Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
De renovatieplicht gaat ook op de schop. Erg leuk nieuws voor mensen die al tienduizenden euro's er tegenaan gesmeten hebben. Ik lees dat er mensen zijn die van D naar A gegaan zijn, uiteraard onder druk van architecten, en die vlotjes 200k betaald hebben voor de renovatie. Nu zijn de architecten niet blij met de afschaffing want uiteraard zullen de meesten nu niet meer rigoureus renoveren. Weg cash koe.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240929_93649479
Racistische Connor laat zich weer van zijn mooiste kant zien. De regering heeft de stoelen nog niet opgewarmd of hij schoffeert al zijn coalitiepartner.
Ik leg alvast de chips klaar.
Racistische Connor laat zich weer van zijn mooiste kant zien. De regering heeft de stoelen nog niet opgewarmd of hij schoffeert al zijn coalitiepartner.
Ik leg alvast de chips klaar.
haelewyn schreef: ↑27 september 2024, 19:49 Die groep met voorstellen waar geen barst mee bleek aan te vangen en die kompleet naast hun doel schoten zeker he ?
En dan maar zichzelf op de borst kloppen van hoe goed bezig ze toch wel waren.
Als het mislukt steken we het wel op ne Waal !
Ik ook. Die waar geen blaas in zit uit Antwerpen. Of liever nog : in geen enkele.EarthNvstr1 schreef: ↑27 september 2024, 19:42
Tja, kijk ...
Sommigen zoeken graag naar constructieve oplossingen, hoe moeilijk ook, sommigen gooien anderen graag stokken in de wielen.
Ik weet alvast tot welke groep ik het liefst behoor.
De blaas uit antwerpen heeft nog niks anders gedaan voordien dan stokken in de wielen te steken en anderen moesten kapot.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Een coalitie met andere partijen maken betekent altijd compromissen maken. Natuurlijk, de extremistische partijen (zowel VB als PVDA) hebben op dat vlak geen ervaring …EarthNvstr1 schreef: ↑27 september 2024, 19:42Tja, kijk ...
Sommigen zoeken graag naar constructieve oplossingen, hoe moeilijk ook, sommigen gooien anderen graag stokken in de wielen.
Ik weet alvast tot welke groep ik het liefst behoor.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
vincentvega is ben weyts conner die de superafbraaknota van de wever mee zou goedkeuren? Nee niet mijn mateke
Begrijp niet wat Die Annick De Ridder eigenlijk doet bij een "volkspartij" NVA. Overloper van de VLD, opportunist. Neoliberaal en corrupt dat het geen naam heeft. Iedere arbeider die voor de NVA heeft gestemd zou ter plekke moeten doodvallen.
--KNIP--
--KNIP--
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Overstap in 2013. Dit zei ze er zelf over:Lukske schreef: ↑29 september 2024, 18:53 Begrijp niet wat Die Annick De Ridder eigenlijk doet bij een "volkspartij" NVA. Overloper van de VLD, opportunist. Neoliberaal en corrupt dat het geen naam heeft. Iedere arbeider die voor de NVA heeft gestemd zou ter plekke moeten doodvallen.
Moest het WO II zijn, ze staat aan het hoofd van de kampbewaarders. Een echt schande.
Vanavond gaf De Ridder in "Terzake" meer tekst en uitleg bij haar beslissing. "De vervreemding met Open VLD was al langer aan de gang", zei ze. "De voorbije maanden heb ik geprobeerd het schip van koers te doen veranderen. Dat is niet gelukt, dus trek ik mijn conclusies. Ander zou ik niet meer in de spiegel kunnen kijken."
De recente congresteksten van de N-VA hebben volgens De Ridder de doorslag gegeven. "Het project dat daarin wordt voorgesteld, spreekt mij aan. Een beleid gericht op een slankere overheid, belastingverlagingen en schuldafbouw. En een beleid dat de middelen focust op wie ze echt nodig heeft. Voor die idealen ben ik als jonge studente in de politiek gestapt."
Ze ontkende dat de timing van het nieuws een moedwillige zet was om de euforie binnen Open VLD na het congres van afgelopen weekend te fnuiken. "Ik heb mijn besluit enkele weken geleden genomen, maar we wilden het niet communiceren in de aanloop naar het congres of tijdens het congres. Het was immers niet de bedoeling de boodschap van Open VLD te verstoren. Ik ben er trouwens bewust weggebleven."
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Politiek....., daar is zelfs geen naam meer voor.
Velen die voor de NVA stemmen moeten eens goed nadenken welke sujetten er daar rondlopen. Ze zijn niet allemaal hetzelfde maar er zitten daar enige (veel) donkere en opportunistische figuren tussen. Men is de passage van Bracke alweer vergeten. Hetzelfde als de Ridder. Geld, geld en nog eens geld en dat allemaal met zo weinig mogelijk zweet.
En dan die zeveraar van een De Roover, met zijn jonge freule, met Hollands accent, die op omhoog gepistoneerd wordt dat het geen naam heeft. Moest De Wever doodvallen, zij wordt de nieuwe burgemeester van Tstad. Kassa, Kassa.
En dan die zeveraar van een De Roover, met zijn jonge freule, met Hollands accent, die op omhoog gepistoneerd wordt dat het geen naam heeft. Moest De Wever doodvallen, zij wordt de nieuwe burgemeester van Tstad. Kassa, Kassa.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
… wel in je taalgebruik
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Je kan ook zeggen dat ze vooruitziende was en de malaise binnen Open VLD zag aankomenCharlesvdw schreef: ↑29 september 2024, 19:10Overstap in 2013. Dit zei ze er zelf over:Lukske schreef: ↑29 september 2024, 18:53 Begrijp niet wat Die Annick De Ridder eigenlijk doet bij een "volkspartij" NVA. Overloper van de VLD, opportunist. Neoliberaal en corrupt dat het geen naam heeft. Iedere arbeider die voor de NVA heeft gestemd zou ter plekke moeten doodvallen.
Moest het WO II zijn, ze staat aan het hoofd van de kampbewaarders. Een echt schande.
Vanavond gaf De Ridder in "Terzake" meer tekst en uitleg bij haar beslissing. "De vervreemding met Open VLD was al langer aan de gang", zei ze. "De voorbije maanden heb ik geprobeerd het schip van koers te doen veranderen. Dat is niet gelukt, dus trek ik mijn conclusies. Ander zou ik niet meer in de spiegel kunnen kijken."
De recente congresteksten van de N-VA hebben volgens De Ridder de doorslag gegeven. "Het project dat daarin wordt voorgesteld, spreekt mij aan. Een beleid gericht op een slankere overheid, belastingverlagingen en schuldafbouw. En een beleid dat de middelen focust op wie ze echt nodig heeft. Voor die idealen ben ik als jonge studente in de politiek gestapt."
Ze ontkende dat de timing van het nieuws een moedwillige zet was om de euforie binnen Open VLD na het congres van afgelopen weekend te fnuiken. "Ik heb mijn besluit enkele weken geleden genomen, maar we wilden het niet communiceren in de aanloop naar het congres of tijdens het congres. Het was immers niet de bedoeling de boodschap van Open VLD te verstoren. Ik ben er trouwens bewust weggebleven."
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Is er in heel dit regeerakkoord eigenlijk één puntje van NVA terug te vinden ??
Al hun punten die voor de grote verandering gingen zorgen: afschaffen provincies, verminderen parlementsleden, intercommunales op de schop; ..., zijn niet weerhouden, enkel de HOOP dat er in de toekomst ooit een begroting op orde komt kunnen ze als "overwinning" zien.
Of hebben ze echt alles opgegeven om hun führer Bartje toch maar de Eerste ministerpost van het land dat hij niet wil dat het bestaat te gunnen ...
Zum kotsen, meer kan ik over de NVA na deze farce niet zeggen; de 2 andere partijen kunnen wel zeggen dat ze veel hebben binnen gehaald en daarmee het land nog dieper de afgrond in gaan helpen ...
Al hun punten die voor de grote verandering gingen zorgen: afschaffen provincies, verminderen parlementsleden, intercommunales op de schop; ..., zijn niet weerhouden, enkel de HOOP dat er in de toekomst ooit een begroting op orde komt kunnen ze als "overwinning" zien.
Of hebben ze echt alles opgegeven om hun führer Bartje toch maar de Eerste ministerpost van het land dat hij niet wil dat het bestaat te gunnen ...
Zum kotsen, meer kan ik over de NVA na deze farce niet zeggen; de 2 andere partijen kunnen wel zeggen dat ze veel hebben binnen gehaald en daarmee het land nog dieper de afgrond in gaan helpen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Straks wordt Van Quickenborne lid van de NVA. Met dezelfde uitleg van De Ridder.