Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
https://www.hln.be/buitenland/live-oorl ... 213710759/
Intussen blijft de Russische minister van buitenlandse zaken volhouden dat er geen Russische militaire inval in Oekraïne aan de gang is ...
Intussen blijft de Russische minister van buitenlandse zaken volhouden dat er geen Russische militaire inval in Oekraïne aan de gang is ...
Laatst gewijzigd door VincentVega op 11 maart 2022, 10:24, 4 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Verbannen Gebruiker
Ukraine is niet belangrijk genoeg voor US om daarvoor betrokkenheid te riskeren.VincentVega schreef: ↑11 maart 2022, 09:49 Dan ziet het er niet zo goed uit voor Georgië, Moldavië en andere landen uit die regio die mogelijk bedreigd kunnen worden door Rusland ...
Georgië, Moldavië, ... ook niet. Als Putin daar binnenvalt, zal hij ook daar vrije baan hebben.
-
- Verbannen Gebruiker
China vindt dat ook: het is geen oorlog, geen invasie,... alleen een gebeurtenis waardoor ze een zekere "ongerustheid" voelen.VincentVega schreef: ↑11 maart 2022, 10:12 https://www.hln.be/buitenland/live-oorl ... 213710759/
Het geflirt met het Westen is indertijd ook verkeerd uitgedraaid voor Georgië. In Transnistrië hebben de Russen sowieso al de bovenhand en het Russische leger is er ook aanwezig.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Je bedoelt: "In Transnistrië hebben de Russen de bovenhand sinds het Russische leger daar aanwezig is."
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Eigenaardig toch hoe velen geen onderscheid maken tussen "flirten met" (of op eigen initiatief een samenwerking willen aangaan, zoals Oekraïne en Georgië hebben gedaan) en "gewapenderhand een land invallen" (zoals Rusland doet) ...
Niet elk bombardement is een oorlogsmisdaad....
Stel je voor, dan zat letterlijk elke politieke leider in de gevangenis reeds (wat misschien niet zo'n slechte zaak is... )
Ondertussen heeft Azerbeidzjan Armenie een beetje aangevallen by the way. (of omgekeerd, who knows) (Met Oekraïnse bommen naar het schijnt, maar dat is wat de Armenen zeggen). dus daar loopt het ook beetje uit de hand.
De Russen hielden die 2 uiteen, maar die hadden even iets anders te doen. Dus ja, gelegenheid...
Al paar dagen geleden, maar ik wou zien hoe lang het zou duren voor iemand het in het nieuws zou brengen, maar blijkbaar is het antwoord: nooit
Stel je voor, dan zat letterlijk elke politieke leider in de gevangenis reeds (wat misschien niet zo'n slechte zaak is... )
Ondertussen heeft Azerbeidzjan Armenie een beetje aangevallen by the way. (of omgekeerd, who knows) (Met Oekraïnse bommen naar het schijnt, maar dat is wat de Armenen zeggen). dus daar loopt het ook beetje uit de hand.
De Russen hielden die 2 uiteen, maar die hadden even iets anders te doen. Dus ja, gelegenheid...
Al paar dagen geleden, maar ik wou zien hoe lang het zou duren voor iemand het in het nieuws zou brengen, maar blijkbaar is het antwoord: nooit
Laatst gewijzigd door Aerolla op 11 maart 2022, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb zijn bericht gerapporteerd aan de moderators.
Even kijken wat hun standpunt is inzake dergelijke degoutante berichten.
Je kan zeveren over iets, je kan het oneens zijn over iets maar dergelijke reacties wijzen op een gebrek aan werkende hersencellen en een totaal gebrek aan empathie. Laat u nakijken in het dichtsbijzijnde ziekenhuis, ja, die van ons hebben het geluk van nog te werken, ze zijn nog niet gebombardeerd !
Je kan zeveren over iets, je kan het oneens zijn over iets maar dergelijke reacties wijzen op een gebrek aan werkende hersencellen en een totaal gebrek aan empathie. Laat u nakijken in het dichtsbijzijnde ziekenhuis, ja, die van ons hebben het geluk van nog te werken, ze zijn nog niet gebombardeerd !
Ik zou zeer graag van jou weten waarom elk bombardement een oorlogsmisdaad isGebruikersnaam2 schreef: ↑11 maart 2022, 13:40 Ik heb zijn bericht gerapporteerd aan de moderators.
Je gaat linea recta in tegen het internationaal recht, dus graag je argumentatie...
Elk bombardement is erg, maar is GEEN oorlogsmisdaad (en dat is toch wat ik zei?)
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb de Azeri kant van het verhaal niet gehoord, ik kan dus alleen zeggen wat Armenië zegt, maar feel free om met de andere kant van het verhaal te komen, ik vond het niet...VLblokpate schreef: ↑11 maart 2022, 13:44Typisch Aerolla: als het over pro-westerse info gaat: met de kritische bril bekijken.
Zelf vermoedens, veronderstellingen, van-horen-zeggens bij de vleet rondstrooien als het maar in het voordeel van Putin is.
Ik ben trouwens allesbehalve pro-Armenië, maar goed
Ik sta eerder aan de Azeri kant in dit conflict, denk ik (maar het is al even ingewikkeld)
-
- Verbannen Gebruiker
Altijd maar draaien en keren in honderdduizend bochten.Aerolla schreef: ↑11 maart 2022, 13:45Ik heb de Azeri kant van het verhaal niet gehoord, ik kan dus alleen zeggen wat Armenië zegt, maar feel free om met de andere kant van het verhaal te komen, ik vond het niet...VLblokpate schreef: ↑11 maart 2022, 13:44
Typisch Aerolla: als het over pro-westerse info gaat: met de kritische bril bekijken.
Zelf vermoedens, veronderstellingen, van-horen-zeggens bij de vleet rondstrooien als het maar in het voordeel van Putin is.
Ik heb nochtans heel duidelijk aangegeven wat mijn punt is: "met Ukraiense bommen naar het schijnt" heb ik als enige woorden uit jouw relaas geciteerd.
As said: ik sta in dit conflict eigenlijk aan de andere kant (Armenie is Rusland gesteund).VLblokpate schreef: ↑11 maart 2022, 13:47Altijd maar draaien en keren in honderdduizend bochten.
Ik heb nochtans heel duidelijk aangegeven wat mijn punt is: "met Ukraiense bommen naar het schijnt" heb ik als enige woorden uit jouw relaas geciteerd.
Maar dat je inderdaad selectief citeert en leest, wisten we al .
Ik heb zeer duidelijk aangegeven dat dit volgens Armenië was , of niet?
-
- Verbannen Gebruiker
Altijd maar in 100.000 bochten draaien en keren.
Je citeert het. Dus vind je het belangrijk.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Onafhankelijk en kritisch? Laat met niet lachen.VLblokpate schreef: ↑11 maart 2022, 13:44Typisch Aerolla: als het over pro-westerse info gaat: met de kritische bril bekijken.
Onafhankelijk sowieso niet. Kritisch enkel voor Westerse info afkomstig van serieuze nieuwskanalen maar Russische info (afkomstig van 1 enkele persoon of van dubieuze internetsites) klakkeloos overnemen ... zo kennen we hem intussen.