat politiekers totaal niet in de werkelijkheid staan.xvsteep schreef: ↑26 september 2024, 11:21Hierbij de pdf versieAbatoetnie schreef: ↑26 september 2024, 10:32 Iemand die toegang heeft tot HLN die hiervan een korte samenvatting wil geven ? Mijn zoon heeft net een elektrische wagen op zijn werk gekregen en zou wel eens willen weten wat men hiermee bedoelt ?
Wie elektrische bedrijfswagen thuis laadt, hangt honderden euro’s extra belastingen boven het hoofd
https://www.hln.be/geld/wie-elektrische ... ~a1bfcae1/
Als je als werknemer geen terugbetaling krijgt voor het thuisopladen is er dus geen "probleem" meen ik te lezen.
En wat met het capaciteitstarief, als ik aan 22kw zou laden heeft dat invloed op AL mijn verbruik, dus ook verwarming, koken, licht enz. Volgens mij kan je dit nooit berekenen, zeker niet als je jaarlijkse afrekening hebt, bij maandelijkse zou je er idd nog een berekening van kunnen maken, maar of die juist is?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
In Gent laat Groen ondertussen zijn ware gelaat zien. Als het hun beurt is om uit een coalitie gehouden te worden is het kot te klein:
Waar zijn de sossen?
Waar zijn de sossen?
U weet wel…de super-democraten van het grote gelijk en de morele superioriteit. De partij van de verdraagzaamheid en de verbinding intimideert en jouwt politieke tegenstanders uit.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Meer dan vroeger kan je je nu toch wel een aantal vragen stellen of het zo gezond is hoe de macht van de nationale voorzitters (Vooruit & NVA ) zich zo aftekent in de lokale coalities die gevormd worden.
De indruk is toch echt wel momenteel dat de dictaten voor het vormen van coalities gebeuren vanuit Sint Niklaas (Rousseau) en Antwerpen (De Wever)
Dat men dat doet om zoveel als mogelijk een afspiegeling te krijgen van de Vlaamse regering weet ik wel. Maar als de lokale besturen al geen autonomie krijgen in het vormen van hun coalitie, gaan ze die dan krijgen tijdens hun bestuursperiode ?
De indruk is toch echt wel momenteel dat de dictaten voor het vormen van coalities gebeuren vanuit Sint Niklaas (Rousseau) en Antwerpen (De Wever)
Dat men dat doet om zoveel als mogelijk een afspiegeling te krijgen van de Vlaamse regering weet ik wel. Maar als de lokale besturen al geen autonomie krijgen in het vormen van hun coalitie, gaan ze die dan krijgen tijdens hun bestuursperiode ?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Denk je dat het bij pakweg CD&V of Open VLD anders is? Daar worden lokale leden van de partij zomaar uit de partij gezet omdat hun lokale partij in een “verkeerde coalitie” zit.KV schreef: ↑22 oktober 2024, 06:45 Meer dan vroeger kan je je nu toch wel een aantal vragen stellen of het zo gezond is hoe de macht van de nationale voorzitters (Vooruit & NVA ) zich zo aftekent in de lokale coalities die gevormd worden.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2024, 06:35 In Gent laat Groen ondertussen zijn ware gelaat zien. Als het hun beurt is om uit een coalitie gehouden te worden is het kot te klein:
Waar zijn de sossen?
U weet wel…de super-democraten van het grote gelijk en de morele superioriteit. De partij van de verdraagzaamheid en de verbinding intimideert en jouwt politieke tegenstanders uit.
De verdraagzame en inclusieve groenen. Terroristen zijn het. Alleen wanneer het in hun kraam past en naar hun goesting is zijn ze verdraagzaam.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
De mate van inclusie, verdraagzaamheid en democratisch gehalte van Groen is al langer gekend. Dure woorden die ze zelf niet toepassen als ze ergens hun Goesting of Grote Gelijk niet krijgen.
Als in elke gemeente of stad de fracties die niet in de meerderheid worden opgenomen do zouden reageren, dan zou het kot te klein zijn. Stel je voor dat het VB in een of andere stad of gemeente zo iets zou doen, hoe zou de massamedia dan reageren?
Als in elke gemeente of stad de fracties die niet in de meerderheid worden opgenomen do zouden reageren, dan zou het kot te klein zijn. Stel je voor dat het VB in een of andere stad of gemeente zo iets zou doen, hoe zou de massamedia dan reageren?
En de politie. Wedden dat ze allemaal bestuurlijk aangehouden zouden worden. En het parket zou wel op eigen initiatief een onderzoek opstarten wegens bendevorming.VincentVega schreef: ↑22 oktober 2024, 09:41 Stel je voor dat het VB in een of andere stad of gemeente zo iets zou doen, hoe zou de massamedia dan reageren?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
In Brussel mogen ze niet komen betogen of zelf geen bijeenkomst organiseren in een hotel of expositieruimte ...Kwakkie schreef: ↑22 oktober 2024, 10:03En de politie. Wedden dat ze allemaal bestuurlijk aangehouden zouden worden. En het parket zou wel op eigen initiatief een onderzoek opstarten wegens bendevorming.VincentVega schreef: ↑22 oktober 2024, 09:41 Stel je voor dat het VB in een of andere stad of gemeente zo iets zou doen, hoe zou de massamedia dan reageren?
Uiteraard denk ik dat niet.VincentVega schreef: ↑22 oktober 2024, 07:00Denk je dat het bij pakweg CD&V of Open VLD anders is? Daar worden lokale leden van de partij zomaar uit de partij gezet omdat hun lokale partij in een “verkeerde coalitie” zit.KV schreef: ↑22 oktober 2024, 06:45 Meer dan vroeger kan je je nu toch wel een aantal vragen stellen of het zo gezond is hoe de macht van de nationale voorzitters (Vooruit & NVA ) zich zo aftekent in de lokale coalities die gevormd worden.
Het getuigt van een enorme arrogantie dat men nationaal zo het laken naar zich toe trekt.
De betekenis en geloofwaardigheid van het lokaal beleid , heeft wat mij betreft toch een aantal stappen achteruit gezet. Met dank aan hun nationale kopmannen waar men niet durft tegen in te gaan.
Zelfs een man als dedecker , de laatste waarvan je zou verwachten dat hij op de knieën zou gaan , zal knikkend in zee gaan met wie of wat hem opgelegd wordt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
En nu schijnt Rousseau in Gent de nva in het bestuur te loodsen om meer armslag te hebben in Antwerpen en bij de Federale formatie
Gelukkig is er Bouchez die dat laatste wellicht gaat torpederen
Gelukkig is er Bouchez die dat laatste wellicht gaat torpederen
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
De Wever en King Connah hebben een bloedpact gesloten, dat is wel duidelijk ... Dat zie je in de onderhandelingen waar de NVA instemt met zaken die totaal tegen hun achterban zijn en anderzijds zie je dat in lokale coalities waar NVA ineens mee in bed mag ...KV schreef: ↑22 oktober 2024, 06:45 Meer dan vroeger kan je je nu toch wel een aantal vragen stellen of het zo gezond is hoe de macht van de nationale voorzitters (Vooruit & NVA ) zich zo aftekent in de lokale coalities die gevormd worden.
Wat zeker is, wij zullen allen de rekening betalen van dit misbaksel-verbond, dat hoeft zelfs niet in bloed te worden geschreven, dat staat gewoon vast en stel je elke dag vast als er zaken lekken ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja, helaas.voorheenCP1234 schreef: ↑22 oktober 2024, 16:35De Wever en King Connah hebben een bloedpact gesloten, dat is wel duidelijk ... Dat zie je in de onderhandelingen waar de NVA instemt met zaken die totaal tegen hun achterban zijn en anderzijds zie je dat in lokale coalities waar NVA ineens mee in bed mag ...KV schreef: ↑22 oktober 2024, 06:45 Meer dan vroeger kan je je nu toch wel een aantal vragen stellen of het zo gezond is hoe de macht van de nationale voorzitters (Vooruit & NVA ) zich zo aftekent in de lokale coalities die gevormd worden.
Wat zeker is, wij zullen allen de rekening betalen van dit misbaksel-verbond, dat hoeft zelfs niet in bloed te worden geschreven, dat staat gewoon vast en stel je elke dag vast als er zaken lekken ...
Wat u schrijft is de waarheid. Maar ziet u veel alternatieve mogelijkheden? Open VLD bestaat niet meer. Met Groen, PS en PVDA zou het nog veel slechter zijn. Vlaams Belang is niet aanvaardbaar voor enige ander partij, laat staan het Zuiderse landgedeelte.
Ik heb gezegd.