Obligatie 3 jr
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Obligatie 3 jr
Obligatie loopt volgende week af. Netto 4%/jaar, iets meer dan een jaar in bezit gehad.
Volgende die afloopt is Xerox op 15.05. Som van Thyssen en Xerox wordt in een andere, kortlopende obligatie gestoken. De markt heeft nu 3 maanden om flink af te koelen ...
Kan het kloppen dat bij een aankoop van 70 K van een obligatie, je bij Bolero maar ongeveer 0,07% commissie betaalt (want maximum van 50 euro)?? (Ok, Frankfurt blijkbaar 0,085%). Bolero passeert hier altijd als een goede maar dure broker. Maar eigenlijk kan je toch goedkoop obligaties aankopen dan? Ik betaal bij Mexem meer dan het dubbele en voor minder goede koersen. En dan ben je nog bezig met een broker uit Cyprus.
Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie??
-
- Verbannen Gebruiker
Ik kom tot dezelfde conclusie wat betreft de Bolero tarieven.mver schreef: ↑26 februari 2024, 16:21 Kan het kloppen dat bij een aankoop van 70 K van een obligatie, je bij Bolero maar ongeveer 0,07% commissie betaalt (want maximum van 50 euro)?? (Ok, Frankfurt blijkbaar 0,085%). Bolero passeert hier altijd als een goede maar dure broker. Maar eigenlijk kan je toch goedkoop obligaties aankopen dan? Ik betaal bij Mexem meer dan het dubbele en voor minder goede koersen. En dan ben je nog bezig met een broker uit Cyprus.
Goede deal dan toch . Bedankt fiets!