Omega mixer
TIP
Omega mixer
Onderstaande rendement omega mixer 20000 € start inleg op 1/1/2018.
Verdeling toegepast in %.
Rendement is van donderdag.
€ 20.038,71
AANKOOP- WAARDE
€ 20.007,22
HUIDIGE WAARDE
-€ 31,49
RENDEMENT
€ 19.976,61
VORIGE SLOTKOERS
0,15%
DAG- RENDEMENT
-0,16%
RENDEMENT
Men klaagt soms over mijn kapitaal rendementen.
Bovenstaande gegevens komen van de Tijd.be portefeuille.
Inventaris waarden komen van iex.nl
€ 20.038,71
AANKOOP- WAARDE
€ 20.007,22
HUIDIGE WAARDE
-€ 31,49
RENDEMENT
€ 19.976,61
VORIGE SLOTKOERS
0,15%
DAG- RENDEMENT
-0,16%
RENDEMENT
Estate Guru believer.
Re: Omega mixer
Omega heeft wel bijna alles 10 dagen geleden verkocht hé.
hij zit nu voor 95% in cash.
we mogen pas terug kopen na de US verkiezingen.
doelstelling van het omega mixer fonds is 'het in alle omstandigheden' beter doen dan de gewone mixer.
niets meer of niets minder.
Hoe meer mixers hoe meer vreugde
Mixen en laten mixen.
i
doelstelling van het omega mixer fonds is 'het in alle omstandigheden' beter doen dan de gewone mixer.
Mixen en laten mixen.
i
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Weer iets geleerd beleggen is voor de korte termijn.pietpiraat schreef: ↑22 september 2018, 15:11 Omega heeft wel bijna alles 10 dagen geleden verkocht hé.
Mixen en laten mixen.
i
Estate Guru believer.
huh
de mixer mag je enkel kopen op termijn van 5 jaar of langer (kijk eens op mijn kapitaal/me direct)
niet om snel snel geld te verdienen
de mixer is zo ontworpen dat ie zo stabiel mogelijk blijft bij stijgende beurzen , en vooral goed presteert als er een crash is.
de mixer mag je enkel kopen op termijn van 5 jaar of langer (kijk eens op mijn kapitaal/me direct)
niet om snel snel geld te verdienen
de mixer is zo ontworpen dat ie zo stabiel mogelijk blijft bij stijgende beurzen , en vooral goed presteert als er een crash is.
Laatst gewijzigd door pietpiraat op 23 september 2018, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb op 14/02/2018 op Morningstar fictief het Omega Mixerfonds opgestart.
Mijn rendement is op dit moment -4,35%. Maar ja, de 5 jaar zijn bijlange nog niet om hé.
Mijn rendement is op dit moment -4,35%. Maar ja, de 5 jaar zijn bijlange nog niet om hé.
neen, dat is nog niet zo ?
heb je alle aanpassingen ook plichtsbewust gevolgd ?
heb je de klassieke mixer ook ingebracht over die periode ?
die moet dan wel serieuse doef gehad hebben
mixer06 doet het immers over alle periodes beter .
heb je alle aanpassingen ook plichtsbewust gevolgd ?
heb je de klassieke mixer ook ingebracht over die periode ?
die moet dan wel serieuse doef gehad hebben
mixer06 doet het immers over alle periodes beter .
Ik kan moeilijk vergelijken met de Mixer van MijnKapitaal, want die heb ik al van veel vroeger.
Herbalanceren heb ik ook niet gedaan.
Herbalanceren heb ik ook niet gedaan.
misschien heeft omega zelf een grafiekje vn de twee mixers.
B4 heeft het rendement YTD berekend, bleek dat de mixer.06 de mixer.mk en de spaarboek ruim voor bleef.
mixer.06 is 14 dagen geleden bijna volledig in cash gegaan tot de US verkiezingen.
B4 heeft het rendement YTD berekend, bleek dat de mixer.06 de mixer.mk en de spaarboek ruim voor bleef.
mixer.06 is 14 dagen geleden bijna volledig in cash gegaan tot de US verkiezingen.
De enige echte Omega mixer:
lijkt me toch veiliger dan de
(me) direct mixer (sorry plantin & co)
https://www.mixerdirect.com/
dinsdag terug les ,
(me) direct mixer (sorry plantin & co)
https://www.mixerdirect.com/
dinsdag terug les ,
Aha, tof. Het schooljaar begint voor iedereen terug natuurlijk. Dit jaar leren over de Boglehead strategie?
financiële markten II, fianciële analyse
pas vanaf derde jaar kan je keuze vakken kiezen die meer richting beleggen gaan.
ere wie ere toekomt de post van Blong zouden uit de cursus kunnen komen.
Anderen tonen dan weer aan dat de theorie ver afstaat van de praktijk
speel met idee om thesis te maken over beursforums zoals spaargids, mijn kapitaal.
maar weet nog niet goed hoe je die veelheid aan data in een model kunt modeleren.
of over gelijkenis tussen poker en beleggen. Dat is kwantiatief makkelijker in modellen te gieten.
o
pas vanaf derde jaar kan je keuze vakken kiezen die meer richting beleggen gaan.
ere wie ere toekomt de post van Blong zouden uit de cursus kunnen komen.
Anderen tonen dan weer aan dat de theorie ver afstaat van de praktijk
speel met idee om thesis te maken over beursforums zoals spaargids, mijn kapitaal.
maar weet nog niet goed hoe je die veelheid aan data in een model kunt modeleren.
of over gelijkenis tussen poker en beleggen. Dat is kwantiatief makkelijker in modellen te gieten.
o
Dat moet je het hebben over het vertrouwen in je kunnen, statistiek en discipline. De weet dat je het niet altijd bij het juiste einde zal hebben en het geloof in grote aantallen. Dat je liever 3.000 kleine handen speelt waarvan je weet dat je er wel 62% wint en de uitschieters (zoals positief als negatief) op een grotere herhaalbaarheid zullen wegebben in hun effect.pietpiraat schreef: ↑23 september 2018, 22:37 of over gelijkenis tussen poker en beleggen. Dat is kwantiatief makkelijker in modellen te gieten.
In plaats van 200 handen te spelen met grotere inzet, en te gokken dat je niet teveel onverwachte tegenslagen krijgt.
Iets wat de joy uit het pokeren haalt, en het spelen ervan een nog grotere grind maakt.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
je weet waar je overspeelt
yep efficientste manier om geld te verdienen met poker is low stake als een computerprogramma spelen.
kan je door trekken naar beurs, leuk om naar buitenkansjes te zoeken, huiswerk te maken
ma uiteindelijk draait het om verwachte waarde en variantie en beleggen als een computer.
yep efficientste manier om geld te verdienen met poker is low stake als een computerprogramma spelen.
kan je door trekken naar beurs, leuk om naar buitenkansjes te zoeken, huiswerk te maken
ma uiteindelijk draait het om verwachte waarde en variantie en beleggen als een computer.
Geen idee hoe jij het hebt berekent maar die cijfers kloppen in ieder geval langs geen kanten volgens mijn data in M*.platin schreef: ↑21 september 2018, 09:49 Onderstaande rendement omega mixer 20000 € start inleg op 1/1/2018.
€ 20.038,71
AANKOOP- WAARDE
€ 20.007,22
HUIDIGE WAARDE
-€ 31,49
RENDEMENT
€ 19.976,61
VORIGE SLOTKOERS
0,15%
DAG- RENDEMENT
-0,16%
RENDEMENT
Eind juni stond de oorspronkelijke samenstelling YTD op ongeveer +1%. Al de verliezen kwamen overigens van de mijnkapitaal fondsen die ik nog had behouden en die staan trouwens nog steeds allemaal negatief. Misschien zou je beter op mijnkapitaal daarover eens gaan klagen in plaats van mij aan te vallen.
Die mk fondsen dus buitengegooid en sinds eind juni tot nu heeft de nieuwe samenstelling +3,3% gewonnen dus YTD is dat iets van een +4,3%.
Had je de oorspronkelijke samenstelling behouden dan stond je volgens M* YTD overigens nog steeds op +2,1%.
De huidige samenstelling van 20% CSPX + 15+ CNDX + 65% cash staat YTD op +6,25%.
Waarom platin vind jij het overigens steeds nodig om die mijnkapitaal mixer hier te verdedigen?
Dat overigens de mijnkapitaal mixer in zijn geheel YTD op -1% staat vermeld je ook wel nergens hé.
Maar blijf jij maar gewoon jouw centjes steken in die mijnkapitaal mixer als je geen beter rendement wil. En nee, het neerwaarts risico is bij de omega mixer niet groter.