nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Ik werk niet, ik ben een hangmat belegger.pukkie007 schreef: ↑10 december 2024, 21:08Dus tijdens je werk gebruik je een ander account? Lijkt me nog een plausibele uitleg ook. Tenzij je samen met Kevva in die vriezer zit ...
Aan de andere kant van de taalgrens is het behoorlijk stil. Daar zit men blijkbaar (ook) niet te wachten op een nieuwe federale regering. Alles kaat koed, toch?
Ik werk niet, ik ben een hangmat belegger.pukkie007 schreef: ↑10 december 2024, 21:08Dus tijdens je werk gebruik je een ander account? Lijkt me nog een plausibele uitleg ook. Tenzij je samen met Kevva in die vriezer zit ...
Aan de andere kant van de taalgrens is het behoorlijk stil. Daar zit men blijkbaar (ook) niet te wachten op een nieuwe federale regering. Alles kaat koed, toch?
Ik ook Finny10…
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zolang het alleen maar op het vlak van beleggen is, geen probleemFinny10 schreef: ↑10 december 2024, 21:25Ik werk niet, ik ben een hangmat belegger.pukkie007 schreef: ↑10 december 2024, 21:08
Dus tijdens je werk gebruik je een ander account? Lijkt me nog een plausibele uitleg ook. Tenzij je samen met Kevva in die vriezer zit ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Hij is niet alleen een fraudeur maar ook nog eens een domme fraudeur.VincentVega schreef: ↑8 december 2024, 09:49Ik probeer het me voor te stellen hoe Didier 's avonds honderden kraslotjes 1 voor 1 krast
Vloeken als hij niks wint, juichen als hij prijs heeft ...
Of zou hij daar personeel voor hebben
Citaat van de Lotto.
“Een zeer complexe en weinig rendabele methode. Het slaat nergens op”, zo zegt een Loterij-bestuurslid in ‘Les Echos’. “Voor iemand met intenties om geld wit te wassen, is dit in bijna alle omstandigheden een operatie met veel inspanningen en een hoog risico voor een te laag rendement”, stelt de Nationale Loterij officieel. Of in simpele woorden: het is oliedom.
Vroeger had je zo een systeem om je belwaarde om te zetten naar geld.
Ik zou al eens zien of Didierke toevallig niet een groot aantal herlaadkaarten koopt.
Ik zou al eens zien of Didierke toevallig niet een groot aantal herlaadkaarten koopt.
De belangrijkste vraag is echter : waar komt dat zwart geld vandaan? Ik vermoed dat die niet in het zwart gaat bijklussen in de horeca of de bouw...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
+ minstens 1 000 000,00
Wat ik mij ook afvraag ( of logischer wijze bijna zeker van ben ), is het CASH geld dat zwart geld.
Als het reeds op een rekening zou staan, zou het bijna niet moeten witgewassen worden
Cash-geld en drugshandel ? prostitutie ?
Witwassen bij de lotto, geeft ongeveer 44 % verlies.
paul schreef: ↑11 december 2024, 19:14+ minstens 1 000 000,00
Wat ik mij ook afvraag ( of logischer wijze bijna zeker van ben ), is het CASH geld dat zwart geld.
Als het reeds op een rekening zou staan, zou het bijna niet moeten witgewassen worden
Nee, waarschijnlijk zich laten omkopen voor info dan wel voor of tegen bepaalde nieuwe regels zijn in zijn positie. Is al vaak gebeurd in de EU.
Mevrouw Melissa (wel minister geen professor) te gast bij De Afspraak. Mijn avond is weer goed.
Smeergeld van lobbygroepen? Welke portefeuilles heeft die allemaal gehad?paul schreef: ↑11 december 2024, 19:14+ minstens 1 000 000,00
Bij Didierke is er al dikwijls rook geweest maar ze kunnen hem nooit op het vuur betrappen. Heel sluw. Stond in kabinetskringen bekend als een psychopaat van het zuiverste water (ik ken iemand die daar ooit gewerkt heeft). Ook heel goed in "netwerken".
Welke portefeuilles niet?mver schreef: ↑11 december 2024, 21:06Smeergeld van lobbygroepen? Welke portefeuilles heeft die allemaal gehad?paul schreef: ↑11 december 2024, 19:14
+ minstens 1 000 000,00
O.a. justitie....