Ook problemen met op Rabobank te geraken?
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Ook problemen met op Rabobank te geraken?
Lees : onze servers waren gecrasht omdat gisteren iemand van het directiecomité "per ongeluk" champagne gemorst heeft op de servers waardoor die een tijdje stil gelegen hebbenRabobank.be schreef:We kregen de bevestiging dat enkele belangrijke systeemverwerkingen afgelopen zijn waardoor inloggen nu beter zou moeten lukken. Het kan zijn dat er zich de komende uren tijdelijk nog enkele vertragingen voordoen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Misschien eerder karnemelk ?
En ja ik bedoelde het klaarzetten van overschrijvingen...
En ja ik bedoelde het klaarzetten van overschrijvingen...
Daarnet probleemloos aangelogd bij Rabo met de bedoeling mijn rekeninguittreksels af te drukken.
Alhoewel de rente bij beide spaarrekeningen reeds vannacht netjes bijgewerkt stond, kreeg ik slechts een uittreksel met bevestiging rekeningstand per 30-11-2012.
Van 5 banken kon ik vanmorgen reeds zowel de rentebijwerking opvragen als de nieuwe rekeninguittreksels (met rente) afdrukken.
Alhoewel de rente bij beide spaarrekeningen reeds vannacht netjes bijgewerkt stond, kreeg ik slechts een uittreksel met bevestiging rekeningstand per 30-11-2012.
Van 5 banken kon ik vanmorgen reeds zowel de rentebijwerking opvragen als de nieuwe rekeninguittreksels (met rente) afdrukken.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
bruce666 schreef:Bankshopper.be een concurrent voor dit forum ?paul schreef:Volgens bankshopper de grootste concurrent van spaargids zou dat zo zijn.
Spijtig dat rabobank.be niet naar spaargids verwijst.
Dat meen je toch niet Paul.
Die site is een pure reclame site, geen forum, dus ook geen pittige discussies zoals hier
Dat is gewoon een flauw afkooksel van deze site.
Heb al 2 keer win-for-life lotjes toegestuurd gekregen omdat ik fouten had ontdekt op de website van bankshopper.
Zonder pro of contra voor de ene of de andere moet ik zeggen dat de info van bankshopper zeer correct is. Alsook de makelaar waarmee ze werken is heel correct. Er is geen forum en dat is misschien wel een minpunt.
bruce666 schreef:Bankshopper.be een concurrent voor dit forum ?paul schreef:Volgens bankshopper de grootste concurrent van spaargids zou dat zo zijn.
Spijtig dat rabobank.be niet naar spaargids verwijst.
Dat meen je toch niet Paul.
Die site is een pure reclame site, geen forum, dus ook geen pittige discussies zoals hier
Dat is gewoon een flauw afkooksel van deze site.
Ik bedoel eigenlijk dat het de grootste concurrent was voor spaargids, met ooit een echt forum dat een paar heethoofden om zeep hebben geholpen.
Nog altijd inlogproblemen
Via de app lukt het mij niet om in te loggen. 'k Krijg altijd opmerking dat een internetverbinding nodig is (terwijl die wel gewoon openstaat en andere apps wel lukken). Via computer nog niet geprobeerd.
zowel via app als via laptop problemen. Heb wel de indruk dat het al wat beter gaat
Kan inloggen op de site maar alles verloopt heel traag.
-
- Newbie
- Contacteer:
Geen problemen hier, de site werkt even snel als altijd.
In tegenstelling tot die van Belfius die even traag is als altijd (en waar de intresten nog niet uitbetaald zijn ook).
In tegenstelling tot die van Belfius die even traag is als altijd (en waar de intresten nog niet uitbetaald zijn ook).
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
geen problemen met inloggen, mijn intresten zijn zichtbaar
werkt perfect, intresten ok!!
had vanmorgen ook problemen en vanmiddag zeer traag maar nu alles normaal, waarschijnlijk teveel mensen naar hun rente gaan zien, ook al kan je dat al op voorhand weten bij rabo
-
- Newbie
Ik wou ook juist een (substantieel) bedrag van de gewone spaarrekening naar de plus overschrijven. Procedure doorlopen maar na het klikken op 'bevestigen' geeft hij een error en blijft de overschrijving in de verzamelmap bij 'niet ondertekende verrichtingen'.
Uitloggen ging niet meer dus manueel venster gesloten en opnieuw proberen inloggen wat opnieuw niet/zeer traag (?) gaat.
Ben normaal geen zaag, maar hier is Rabobank toch geen punten aan het verdienen.
Naarmate er meer geld gaat naar marketing (rabo magazine, al die spotjes op tv,...) verglijden de rentes naar de subtop. En dan doet de pc banking nog lastig ook.
Uitloggen ging niet meer dus manueel venster gesloten en opnieuw proberen inloggen wat opnieuw niet/zeer traag (?) gaat.
Ben normaal geen zaag, maar hier is Rabobank toch geen punten aan het verdienen.
Naarmate er meer geld gaat naar marketing (rabo magazine, al die spotjes op tv,...) verglijden de rentes naar de subtop. En dan doet de pc banking nog lastig ook.
om 15 uur de dingen gedaan die ik om 9:36 niet kon doen, toen ik deze nieuwe topic startte!
wooow nooit gedacht dat er hier 4 pagina's gingen aan gespendeerd gingen worden
doet er mij aan denken, toch nog eens checken of alles wel goed verlopen is
wooow nooit gedacht dat er hier 4 pagina's gingen aan gespendeerd gingen worden
doet er mij aan denken, toch nog eens checken of alles wel goed verlopen is