Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
Ik krijg die foutcode nu niet meer.
Ik heb hier ook geen problemen meer. Alles verloopt normaal!
Nog altijd hetzelfde hier
Voor het forum Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen te raadplegen moet ik inloggen.
Een nieuwe draad starten lukt niet
Een nieuwe draad starten lukt niet
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bij mij ook (moet zelfs bij de eerste keer aanloggen op 'n knop "uitloggen" klikken)ludo schreef:Ik moet ook nog telkens opnieuw 2 x inloggen, probleem is nog niet opgelost waarschijnlijk...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik heb al enkele weken hetzelfde probleem als Spruitekop:
1) Ik vink altijd aan dat ik aangemeld wil blijven, vroeger werkte dat ook. Nu dus niet meer.
2) Via "recente berichten" kom ik dan een bericht tegen waar ik op wil reageren.
3) Opeens blijk ik uitgelogd. Ik moet op "aanmelden" klikken.
4) Wanneer ik dit doe, krijg ik een absurd scherm met alleen een knop "AFmelden".
5) Ik doe dat , en vervolgens word ik teruggestuurd naar de pagina spaargids.be/sparen.
6) Daar moet ik op aanmelden klikken.
7) Nu kom ik op een pagina waar ik m'n userid en paswoord kan intypen.
8| Daarna word ik teruggestuurd (alweer) naar spaargids.be/sparen.
9) Nu kan ik weer "recente berichten" kiezen.
10) En nu kan ik eindelijk reageren op het bericht.
Sorry, maar ik zal het hier wel lezen als dit probleem opgelost is. Tot zolang ga ik zelfs geen poging meer doen om hier iets te posten. Dit is zelfs voorbij kafkaiaans...
1) Ik vink altijd aan dat ik aangemeld wil blijven, vroeger werkte dat ook. Nu dus niet meer.
2) Via "recente berichten" kom ik dan een bericht tegen waar ik op wil reageren.
3) Opeens blijk ik uitgelogd. Ik moet op "aanmelden" klikken.
4) Wanneer ik dit doe, krijg ik een absurd scherm met alleen een knop "AFmelden".
5) Ik doe dat , en vervolgens word ik teruggestuurd naar de pagina spaargids.be/sparen.
6) Daar moet ik op aanmelden klikken.
8| Daarna word ik teruggestuurd (alweer) naar spaargids.be/sparen.
9) Nu kan ik weer "recente berichten" kiezen.
10) En nu kan ik eindelijk reageren op het bericht.
Sorry, maar ik zal het hier wel lezen als dit probleem opgelost is. Tot zolang ga ik zelfs geen poging meer doen om hier iets te posten. Dit is zelfs voorbij kafkaiaans...
Laatst gewijzigd door anonymous6 op 4 april 2015, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
op de drukbezochte franstalige wipsite van spaargids , schrijft toch niemand dat er zich daar problemen voordoen ?
ook hier zelfde probleem als djtw, elke keer opnieuw aanmelden om te reageren
Ik heb net hetzelfde, met het enige verschil dat gek genoeg bij puntje 7djtw schreef:Ik heb al enkele weken hetzelfde probleem als Spruitekop:
...
m'n userid en paswoord zijn reeds door FireFox ingevuld.
Ik moet ook telkens opnieuw aanmelden.djtw schreef:...
...
Maar wanneer ik het scherm zie met enkel de knop afmelden, klik ik daar NIET op. Ik ga dan terug naar forumoverzicht en wonder boven wonder ben ik dan wel ingelogd.
Probeer dus stap 5 eens niet te doen en in de plaats vanboven op Forum -> Forumoverzicht te klikken.
Ik zeg niet dat het optimaal is, maar je wint misschien toch al een beetje tijd ;-)
doe ik ook, gewoon 2de keer naar forumoverzicht en dan gaat reageren wel
hallo iedereen
Onze excuses voor de ongemakken met het forum.
We hebben wat last van groeipijnen door de snelle groei van het aantal bezoekers van de site.
Voor het inlogprobleem hebben we gisteravond een fix geinstalleerd, het bizarre scherm met inloggen/uitloggen zou nu niet meer mogen verschijnen.
ook die foutmelding bij het posten zou niet meer mogen voorkomen.
Bedankt voor alle feedback die jullie hier plaatsen, dit helpt ons echt vooruit om dit aan te pakken. Ik dank jullie voor het geduld.
Kristof
spaargids.be
Onze excuses voor de ongemakken met het forum.
We hebben wat last van groeipijnen door de snelle groei van het aantal bezoekers van de site.
Voor het inlogprobleem hebben we gisteravond een fix geinstalleerd, het bizarre scherm met inloggen/uitloggen zou nu niet meer mogen verschijnen.
ook die foutmelding bij het posten zou niet meer mogen voorkomen.
Bedankt voor alle feedback die jullie hier plaatsen, dit helpt ons echt vooruit om dit aan te pakken. Ik dank jullie voor het geduld.
Kristof
spaargids.be
is nog niet in orde, moet nog altijd twee keer inloggen, voor je aangemeld blijft, Bij de eerste keer aanmelden lukt niet, tweede poging kort erop blijf je wel aangemeld. En dit is niet eenmalig, is al hele tijd zo, dat probleem is waarschijnlijk nog niet opgelost, blijft vervelend... maar het went wel op den duur omdat je er extra attent op bent..
welke foutmelding krijg je?ludo schreef:Bij de eerste keer aanmelden lukt niet
Er is geen foutcode. Je moet alleen telkens twee maal inloggen. De eerste keer bij het inloggen blijf je niet aangemeld. Als je dan naar " forum " actieve onderwerpen klikt, zie je dat je niet aangemeld bent, je moet dan nog is aanmelden, terug naar " forum " actieve onderwerpen, en dan blijf je aangemeld... dus telkens twee maal inloggen. Op één of andere manier onthoudt hij iets niet, en ligt volgens mij niet aan mijn pc, want ben niet de enige die dit fenomeen heeft.