Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Re: Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Om daarop verder te gaan, citaat uit De Morgen:
De media en opiniemakers in Rusland zijn zelfs nog bloeddorstiger dan hun leiders. Zo worden die leiders steeds verder weggeduwd van een vreedzame oplossing naar nog meer brutaliteit en het gebruik van chemische, biologische en kernwapens.‘Een aanval op ons moederland’: Russische commentatoren schreeuwen om vergelding na zinken Moskva
In Rusland wordt het zinken van het Russische vlaggenschip Moskva op woede en ongeloof onthaald. Dat bleek duidelijk op de Russische staatstelevisie, waar presentatoren, analisten en commentatoren de afgelopen uren om vergelding schreeuwden. ‘We kunnen maar op één manier antwoorden: gooi een bom op Kiev, en klaar.’
-
- Verbannen Gebruiker
Toen De Morgen nog geen zuster van HLN was, konden ze nog een stempel van kwaliteitskrant claimen.
Nu is het niveau van hun journalisten afgedaald tot de diepste catacomben van kritiekloos kopieren van fake news. En het werkt blijkbaar, net zoals fake news in Rusland werkt.
Wat daar vooral interessant aan is, is hoe de Russen hier op gaan reageren. Buiten alle propaganda onzin die hierover rond gaat, zal dit wel degelijk om een geslaagde aanval met kruisraketten gaan. Oekraïne heeft geen kruisraketten en al zeker niet de raket geleidingssystemen om een schip vanop land te treffen, dat vereist immers satelliet of Awacs ondersteuning. Dit gaat dus onmiskenbaar om een Amerikaanse of NAVO operatie, de claim van de Oekraïners zal in het Kremlin op niet veel geloof onthaald worden.
Jij was er duidelijk bij, kan je ons de details geven aub.vortex schreef: ↑15 april 2022, 11:32Wat daar vooral interessant aan is, is hoe de Russen hier op gaan reageren. Buiten alle propaganda onzin die hierover rond gaat, zal dit wel degelijk om een geslaagde aanval met kruisraketten gaan. Oekraïne heeft geen kruisraketten en al zeker niet de raket geleidingssystemen om een schip vanop land te treffen, dat vereist immers satelliet of Awacs ondersteuning. Dit gaat dus onmiskenbaar om een Amerikaanse of NAVO operatie, de claim van de Oekraïners zal in het Kremlin op niet veel geloof onthaald worden.
When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zou het kunnen dat de Duitsers geen WOIII willen en dat ze hun eigen economie niet de dieperik willen laten ingaan ?
Die discussie hebben we zes dagen geleden al gevoerd:
Ik ga ze dus niet opnieuw voeren.Yaris schreef: ↑9 april 2022, 05:03We kunnen dat best overleven.Gebruikersnaam2 schreef: ↑8 april 2022, 22:41 Juist, we gaan onze totale economie de dieperik insturen door geen olie en gas meer in te voeren uit Rusland.
Onze energietarieven naar het zenith, iedereen de armoede en de wanhoop insturen vind je waarschijnlijk een beter idee.
Intussen geloven Zweden en Finland ook niet meer dat een neutrale status hun beste veiligheidsgarantie is, en gaan ze zo goed als zeker de NAVO vervoegen. Je kan ze geen ongelijk geven.
Goed zo. Laat de Russen maar dreigen met het plaatsen van kernraketten in de Baltische regio. Een raketje meer of minder, wat maakt het uit? Die dreigementen zullen Zweden en Finland met nog meer overtuiging voor de NAVO doen kiezen.
Het is een feit dat de Oekraïners niet zo lang weerstand hadden kunnen bieden zonder de inlichtingen over troepenbewegingen en wie zich wanneer waar bevindt die ze van de VS krijgen.
Alles wat je niet zelf schrijft is voor jou fake news.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Omdat je geen antwoord hebt !
Of ben je er zo eentje die maandelijks 10.000 euro netto op je rekening er bij krijgt, in dat geval kan ik best geloven dat je dat best kan overleven.
Er was een tijd dat trollen gevolgd werd door verbanning.
De nieuwe ethiek op spaargids.be lijkt eerder getrol, leugenachtigheid en ander minder fraais aan te moedigen.
Vroeger werd getrol door leden van het "clubje" doorgegeven aan de moderator (toen er nog echt gemodereerd werd).
Nu lijkt het er op dat ze soms meespelen met een trol als vlblpt (zie bvb haar/zijn? commentaar op Pukkie).
Supertrol vlblpt denkt dat de regels voor hem niet van toepassing zijn omdat hij diegenen die hij stelselmatig demoniseert en poetin-aanhankelijkheid verwijt, nu nog enkel met een letter aanduidt.
Zou dit creatuur zelf niet beseffen hoe kinderachtig hij wel is?!
Het resultaat van dat non-beleid is ook wel duidelijk: Op een paar mensen na is iedereen vertrokken van het forum. Er zijn amper 7 actieve onderwerpen vandaag, die dan nog gedomineerd worden door trollen.dhalluinR schreef: ↑15 april 2022, 13:11
Er was een tijd dat trollen gevolgd werd door verbanning.
De nieuwe ethiek op spaargids.be lijkt eerder getrol, leugenachtigheid en ander minder fraais aan te moedigen.
Vroeger werd getrol door leden van het "clubje" doorgegeven aan de moderator (toen er nog echt gemodereerd werd).
Nog even en de trollen kunnen enkel tegen elkaar trollen. Maar laat ze maar doen, dan blijven ze hopelijk van andere fora weg.
Ergens wel spijtig, ik lees hier al ruim 8 jaar mee. Ik heb hier veel dingen geleerd en interessante meningen gehoord. Maar aan alles is een begin en een einde. Voor spaargids lijkt het einde nu wel heel dicht in zicht.
Precies 110 jaar geleden is de Titanic gezonken. Ter herdenking daarvan deze cartoon:
Poetin: "I'm the king of the world!"

Poetin: "I'm the king of the world!"

+1maartenn schreef: ↑15 april 2022, 13:55 Het resultaat van dat non-beleid is ook wel duidelijk: Op een paar mensen na is iedereen vertrokken van het forum. Er zijn amper 7 actieve onderwerpen vandaag, die dan nog gedomineerd worden door trollen.
Nog even en de trollen kunnen enkel tegen elkaar trollen. Maar laat ze maar doen, dan blijven ze hopelijk van andere fora weg.
Ergens wel spijtig, ik lees hier al ruim 8 jaar mee. Ik heb hier veel dingen geleerd en interessante meningen gehoord. Maar aan alles is een begin en een einde. Voor spaargids lijkt het einde nu wel heel dicht in zicht.
Maar ik zal het nog eens herhalen. Zet ze op je negeerlijst en antwoord er niet op. Door er telkens mee in discussie te gaan hou je ze in leven. Als iedereen ze op zijn/haar negeerlijst zet en niet gaat quoten dan kunnen ze gewoon wat tegen elkaar lullen. Het leven is te kort om tijd te besteden aan die trollen.
Bannen heeft geen zin, dat is dweilen met de kraan open want een uur later staan ze hier terug.
En inderdaad, zowat alle gewaardeerde posters zijn ofwel vertrokken ofwel komen ze slechts sporadisch eens kijken. Ik heb jaren mee gelezen alvorens me te registreren maar met de opkomst van de trollen heb ik me geregistreerd en ze stante pede op mijn negeerlijst gezet zodat ik nu tenminste kan selecteren wat ik lees. Toen ik nog niet geregistreerd was moest ik die zever doorscrollen, nu niet meer.