Nulcoupons overzicht
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nulcoupons overzicht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kijk eens op r/BEFire
Zelf net een paar minuten geleden gekocht:
AT0000A28KX7 (bijgekocht)
DE900A254PM6
FR0014007TY9
Zelf net een paar minuten geleden gekocht:
AT0000A28KX7 (bijgekocht)
DE900A254PM6
FR0014007TY9
Eerder al gekocht:
DE0001141802
AT0000A28KX7
Alles boven de 3% netto
Is Rebel eigenlijk goed voor obligaties van bv. de Belgische overheid? Of zelfs andere overheden? Mexem heeft eigenlijk praktisch alleen obligaties van bedrijven (toch in euro). En daar wil ik nu ook weer niet te veel geld in. MeDirect is hopeloos (je vindt er niks fatsoenlijks en de prijzen zijn verschrikkelijk).
Bolero kan ik niet doen omdat ik geen Itsme kan gebruiken op het ogenblik.
Je kunt Bolero gewoon in met kaart en kaartlezer.mver schreef: ↑8 februari 2024, 21:47 Is Rebel eigenlijk goed voor obligaties van bv. de Belgische overheid? Of zelfs andere overheden? Mexem heeft eigenlijk praktisch alleen obligaties van bedrijven (toch in euro). En daar wil ik nu ook weer niet te veel geld in. MeDirect is hopeloos (je vindt er niks fatsoenlijks en de prijzen zijn verschrikkelijk).
Ik ben geen klant van KBC ook. En om er nog een bank bij te nemen, het wordt wat onoverzichtelijk . Ik heb het ook niet voor grootbanken.Finny10 schreef: ↑8 februari 2024, 22:11Je kunt Bolero gewoon in met kaart en kaartlezer.mver schreef: ↑8 februari 2024, 21:47 Is Rebel eigenlijk goed voor obligaties van bv. de Belgische overheid? Of zelfs andere overheden? Mexem heeft eigenlijk praktisch alleen obligaties van bedrijven (toch in euro). En daar wil ik nu ook weer niet te veel geld in. MeDirect is hopeloos (je vindt er niks fatsoenlijks en de prijzen zijn verschrikkelijk).
En als je geen klant bent, is Itsme de enige mogelijkheid denk ik? Digipass krijg je niet meer?
Jawel, ik ben eerst klant geworden bij KBC met een gratis effectenrekening en heb er 0,00 Euro op gezet.
Gratis rekening en gratis kaartje + kaartlezer gehad.
Online klant geworden bij Bolero.
Kan inloggen met kaart en cardreader.
OK, bedankt! Ga ik eens verder navragen.
-
- Verbannen Gebruiker
Wie geen rekening heeft bij KBC kan niet met kaart en kaartlezer. Je hebt geen kaart.
Ik zit in dat geval.
En de gratis rekening bij KBC .... wordt niet meer gratis
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 9 februari 2024, 13:20, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Bedankt, maar ik kan/durf op het ogenblik niet bankieren met mijn gsm omdat ik niet zeker ben of dat safe is (eens link opengeklikt van mail waarvan ik eerst dacht dat hij ok was). Ik ga daar geen risico's mee nemen, maar mijn gsm ook nog niet voor buiten gooien.
Jammer. Bedankt voor de info.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 februari 2024, 13:16Ik heb dit ook al eens bekeken. Rebel doet geen obligaties.