Onvrede nieuw platform
Re: Onvrede nieuw platform
Doet me denken aan iemand die de bestanden op zijn computer versleuteld had met een beveiligingsprogramma. Maar hij was het wachtwoord vergeten en had geen toegang meer. Hij had zijn bestanden zo goed beveiligd dat niemand er ooit nog aan kon.
Mja, MD tijdelijk niet beschikbaar.
Denk niet dat dit gepland was, ik heb er toch geen mail van gekregen bij mijn weten.
Tenzij in de beveiligde omgeving, maar die kan ik dus ook niet raadplegen.
Wou net belastingsaangifte vervolledigen, moet enkel nog die berekening doen ivm mixer/flexer (Carmignac en Flossbach)
Gaat wel om peanuts, maar wil het toch correct doen he.
Denk niet dat dit gepland was, ik heb er toch geen mail van gekregen bij mijn weten.
Tenzij in de beveiligde omgeving, maar die kan ik dus ook niet raadplegen.
Wou net belastingsaangifte vervolledigen, moet enkel nog die berekening doen ivm mixer/flexer (Carmignac en Flossbach)
Gaat wel om peanuts, maar wil het toch correct doen he.
Ik heb wel toegang tot de site hoor.
vreemd!
Heb toegang, maar na klikken op de button 'inloggen', krijg ik een 'platform tijdelijk niet beschikbaar'.
Vanavond nog es proberen dan maar.
Heb toegang, maar na klikken op de button 'inloggen', krijg ik een 'platform tijdelijk niet beschikbaar'.
Vanavond nog es proberen dan maar.
Serieus? Eens proberen dan! Aan de telefoon meldde men mij dat die vraag niet gereset kon worden. Merci!waterboy schreef: ↑1 juli 2018, 08:55Men kan als men ingelogd is op het platform van Medirect de beveiligingsvraag veranderen via de instellingen van "mijn profiel"Poldermol schreef: ↑27 juni 2018, 23:30 Ik ben ook allerminst onder de indruk. Ik was zelfs mijn wachtwoord vergeten. De procedure om een nieuw te krijgen is ongelooflijk omslachtig (ik wist bijvoorbeeld mijn geheime vraag niet meer- geheime vragen vind ik ook zo'n debiel ding). En blijkbaar weet IT niet hoe ze de geheime vraag moeten opnieuw instellen, dus mijn geheime vraag blijft default op het huidige staan![]()
Een uurtje geleden ging het bij mij zonder problemen, maar eerder op de dag kon mijn man ook niet inloggen bij MeDirect.
Rond 14 uur geen problemen gehad.
Wie te veel logins, paswoorden, geheime vragen heeft om te onthouden kan het gebruik van een paswoordmanager overwegen. Eén enkel master paswoord om paswoord manager te openen. Er zijn er genoeg op internet te vinden. Ik gebruik al jaren Keepass. Schijnt een van de betere te zijn. Bestaat ook voor smartphone.
Wie te veel logins, paswoorden, geheime vragen heeft om te onthouden kan het gebruik van een paswoordmanager overwegen. Eén enkel master paswoord om paswoord manager te openen. Er zijn er genoeg op internet te vinden. Ik gebruik al jaren Keepass. Schijnt een van de betere te zijn. Bestaat ook voor smartphone.