Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
Als je toch wil verwijzen naar het verleden kunnen we misschien eens kijken wat de communisten uitgespookt hebben. Of zijn we Stalin en Pol Pot gemakkelijkheidshalve vergeten. In het heden zijn Noord-Korea, China en Rusland communistisch. Ik denk dat er daar meer mensen verdwijnen en vermoord worden dan in landen waar extreem-rechts aan de macht is.Abatoetnie schreef: ↑11 december 2023, 09:39Daar sla je de bal toch serieus verkeerd hoor.
Omdat "velen" een bepaalde visie valabel vinden is niet extreem.
Als 90% van de vlamingen zou vinden dat alles wat "waals is, vals is" en die walen terplekke zouden mogen onthoofd worden dan lijkt je dat geen extreem idee ? Ik kan hier nog vele voorbeelden posten maar ik denk wel dat je snapt waar ik naartoe wil gaan. Het blok roept misschien niet op tot een genocide maar je weet nooit in welke richting bepaalde zaken evolueren, ook hier genoeg voorbeelden beschikbaar in de geschiedenis, zelfs heel recent nog.
Misschien moeten we preventief de PVDA uitsluiten want momenteel doen deze communisten misschien nog niks verkeerd maar je weet nooit in welke richting bepaalde zaken evolueren. Er zijn voorbeelden genoeg beschikbaar in de geschiedenis, zelf heel recent nog ...Trivium schreef: ↑11 december 2023, 10:10Als je toch wil verwijzen naar het verleden kunnen we misschien eens kijken wat de communisten uitgespookt hebben. Of zijn we Stalin en Pol Pot gemakkelijkheidshalve vergeten. In het heden zijn Noord-Korea, China en Rusland communistisch. Ik denk dat er daar meer mensen verdwijnen en vermoord worden dan in landen waar extreem-rechts aan de macht is.Abatoetnie schreef: ↑11 december 2023, 09:39
Daar sla je de bal toch serieus verkeerd hoor.
Omdat "velen" een bepaalde visie valabel vinden is niet extreem.
Als 90% van de vlamingen zou vinden dat alles wat "waals is, vals is" en die walen terplekke zouden mogen onthoofd worden dan lijkt je dat geen extreem idee ? Ik kan hier nog vele voorbeelden posten maar ik denk wel dat je snapt waar ik naartoe wil gaan. Het blok roept misschien niet op tot een genocide maar je weet nooit in welke richting bepaalde zaken evolueren, ook hier genoeg voorbeelden beschikbaar in de geschiedenis, zelfs heel recent nog.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
(foutje)
Laatst gewijzigd door Abatoetnie op 11 december 2023, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Verwijs gerust, ik heb daar geen probleem mee, ik ben tenslotte geen communist en ook geen pvda'er, maar je tactiek is maar kinderachtig, je omzeilt het antwoord en haalt er andere voorbeelden bij, je zou bijna denken dat je ook een politieke leerschool hebt gevolgd ?
A doet iets verkeerds en hij verwijst naar B die iets verkeerds heeft gedaan ... en intussen "vergeet" hij dat de vraag eigenlijk over A ging.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad een "flauwe" verwijzing naar een recent verleden, het ging tenslotte maar over 6.000.000 mensen of ontken je dat misschien ? Mag er nooit meer verwezen worden naar dat recente verleden misschien ? Als het er toe doet mag je clichéverwijzing naar Godwin eens achterwege gelaten worden, of niet ?
Trouwens, is het partijstandpunt van jouw partij aan het wijzigen misschien ? Plots zo'n verdediger van het blok ? Begint men intern (en nog niet publiek) te denken aan een coalitie misschien ?
Flauw omdat het Vlaams Belang er weinig of niks mee te maken heeft. Je kan net zo goed naar de massamoorden van Stalin en Mao verwijzen om de PVDA uit te sluiten ...Abatoetnie schreef: ↑11 december 2023, 10:52Inderdaad een "flauwe" verwijzing naar een recent verleden, het ging tenslotte maar over 6.000.000 mensen of ontken je dat misschien ? Mag er nooit meer verwezen worden naar dat recente verleden misschien ? Als het er toe doet mag je clichéverwijzing naar Godwin eens achterwege gelaten worden, of niet ?
Trouwens, is het partijstandpunt van jouw partij aan het wijzigen misschien ? Plots zo'n verdediger van het blok ? Begint men intern (en nog niet publiek) te denken aan een coalitie misschien ?
En mijn partij? Ik heb geen partij ...
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 11 december 2023, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Rusland communistisch?
Serieus? Na 2 jaar elke dag over Rusland op TV, zou je mogen verwachten dat mensen eens iets hebben opgezocht, maar blijkbaar niet...
Er is geen enkel land zo anti-communistisch dan hedendaags Rusland(misschien de VS).
De grootste oppositiepartij tegen Poetin zijn de communisten, trouwens.
Rusland heeft een ongelofelijke hekel aan communisme, omdat ze zelf goed genoeg weten wat er niet aan werkt.
Je hebt gelijk: in het heden is het Noord-Korea en China, in het verleden was dat het Rusland van Stalin en co.Aerolla schreef: ↑11 december 2023, 11:15Rusland communistisch?
Serieus? Na 2 jaar elke dag over Rusland op TV, zou je mogen verwachten dat mensen eens iets hebben opgezocht, maar blijkbaar niet...
Er is geen enkel land zo anti-communistisch dan hedendaags Rusland(misschien de VS).
De grootste oppositiepartij tegen Poetin zijn de communisten, trouwens.
Rusland heeft een ongelofelijke hekel aan communisme, omdat ze zelf goed genoeg weten wat er niet aan werkt.
By the way: zoveel verschil tussen extreem-linkse en extreem-rechtse regimes is er niet. Beiden zijn autoritaire regimes met als verschil dat het communisme pretendeert dat ze voor het volk regeren (maar dat in feite enkel doen voor een kleine elite, de communistische partijtop).
-
- Full Member
- Contacteer:
Volgens "sommigen" ben je nochtans al of niet-betaalde "influencer" (ik zet het tussen haakjes, ik vind geen beter woord) voor een bepaalde partij ... ik zal verkeerd ingelicht geweest zijn ... waarvoor mijn welgemeende excuses.
China is eerder autocratisch kapitalistisch,Rusland nationalistisch...Jos d'haese(sterke man PvdA in Vlaanderen)vind Stalin trouwens ook massamoordenaar...m-peeters schreef: ↑11 december 2023, 10:21 Knipsel bloedigste dictators.JPGMisschien moeten we preventief de PVDA uitsluiten want momenteel doen deze communisten misschien nog niks verkeerd maar je weet nooit in welke richting bepaalde zaken evolueren. Er zijn voorbeelden genoeg beschikbaar in de geschiedenis, zelf heel recent nog ...Trivium schreef: ↑11 december 2023, 10:10
Als je toch wil verwijzen naar het verleden kunnen we misschien eens kijken wat de communisten uitgespookt hebben. Of zijn we Stalin en Pol Pot gemakkelijkheidshalve vergeten. In het heden zijn Noord-Korea, China en Rusland communistisch. Ik denk dat er daar meer mensen verdwijnen en vermoord worden dan in landen waar extreem-rechts aan de macht is.
Dat zullen de Chinezen niet graag horen ...Gg70 schreef: ↑11 december 2023, 13:06China is eerder autocratisch kapitalistisch,Rusland nationalistisch...Jos d'haese(sterke man PvdA in Vlaanderen)vind Stalin trouwens ook massamoordenaar...m-peeters schreef: ↑11 december 2023, 10:21 Knipsel bloedigste dictators.JPG
Misschien moeten we preventief de PVDA uitsluiten want momenteel doen deze communisten misschien nog niks verkeerd maar je weet nooit in welke richting bepaalde zaken evolueren. Er zijn voorbeelden genoeg beschikbaar in de geschiedenis, zelf heel recent nog ...
China, voluit Volksrepubliek China, is een land in Oost-Azië. De Volksrepubliek China heeft een sterk gecentraliseerd en autoritair bestuur met een communistische staatsinrichting en een eenpartijstelsel, maar een semi-vrije markt en sterk geïndustrialiseerde en snel groeiende economie.
En ik had het niet over het huidige Rusland maar over het Rusland van Stalin en co, uit "de goede oude communistische tijd" ...
Bedoel je deze Jos D'Haese?
Vlaams Parlementslid Jos D’Haese (PVDA) wil “de historische balans” over de communistische dictator Jozef Stalin “niet opmaken”. Dat zegt hij in een interview met De Zondag, nadat hem gevraagd werd of Stalin een massamoordenaar was.
In het interview met De Zondag krijgt Vlaams Parlementslid Jos D’Haese (PVDA) meermaals vragen over de associatie van zijn partij met de communistische dictator Jozef Stalin en bedenkelijke regimes als Noord-Korea. Als het Vlaams Parlementslid de vraag krijgt of Stalin een massamoordenaar, danst D’Haese om de hete brij heen. “Ik ga de historische balans niet opmaken”, zegt de PVDA’er.
Als trollen niet meer kunnen rekenen, dan houdt het voor mij op.
Al ooit eens gehoord van belasting schalen .....
En die belasting schalen geven wel een ander beeld dan *2 * 5 * 10.
Tenzij ge natuurlijk belastingen verward met rsz bijdragen.
Is zoals het eindejaarspremieverhaal, er blijft maar de helft over.
Gewoon eens uw loon bij de premie optellen en eens kijken hoeveel het totaal belastingen bedraagt en natuurlijk die schaal erbij.