Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
Het ligt niet aan de instellingen (op andere sites heb ik deze problemen nog niet gehad).
Ik heb het ook op zowel mijn laptop als iPad.
Kan het probleem ergens te maken hebben met het feit dat er vanop 2 apparaten gewerkt wordt?
Zijn er mensen waar het probleem zich ook voordoet en die maar vanop 1 toestel inloggen op het forum/site?
Ik heb het ook op zowel mijn laptop als iPad.
Kan het probleem ergens te maken hebben met het feit dat er vanop 2 apparaten gewerkt wordt?
Zijn er mensen waar het probleem zich ook voordoet en die maar vanop 1 toestel inloggen op het forum/site?
Dat zou wel eens kunnen: ik werk ook regelmatig vanop twee verschillende toestellen.
Op mijn vaste post ondervind ik het probleem niet, op mijn laptop telkens weer.
Ik werk echter ook op andere sites waar ik ingelogd dien te zijn en daar heb ik blijkbaar dat "probleem" niet.
Op mijn vaste post ondervind ik het probleem niet, op mijn laptop telkens weer.
Ik werk echter ook op andere sites waar ik ingelogd dien te zijn en daar heb ik blijkbaar dat "probleem" niet.
Ik werk steeds van op 2 verschillende laptops, en ik heb het probleem nog NOOIT ondervonden.
de ene is Windows Vista 32bit.
de andere Windows 7 64-bit.
Ik werk bijna steeds met Firefox.
de ene is Windows Vista 32bit.
de andere Windows 7 64-bit.
Ik werk bijna steeds met Firefox.
Idem hier, ik werk op 3 laptops (eigen, werk, en die van vriendin) en soms op één oude PC die we nog staan hebben, en nergens een probleem.
Tenzij ik al m'n cookies en temporary internet files verwijder, maar dat is normaal.
Tenzij ik al m'n cookies en temporary internet files verwijder, maar dat is normaal.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die toestanden krijg ik al ... --- ik durf er geen tijdspanne meer op te plakken--- als ik op de site kom, ingelogd ben en tussendoor eens als ik op de knop "reageer" klik. Blijkbaar zitten een gans pak leden met dit probleem en wordt er geen actie ondernomen en worden er bij mooi weer enkel maar trappisten en Duvels gedronken op een zonovergoten terras op kosten van de forumsponsors.
(Grrrr!)

Ik heb totaal geen probleem om in te loggen of ingelogd te blijven...
Als 50% het niet heeft, en 50% wel inlog problemen heeft....
Waar zou het dan aan liggen
?? RA RA
Waar zou het dan aan liggen

Als 50% problemen heeft, dan denk ik niet dat we kunnen spreken van toeval...
Nu weer even geen last gehad met inloggen.... Ik heb echt geen idee waar het aan ligt (maar ik denk niet aan mij
)

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb alles al geprobeerd: eerst gebruikte ik IE 8.0, nadien Firefox gebruikt (idem dito), Opera (idem dito), nu zit ik op Chrome al 'n tijdje, het blijft allemaal hetzelfde. Ik heb ook al de sequentie van m'n navigatie op de site beschreven samen met het resultaat van wat ik dan aan onzin op het scherm krijg. Kuis regelmatig eens m'n cookies en temp-files... Met momenten zit dit probleem mij echt zo hoog dat ik van plan ben om m'n account te laten schrappen, echt!ludo schreef:Ik heb totaal geen probleem om in te loggen of ingelogd te blijven...
Waar zou het dan aan liggen?? RA RA

Da's zo irritant man!
Ik werktte met IE 7.0 en sinds weekje met IE 8.0 ,en heb geen problemen.
Kan het niet zijn dat met verwijderen van cookies, je inlogcode verdwijnd.. Kan gebeuren dat je dan enkele malen moet inloggen voor dat hij de inlogcode opslaat en onthoudt... ( je moet dan ook telkens aanvinken "onthouden" )
Kan het niet zijn dat met verwijderen van cookies, je inlogcode verdwijnd.. Kan gebeuren dat je dan enkele malen moet inloggen voor dat hij de inlogcode opslaat en onthoudt... ( je moet dan ook telkens aanvinken "onthouden" )
Ik wil hier toch meegeven dat ik geen cookies heb verwijderd en ook geen historieken.
Als ik me niet vergis maken ze hier gebruik van phpbb, dat probleem moet toch op te lossen zijn? Heb enkel problemen op spaargids, bezoek verschillende ander fora zonder enig probleem.
When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik had beter mijn mond gehouden............ juist weer moeten aanmelden.....
Ik heb wel de indruk dat het voorkomt wanneer ik een 2e keer op 1 dag op de site kom.
Ik heb wel de indruk dat het voorkomt wanneer ik een 2e keer op 1 dag op de site kom.
Ik heb gemerkt dat het wel helpt om de browser helemaal af te sluiten en terug te openen.
Is sneller dan niet-inlogd-uitloggen en daarna terug inloggen.
Is sneller dan niet-inlogd-uitloggen en daarna terug inloggen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Maar dat zijn allemaal "lapmiddeltjes" hé Robokat. Intussen krijgen we diverse extra rekentools op het forum en commerciële poeha en zitten d'er nog 'n pak in de pijplijn als je zo tussen de regels leest. Intussen blijven de leden met hun problemen zitten en krijgen we d'er geen nieuws over.