Onbereikbaar op 03/289 28 88
Onbereikbaar op 03/289 28 88
Ik probeer al 2 uur vruchteloos Rabo te bereiken op het nummer 03/289 28 88. Ik krijg kort een introductie, muziekje en enkele seconden later een bezettoon. Wat is er aan de hand?
When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Re: Onbereikbaar op 03/289 28 88
Er komt een stoute gedachte in mij op.
Hebben ze misschien geen geld meer om de telefoon te laten bemannen door de hoge kosten van het Rabomagazine?
Hebben ze misschien geen geld meer om de telefoon te laten bemannen door de hoge kosten van het Rabomagazine?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ofwel worden ze zo overstelpt door vragen over de 11 maanden regel dat hun lijn constant bezet is.
Probleem was dat het muziekje na enkele seconden overging in een bezettoon, dat is raar.
Net contact gehad met het nummer, ik werd doorgeschakeld met de vraag om morgen terug te bellen.
Voor een bank die geen kantoor heeft is de telefoon (en email) erg belangrijk, ik hoop dan ook dat het niet te dikwijls gebeurd.
Wel altijd zeer correct geholpen als de telefoon beantwoord wordt.
Net contact gehad met het nummer, ik werd doorgeschakeld met de vraag om morgen terug te bellen.
Voor een bank die geen kantoor heeft is de telefoon (en email) erg belangrijk, ik hoop dan ook dat het niet te dikwijls gebeurd.
Wel altijd zeer correct geholpen als de telefoon beantwoord wordt.
When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Tope schreef:Er komt een stoute gedachte in mij op.
Of is hun personeel door een "headhunter" van NIBC overgelopen ?
De huidige CEO van NIBC is ook overgelopen van Rabobank.be
Of verliest Rabobank.be te veel klanten aan NIBC ?
Of staking bij Rabobank.be , wegens te druk en dan zouden ze nog gelijk hebben ook
Of simpelweg Rabo nieuwjaarsreceptie, misschien?
Tope schreef:Of simpelweg Rabo nieuwjaarsreceptie, misschien?
de bankmoderator van Rabobank is wel online.
Wie weet wat voor een antwoorden krijgen wij als die een aantal "duveltjes " uit heeft.
Of ze zijn een strategie aan het uitwerken om de opkomst van NIBC wat tegen te werken
We moeten wel oppassen met wat we zeggen, want we zijn hier in de rubriek 'Vraag het aan Rabobank' en niet in 'Kroeg. LOL!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De telefonische bereikbaarheid van onze Klantendienst is de laatste dagen inderdaad minder goed dan wat u van ons zou verwachten.
De oorzaak hiervan ligt aan de enorme aantallen vragen die we momenteel te verwerken krijgen. Zoals u waarschijnlijk al gemerkt heeft zijn we de laatste dagen nogal prominent en positief aanwezig geweest in de pers en lopen er ook een aantal actieve reclamecampagnes. De respons hierop is van die aard dat we momenteel ongeveer tien keer zoveel oproepen krijgen als normaal, voornamelijk over het openen van nieuwe rekeningen. Ondanks onze voorzieningen in uitbreiding van aantal beschikbare lijnen en personeel, is het succes van de campagnes nog een stuk groter dan verwacht. We werken er met man en macht aan om zoveel mogelijk bij te zijn met het beantwoorden van telefoons en E-mails, en zowat elke dag komen nieuwe mensen ons versterken. We hopen dan ook om zo snel mogelijk onze bereikbaarheid terug op een aanvaardbaar niveau te krijgen.
In tussentijd hopen we op uw begrip voor de situatie.
We bieden in elk geval al onze verontschuldigingen aan voor diegenen die hinder hebben ondervonden bij het trachten bereiken van onze Klantendienst.
De oorzaak hiervan ligt aan de enorme aantallen vragen die we momenteel te verwerken krijgen. Zoals u waarschijnlijk al gemerkt heeft zijn we de laatste dagen nogal prominent en positief aanwezig geweest in de pers en lopen er ook een aantal actieve reclamecampagnes. De respons hierop is van die aard dat we momenteel ongeveer tien keer zoveel oproepen krijgen als normaal, voornamelijk over het openen van nieuwe rekeningen. Ondanks onze voorzieningen in uitbreiding van aantal beschikbare lijnen en personeel, is het succes van de campagnes nog een stuk groter dan verwacht. We werken er met man en macht aan om zoveel mogelijk bij te zijn met het beantwoorden van telefoons en E-mails, en zowat elke dag komen nieuwe mensen ons versterken. We hopen dan ook om zo snel mogelijk onze bereikbaarheid terug op een aanvaardbaar niveau te krijgen.
In tussentijd hopen we op uw begrip voor de situatie.
We bieden in elk geval al onze verontschuldigingen aan voor diegenen die hinder hebben ondervonden bij het trachten bereiken van onze Klantendienst.
Ocharme de medewerkers van Rabobank... ik heb met ze te doen 

allee is niet alleen bij Argenta dat er problemen zijn.
maar ja de ene leest ge over ( kankeren) de andere vindt men het normaal.
ja 2012 zeker.
ineens wordt men wakker , reclame he .
de meute reageert , gaan weldra wel weer in winterslaap.
zullen het er maar bij nemen zeker.
maar ja de ene leest ge over ( kankeren) de andere vindt men het normaal.
ja 2012 zeker.
ineens wordt men wakker , reclame he .
de meute reageert , gaan weldra wel weer in winterslaap.
zullen het er maar bij nemen zeker.