nulcoupons obligatie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: nulcoupons obligatie
Kan toch niet? Als andere brokers terugbetalen en het de wet is, dan moet Bolero dat ook.
Het is nog erger bij Bolero. Sommige klanten hebben nooit die TOB betaald. Sommigen hebben een rechtzetting gekregen. Geen idee waar ze ginds die willekeur op baseren.
Je bent helaas wel erg laat.Gg70 schreef: ↑Vandaag 15:35Ik heb ondertussen ook al enkele herinneringen gestuurd,vrees dat het ijdele hoop is...Donnie schreef: ↑Gisteren 22:11
Halfslachtig zou ik durven zeggen in mijn geval. Ja, voor één (toen) nog lopende Duitse obligatie en één Franse obligatie. Maar ik heb nog geen correctie mogen ontvangen voor andere intussen afgelopen Duitse en Oostenrijkse obligaties, ook al ging het om dezelfde soort (nulcoupon - boven pari uitgegeven) en had ik ze mee opgenomen in mijn bericht naar bolero mbt de aangerekende TOB in juni... Tijd om een herinnering te sturen lijkt me
Misschien kun je het proberen om te stellen dat je je portefeuille daar weg haalt als ze die T.O.B. voor het eind van het jaar hebben niet terug hebben betaald en tevens de ombudsman inschakeld.