Nog steeds geen rentecalculator
Re: Nog steeds geen rentecalculator
Een foutje kan overal gebeuren hoor, maar de rentecalculator blijft en is een handige en vooral unieke tool.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, dat is ook mijn mening. 'n Typfoutje, 't is jammer ... maar ik zo'n dingen gebeuren, het neemt niet weg dat het 'n handige tool is en dat ik d'er nog steeds vol lof over ben.cp1234 schreef: Een foutje kan overal gebeuren hoor, maar de rentecalculator blijft en is een handige en vooral unieke tool.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het vrijgestelde bedrag is inderdaad 1.730 euro. U heeft deel uitgemaakt van de eerste groep naar waar deze mail werd verstuurd. In de volgende batches werd de fout rechtgezet. In ieder geval bedankt om ons de fout te melden. Op die manier hebben we deze snel kunnen corrigeren.Arkimedes schreef:
Ik las tot mijn verbazing in jullie communicatie Bedraagt uw rente meer dan € 1.770, dan betaalt u 15 % roerende voorheffing op het deel erboven, daar waar ik er steeds vanuit ging dat het maximaal fiscaal vrijgesteld bedrag € 1730 bedraagt.