Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
Gedurende een ganse periode heb ik ook problemen gehad, maar dan wél met het uitloggen.
(Ik log namelijk liever elke keer uit, maar ik was automatisch aangelogd als ik alleen maar op "forum" klikte)
Bij mij is dat sinds kort opgelost.
(Ik log namelijk liever elke keer uit, maar ik was automatisch aangelogd als ik alleen maar op "forum" klikte)
Bij mij is dat sinds kort opgelost.
Hier nog steeds hetzelfde probleem.
hallo spruitekop,Spruitekop schreef:Maar dat zijn allemaal "lapmiddeltjes" hé Robokat. Intussen krijgen we diverse extra rekentools op het forum en commerciële poeha en zitten d'er nog 'n pak in de pijplijn als je zo tussen de regels leest. Intussen blijven de leden met hun problemen zitten en krijgen we d'er geen nieuws over.
ik ben het probleem niet vergeten, het overkomt mezelf ook af & toe
maar we zitten vast omdat we het niet kunnen reproduceren.
Kristof
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ah... Ok! Eigenlijk ben ik blij dat je het ook soms hebt. (sorry)
Het is heel vervelend om 'n probleem te hebben en precies d'er alleen mee te staan. Het geeft de burger weer moed!
Bedankt webmaster!
Het is heel vervelend om 'n probleem te hebben en precies d'er alleen mee te staan. Het geeft de burger weer moed!
Bedankt webmaster!
Misschien de "session lenght" verhogen? Ik heb dit probleem ooit ook eens gehad met phpbb maar weet verdorie niet meer hoe ik dat toen heb opgelost. Die phpbb is al een moeilijk stuk software... en dan heb ik het nog niet over een volledige website laat staan veel content bezorgen. Succes!webmaster schreef: hallo spruitekop,
ik ben het probleem niet vergeten, het overkomt mezelf ook af & toe
maar we zitten vast omdat we het niet kunnen reproduceren.
Kristof
When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De laatste dagen geen problemen gehad terwijl het anders dagelijkse kost was. (zonder Jeroen
)
Edit: Vergeet het! Ik heb niets gezegd. Verdomme toch!

Edit: Vergeet het! Ik heb niets gezegd. Verdomme toch!
Bij het forum te bekijken in de voormiddag heb ik er geen last van. Venster afsluiten. Als ik dan in de namiddag op het forum wil kijken, krijg ik de miserie...
-
- Full Member
- Contacteer:
Is er onlangs iets aangepast?
Ik heb er nog steeds last van, maar wanneer ik "Aanmelden" zie staan en ik klik er op komt alles nu meteen in orde. Vroeger kwam ik dan op de pagina terecht waar ik mij eerst moest afmelden om mij daarna terug aan te melden.
Ik heb er nog steeds last van, maar wanneer ik "Aanmelden" zie staan en ik klik er op komt alles nu meteen in orde. Vroeger kwam ik dan op de pagina terecht waar ik mij eerst moest afmelden om mij daarna terug aan te melden.
inderdaad, onze ontwikkelaar denkt dat hij de oplossing gevonden heeft
kunnen jullie bevestigen?
kunnen jullie bevestigen?
voor het moment geen problemen meer (maar ik zal niet te hard roepen)
Ik zou niet meteen durven stellen dat de problemen op gelost zijn, maar ik heb wel een workaround gevonden:
- op aanmelden klikken (zonder dat je username of paswoord moet ingeven krijgt je bericht: je bent nu aangemeld)
- daarna op afmelden klikken
- terug op aanmelden klikken
- geef user name + paswoord in
-> Dan ben je pas echt goed aangemeld. Deze procedure schijnt bij mij altijd te werken.
- op aanmelden klikken (zonder dat je username of paswoord moet ingeven krijgt je bericht: je bent nu aangemeld)
- daarna op afmelden klikken
- terug op aanmelden klikken
- geef user name + paswoord in
-> Dan ben je pas echt goed aangemeld. Deze procedure schijnt bij mij altijd te werken.
@sintorama: is dit ook nu nog zo?
webmaster: vandaag was ik volledig autmatisch ingelogd. Maar vroeger gebeurde digt soms ook, dus een garantie is het nog niet denk ik. Ik zal het in het oog houden, en moest ik nog problemen hebben dan zal ik dat hier posten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ook vandaag moest ik weer op Aanmelden gaan drukken om automatisch (via de cookie) in te loggen.
@andrewbourgeos
vraagjes:
hoe zag je dat je niet ingelogd was? (op welke pagina's - bvb al of niet op het forum), welke knop heb je dan gebruikt om 'automatisch' in te loggen?
vraagjes:
hoe zag je dat je niet ingelogd was? (op welke pagina's - bvb al of niet op het forum), welke knop heb je dan gebruikt om 'automatisch' in te loggen?