nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Aan autochtonen met criminele neigingen hebben we ook geen gebrek.
Zeg dat wel, de politiek zit er vol van.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Wat betreft Syrische vluchtelingen: Syrië was nu eens een voorbeeld van een eerder seculier land met universiteiten en veel studenten die in het buitenland konden en mochten studeren. En het zijn typisch de hoger opgeleiden die kritiek hadden op het regime en dus uiteindelijk hun land moesten ontvluchten.
Het Syrische regime was absoluut niet OK, puur dictatoriaal, maar de vraag is nog maar of die rebellen (wat ook weer een verzamelnaam is voor een allegaartje aan strekkingen en ideologieën) erin zullen slagen om het land democratisch te maken ZONDER evenveel het seculiere karakter aan te tasten.
Ze zijn al voorstanders van Sharia. Ik heb ook mijn bedenkingen. En die rebellenleider spreekt nu wel gematigd, maar kijk niet naar zijn verleden en de doden op zijn geweten .
Je hebt nooit een gebrek aan criminelen, net zoals je nooit een gebrek aan trollen hebt .
Maar de gevangenissen hebben een kleur, zelfs woke sukkels die moeite hebben met feiten, kunnen daar niks aan veranderen.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Idd. De Taliban in Afghanistan was ook erg gematigd en ging vrouwenrechten accepteren. Kijk waar ze nu staan.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik snap de grap niet sintorama.
Allochtonen zijn oververtegenwoordigd. Facts.
Allochtonen zijn oververtegenwoordigd. Facts.
Blank is ook een kleur.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Foei, zo spreek je niet over de sossen
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ja "people of color", mensen van kleur, zijn de witten (foei, "blank" mocht toch niet meer ). Zo kennen we woke, hangen aaneen van newspeak en geraken aan hun eigen tegenstrijdigheden niet aan uit.
En als je dan kijkt naar het soort mensen dat zich daar mee bezighoudt: vooral mensen met fundamentalistische neigingen die een aanvaardbaar excuus zoeken.
Of gefrustreerde trollen .
Zolang ik niet in de vriezer zit wel.
Ik heb mij lang afgevraagd wie Rhijnvis was, maar volgens mij is dat ook een alter ego van sintorama/Gudrun. Eentje met een ouderwetse chatGPT filter op of zo ? Die de laatste tijd precies wel weggevallen is.
Ach, sommige mensen verstoppen zich blijkbaar soms graag. En sommige mensen (zoals ik) willen dan graag weten wie er onder de vermomming zit.
Ach, sommige mensen verstoppen zich blijkbaar soms graag. En sommige mensen (zoals ik) willen dan graag weten wie er onder de vermomming zit.
Dus tijdens je werk gebruik je een ander account? Lijkt me nog een plausibele uitleg ook. Tenzij je samen met Kevva in die vriezer zit ...
Aan de andere kant van de taalgrens is het behoorlijk stil. Daar zit men blijkbaar (ook) niet te wachten op een nieuwe federale regering. Alles kaat koed, toch?