Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Maar ik vrees dat we vechten tegen de bierkaai. Onverdraagzaamheid is zowat het leitmotiv geworden in de maatschappij.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Niet echt. Ik zou die cursus drogredenen van CN nog eens doornemen. Ik zie stroman: opzettelijk dingen anders willen interpreteren dan ze er staan. Ad hominems die je probeert te verbergen. En algemeen zich op een moral high horse wanen dat er eigenlijk niet is. En iedereen trapt er in omdat het goed klinkt. Triest.VincentVega schreef: ↑28 mei 2022, 16:19Hetgeen ik dan ook met veel plezier doe …pukkie007 schreef: ↑28 mei 2022, 15:52 Mijn maag kan hier wel tegen. Het is hier nog altijd een vrij forum, en zolang men geen oproepen doet tot of zelf misdaden wil begaan, zie ik er weinig graten in. Je leest en schrijft wat je wil, ook al is het nonsens. Het moet maar eens gedaan zijn met zaken te censureren waar men niet achterstaat of niets van gelooft. Wil je zaken weerleggen, kom dan met je eigen informatie af.
En voor ik hier weer in een colonne ingedeeld word : ik heb het alleen over eerlijk redeneren. Je kan veel van Dean zeggen, maar hij denkt wel voor zichzelf na en is niet vals in zijn standpunten of argumenten. Wat van jou echt niet meer gezegd kan worden.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Dure woorden die je daar gebruikt Alleen jammer dat je ze moet ontlenen van CN en de betekenis ervan niet ten volle snapt.mver schreef: ↑28 mei 2022, 18:59Niet echt. Ik zou die cursus drogredenen van CN nog eens doornemen. Ik zie stroman: opzettelijk dingen anders willen interpreteren dan ze er staan. Ad hominems die je probeert te verbergen. En algemeen zich op een moral high horse wanen dat er eigenlijk niet is. En iedereen trapt er in omdat het goed klinkt. Triest.
En voor ik hier weer in een colonne ingedeeld word : ik heb het alleen over eerlijk redeneren. Je kan veel van Dean zeggen, maar hij denkt wel voor zichzelf na en is niet vals in zijn standpunten of argumenten. Wat van jou echt niet meer gezegd kan worden.
Dean mag van mijn part zeggen of schrijven wat hij wil … maar ik heb evenzeer het recht om daar niet mee akkoord te gaan. Freedom of speech geldt voor iedereen … of niet soms?
Indelen in colonnes doe ik niet, dat is meer iets voor BlokPateeke of Dean. Die laatste heeft het toch steeds over “jullie” (en daarmee bedoelt hij de Joden en blijkbaar hoor ik daar bij, ook al ben ik katholiek) en “wij” (en daarmee bedoelt hij de Ariërs of nog “de Blanke Indo-Europeaan” zoals hij zelf schrijft).
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Hahaha, dit klinkt zo blokpaté als het maar kan . Jumping to conclusions godbetert. Wat weet jij nu over mij of wat ik moet ontlenen en/of begrijp. We hebben het hier over stof van de middelbare school . Als dat dure woorden zijn voor jou, dan heb ik daar verder niks aan toe te voegen . Ik heb al mijn dure woorden zelf in huis en ik zwijg over dingen die ik niet ten volle ken.
Fatsoenlijk quoten via gsm daarentegen, daar is nog werk aan . En dan bedoel ik weldegelijk bij mezelf.VincentVega schreef: ↑28 mei 2022, 19:47Dure woorden die je daar gebruikt Alleen jammer dat je ze moet ontlenen van CN en de betekenis ervan niet ten volle snapt.mver schreef: ↑28 mei 2022, 18:59
Niet echt. Ik zou die cursus drogredenen van CN nog eens doornemen. Ik zie stroman: opzettelijk dingen anders willen interpreteren dan ze er staan. Ad hominems die je probeert te verbergen. En algemeen zich op een moral high horse wanen dat er eigenlijk niet is. En iedereen trapt er in omdat het goed klinkt. Triest.
Hahaha, dit klinkt zo blokpaté als het maar kan . Jumping to conclusions godbetert. Wat weet jij nu over mij of wat ik moet ontlenen en/of begrijp. We hebben het hier over stof van de middelbare school . Als dat dure woorden zijn voor jou, dan heb ik daar verder niks aan toe te voegen . Ik heb al mijn dure woorden zelf in huis en ik zwijg over dingen die ik niet ten volle ken.
Dean mag van mijn part zeggen of schrijven wat hij wil … maar ik heb evenzeer het recht om daar niet mee akkoord te gaan. Freedom of speech geldt voor iedereen … of niet soms?
Indelen in colonnes doe ik niet, dat is meer iets voor BlokPateeke of Dean. Die laatste heeft het toch steeds over “jullie” (en daarmee bedoelt hij de Joden en blijkbaar hoor ik daar bij, ook al ben ik katholiek) en “wij” (en daarmee bedoelt hij de Ariërs of nog “de Blanke Indo-Europeaan” zoals hij zelf schrijft).
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Over 1 ding zijn we het dan toch eens.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik ben dit topic zo beu als koude pap. Het gaat na een tijdje steeds fout, dus wordt het bij deze gesloten. Er zijn andere fora om dit soort zaken te "bespreken".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!