Nieuwe obligatie van KBC
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Nieuwe obligatie van KBC
Ik kreeg vandaag een mail van KBC met melding dat KBC een obligatie uitgeeft met een looptijd van 3 jaar.
Coupure van 1000 euro.
Netto-rendement zou 2,01% zijn.
Ik vraag me af of KBC denkt dat iemand een obligatie zou kopen met een looptijd van 3 jaar en een netto-rendement van 2%.
Ik denk dat onze dierbare minister Van Peteghem zelfs hier niet zou "intrappen"
Coupure van 1000 euro.
Ik vraag me af of KBC denkt dat iemand een obligatie zou kopen met een looptijd van 3 jaar en een netto-rendement van 2%.
Ik denk dat onze dierbare minister Van Peteghem zelfs hier niet zou "intrappen"
Re: Nieuwe obligatie van KBC
De schamele rente verhoging moet iemand betalen.
Deze uitgifte zal wel geen toeval zijn.
Al telefoontje gehad van een nieuw plastronneke in kantoor, is vissen aan het proberen vangen.
Blijkbaar niks beter te doen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, die denken dat, en lijkt me ook terecht, aangezien marktconform.jos48 schreef: ↑31 juli 2023, 18:17 Ik kreeg vandaag een mail van KBC met melding dat KBC een obligatie uitgeeft met een looptijd van 3 jaar.
Coupure van 1000 euro.
Staats-bedrijfsobligaties genoeg die minstens 3% opbrengen...EarthNvstr1 schreef: ↑1 augustus 2023, 01:59Ja, die denken dat, en lijkt me ook terecht, aangezien marktconform.jos48 schreef: ↑31 juli 2023, 18:17 Ik kreeg vandaag een mail van KBC met melding dat KBC een obligatie uitgeeft met een looptijd van 3 jaar.
Coupure van 1000 euro.
Ze zoeken blijkbaar geld en klanten bij KBC.
Transactiekosten voor etf’s uit hun selectie verlaagd naar €2,5 bij orders tot €250. Misschien wel aardig voor een bepaald cliënteel.
Transactiekosten voor etf’s uit hun selectie verlaagd naar €2,5 bij orders tot €250. Misschien wel aardig voor een bepaald cliënteel.
De aankoopkosten van deze 2 nieuwe obligaties liggen ook 1% lager dan 'normaal'. Vaak moet je intekenen aan 101,75% ... Het zijn wel obli's van hun dochter(aanneming), dat scheelt ook natuurlijk.
Ik koop geen euro-obligaties die minder dan 3% netto opbrengen momenteel. Dus ook voor deze ga ik passen.
Ik koop geen euro-obligaties die minder dan 3% netto opbrengen momenteel. Dus ook voor deze ga ik passen.
Dat ze dan maar iets doen aan de instapkosten voor hun fiscaal LTS. Deze zijn 5 % en niet onderhandelbaar volgens het viendelijke juffrouwtje aan de telefoon. Ik heb haar bedankt maar toch veel succes gewenst, want dat is goed voor mijn KBC Ancora's.