Onderling geld versassen,
Onderling geld versassen,
Beste, Eerst dit bij ons is alles vlot verlopen onze nrs waren rap zichtbaar ,geld gestort ,dag erna erop dus, proficiat aan het team,
en nu mijn vraag ? Kan er geld verplaatst worden van de spaarrekening naar de getrouwheidsrekening of andersom zonder het eerst op de tegenrekening te hebben geplaatst
Alvast bedankt
en nu mijn vraag ? Kan er geld verplaatst worden van de spaarrekening naar de getrouwheidsrekening of andersom zonder het eerst op de tegenrekening te hebben geplaatst
Alvast bedankt
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Onderling geld versassen,
Nee, dit kan voorlopig niet. Ook dit staat op onze wishlist maar we kunnen nog niet zeggen wanneer dit in orde gaat zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
NIBC Direct schreef:Nee, dit kan voorlopig niet. Ook dit staat op onze wishlist maar we kunnen nog niet zeggen wanneer dit in orde gaat zijn.
Is dat nu al in orde gekomen om van de een naar de ander spaarrekening te storten.
Zou dit willen doen anders moet ik naar de zichtrekening en dan terug naar de spaarrekening is dan wel een soepke hé.
Groetjes,
Jules
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dit is nog niet in orde. Dergelijke functionele aanpassingen nemen jammer genoeg heel wat tijd in beslag en worden normaal gezien in één pakket samen met andere aanpassingen uitgevoerd (wat in technische termen een "release" heet)
In de loop van dit jaar zijn er in principe 2 releases voorzien en in 1 van die 2 zal deze functionaliteit (als alles goed gaat) worden meegenomen.
In de loop van dit jaar zijn er in principe 2 releases voorzien en in 1 van die 2 zal deze functionaliteit (als alles goed gaat) worden meegenomen.
Ga toch mijn bedenkingen hebben om klant te worden?
Allee proficiat als het bij jullie vlot verlopen is!
Maar heb verleden week contact gehad via telefoon, liep perfect het gesprek, en men vertelde mij dat ik de identiteitskaarten moest opsturen (copies).
Reeds 2 keer gemaild en noppes, steeds weer een automatisch mail van het gaat behandeld worden? 24 feb de eerste copies opgestuurd, en 25 feb opnieuw!
En vandaag weerom opnieuw de vraag stuur ze op?
Nu juist een SMS gehad, tijdens het posten, allee er komt vaart in! ga het bekijken
groetjes
jempi25
Allee proficiat als het bij jullie vlot verlopen is!
Maar heb verleden week contact gehad via telefoon, liep perfect het gesprek, en men vertelde mij dat ik de identiteitskaarten moest opsturen (copies).
Reeds 2 keer gemaild en noppes, steeds weer een automatisch mail van het gaat behandeld worden? 24 feb de eerste copies opgestuurd, en 25 feb opnieuw!
En vandaag weerom opnieuw de vraag stuur ze op?
Nu juist een SMS gehad, tijdens het posten, allee er komt vaart in! ga het bekijken
groetjes
jempi25
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hallo Jempi25.
het is ons niet helemaal duidelijk wat uw vraag in het kader van dit Forum juist is? Als er iets niet vlot loopt met uw aanvraag dan staan wij in ieder geval steeds ter beschikking om een oplossing te zoeken. Indien u dat wenst kan u ons via de privé berichten uw gegevens bezorgen en dan contacteren we u.
het is ons niet helemaal duidelijk wat uw vraag in het kader van dit Forum juist is? Als er iets niet vlot loopt met uw aanvraag dan staan wij in ieder geval steeds ter beschikking om een oplossing te zoeken. Indien u dat wenst kan u ons via de privé berichten uw gegevens bezorgen en dan contacteren we u.
Ik reageer gewoon op de reactie van de 1 ste opener dat alles vlot verlopen is.
Uiteindelijk juist SMS gehad voor de 2 rekeningen!
Wat ik wil zeggen is dat we 2 rekeningen hebben geopend online.
dan contact gehad via 0800 tel.
perfect!
Mail met de vraag om de kopie identiteitskaarten op te sturen!
Twee keer opgestuurd en telkens opnieuw een wederkerende vraag om ze op te sturen?
Tot vandaag weer opnieuw 3 de keer.
Raar hé!
Nu heb gereageerd op de laatste mail, hoe dat het mogelijk was dat ik opnieuw de vraag kreeg om op te sturen, omdat ik ze reeds 2 keer opgestuurd had!
Juist voor de 2 rekeningen SMS gehad en nu perfect in orde!
Toch bedankt voor Uw antwoord!
mvg
jempi25
Uiteindelijk juist SMS gehad voor de 2 rekeningen!
Wat ik wil zeggen is dat we 2 rekeningen hebben geopend online.
dan contact gehad via 0800 tel.
perfect!
Mail met de vraag om de kopie identiteitskaarten op te sturen!
Twee keer opgestuurd en telkens opnieuw een wederkerende vraag om ze op te sturen?
Tot vandaag weer opnieuw 3 de keer.
Raar hé!
Nu heb gereageerd op de laatste mail, hoe dat het mogelijk was dat ik opnieuw de vraag kreeg om op te sturen, omdat ik ze reeds 2 keer opgestuurd had!
Juist voor de 2 rekeningen SMS gehad en nu perfect in orde!
Toch bedankt voor Uw antwoord!
mvg
jempi25
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Sorry, had de link naar de eerste post niet meer gezien.
We zijn blij dat alles vooralsnog in orde gekomen is maar uw opmerking is terecht dat die laatste mail niet had mogen komen. Ik geef het door aan ons contactcenter.
Veel succes met uw NIBC Direct rekening.
We zijn blij dat alles vooralsnog in orde gekomen is maar uw opmerking is terecht dat die laatste mail niet had mogen komen. Ik geef het door aan ons contactcenter.
Veel succes met uw NIBC Direct rekening.
- Renteshopper
- Jr. Member
- Contacteer:
is dit al ok ?NIBC Direct schreef:Dit is nog niet in orde. Dergelijke functionele aanpassingen nemen jammer genoeg heel wat tijd in beslag en worden normaal gezien in één pakket samen met andere aanpassingen uitgevoerd (wat in technische termen een "release" heet)
want het lijkt toch wel een rompslomp