Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Awel, da´s goed. Op slag is een groot deel van de migranten niet meer stemgerechtigd. Kan ik ook mee leven.Nairo schreef: ↑21 juli 2020, 13:18
Vind ik niet. Iedereen die werkt en bijdraagt aan de maatschappij heeft recht om te stemmen. Een X aantal dagen per jaar moeten werken voor men stemrecht krijgt. Nationaliteit maakt uit maar men moet hebben bijgedragen. Daarnaast krijgen de zieken en gepensioneerden met X aantal gewerkte dagen op hun carrière ook stemrecht.
Terwijl we toch bezig zijn stel ik voor dat we meervoudig stemrecht terug invoeren.
Afhankelijk van hoeveel BELASTING je betaalt, krijg je 1 of meer stemmen. Betekent dat de sjoemelaars er ook aan zijn voor de moeite.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Kan je even goed van het straatbeeld daar zeggen, niet?
Hooguit zie je daar nog een verloren gelopen pendelaar, maar je moet er wonen om op de kieslijst te komen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Nagel zoals steeds op de kop ! Het VB lijkt wel een spin-off van de SPA.CarpeNoctem schreef: ↑21 juli 2020, 14:10 Er zijn nogal wat stemmen van de SPA richting VB getrokken.
't Pallieterke vroeg eens aan een top sos die het VB verweet een Nazi partij te zijn: 'zijt gij nu nog al fascisten niet kwijt ?'
Allee, de verkiezingskoorts nadert. Nog 50 dagen volgens Magneet.
Het is toch wel ver gekomen als je in de steden rondloopt tegenwoordig. Je voelt je niet meer thuis in je eigen stad als je rondloopt als vlaming in brussel of antwerpen en gent en nog tal van kleinere steden
Ik voel me alleen thuis op eigen erf.
En daar valt het nogal mee.
Hoogstens een mol, woelmuis of reiger die het wat komt uithangen.
Maar zolang die hun plaats kennen mogen ze ook doen waar ze goed in zijn.
Alle andere (tijdelijke) transitmigranten zijn meer dan welkom.
En daar valt het nogal mee.
Hoogstens een mol, woelmuis of reiger die het wat komt uithangen.
Maar zolang die hun plaats kennen mogen ze ook doen waar ze goed in zijn.
Alle andere (tijdelijke) transitmigranten zijn meer dan welkom.
de corona daarentegen voelt er zich WEL thuis, ze zijn met miljarden méér"
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is ook gewoon een spin off op sociaal economisch vlak.SparSpaar schreef: ↑21 juli 2020, 16:50Nagel zoals steeds op de kop ! Het VB lijkt wel een spin-off van de SPA.CarpeNoctem schreef: ↑21 juli 2020, 14:10 Er zijn nogal wat stemmen van de SPA richting VB getrokken.
't Pallieterke vroeg eens aan een top sos die het VB verweet een Nazi partij te zijn: 'zijt gij nu nog al fascisten niet kwijt ?'
Allee, de verkiezingskoorts nadert. Nog 50 dagen volgens Magneet.
Cultureel staan deze partijen ver uit elkaar.
In het huidige politieke landschap is er werkelijk niemand op wie ik zou willen stemmen. Zelfs niemand in de buurt.
Ik heb er goede hoop op dat mijn huisarts zal erkennen dat mijn nausea omwille hiervan een medische reden is waarom ik niet kan gaan stemmen.
Blanco stemmen vind ik geen statement.
Ik heb er goede hoop op dat mijn huisarts zal erkennen dat mijn nausea omwille hiervan een medische reden is waarom ik niet kan gaan stemmen.
Blanco stemmen vind ik geen statement.
Als er niemand is op wie je kan stemmen is dat een goede reden op zich om niet te gaan stemmen.
Als dat je standpunt is moet je dat desnoods ook kunnen verdedigen.
Een eigen mening verdedigen mag soms best wat moeite kosten.
Je achter een medisch attest verschuilen is geen statement maar eerder een knullige uitvlucht.
Als dat je standpunt is moet je dat desnoods ook kunnen verdedigen.
Een eigen mening verdedigen mag soms best wat moeite kosten.
Je achter een medisch attest verschuilen is geen statement maar eerder een knullige uitvlucht.
Als je niet weet wat je wel wil maar wel wat je niet wil kan je voor het omgekeerde stemmen van wat je niet wil.
Is dat een beetje duidelijk of logisch ?
Is dat een beetje duidelijk of logisch ?
Ik weet zeer goed wat ik wel wil: een beschaafde (centrum)rechtse integere politicus.
Wat ik niet wil is het huidig incompetent zooitje ongeregeld.
Wat ik niet wil is het huidig incompetent zooitje ongeregeld.
Zijn de huidige generatie politici een afspiegeling van hun kiespubliek of omgekeerd?MoreOrLess schreef: ↑24 juli 2020, 17:47 Wat ik niet wil is het huidig incompetent zooitje ongeregeld.
Het is maar een spielerei. Natuurlijk zal een arts niet erkennen dat misselijkheid en braakneigingen omwille van de huidige politiek redenen zijn om niet te gaan stemmen.
Moet het een bleiterke zijn die wat gewicht kwijt geraakt is en dat de kracht van verandering noemt ?MoreOrLess schreef: ↑24 juli 2020, 17:47 Ik weet zeer goed wat ik wel wil: een beschaafde (centrum)rechtse integere politicus.