Omega mixer
TIP
Re: Omega mixer
ne naam correct schrijven ook moeilijk he.pietpiraat schreef: ↑27 september 2018, 15:25 zolang 06 zelfde risicoprofiel heeft als Mixer.mk zijn het mixers met mixers.
mk mag ook andere fondsen nemen of tracker fondsen of wat dan ook.
volgens mk weegt de extra kost voor het beheer op tegen het extra rendement dat de mixer zal opleveren als de crach van 2007 zich herhaalt.
voorlopig wint 06 met vlag en wimpel. nu wachten op de crash.
mixen en laten mixen hé plantin, niemand is verplicht op spaargids te bezoeken,
hoe meer mensen trachten de mixer te verslaan hoe beter de mixer er gaat uitkomen !
Estate Guru believer.
Dit was Christoffel Plantijn, de woordenaar:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voorwaar dus een passende nick voor ons mede-forumlid
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
er is zelfs een Kristof die het tot webmaster heeft geschopt ( van de Persgroep )
Dan moet je een naakte kuisvrouw inhuren.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt groupies misspeld
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Tedju. In Brugge! Das een brug te ver voor me. De gasten zouden het wel appreciëren als ze op bezoek komen als ik niet thuis ben. Gastvrij is ze zeker!
Wat het een met het ander te maken heeft snap ik ook niet
Groepjes, groupies. Zolang ze maar minstens de 5 cm zone respecteren.
Ik heb geen kasten alleen klasseer-kasten. Ok en hierbij hou ik de lol voor zaterdag erbij gezien.
Christof van de persgroep. Deed een vreemd belletje voor me rinkelen. Zal wel een beetje mijn verdwaalde geest zijn (met al die blinddoeken) waarvoor het belletje rinkelde.