Op wie stem je in de volgende verkiezingen
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Een beleid gevoerd door de roodgetinte, heilige partijen zal er alleen maar voor zorgen dat datzelfde "kleine percentage" (Helemaal geen klein gedeelte meer maar oké) krapuul waar u over spreekt, exponentieel zal toenemen. Dan gaat mijn voorkeur toch wel naar de andere kant van de balans.geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 10:17 Stemmen op een partij als vb zal er enkel toe leiden dat de overgrote merendeel van de allochtonen - die het wel(net zoals wij) proberen goed te doen in de maatschappij - zich gestigmatiseerd en niet langer welkom zullen voelen (als ze dat nu al niet zo aanvoelen) ... dat kleine percentage krapuul zal dus enkel maar groeien met ultrarechts-beleid.
Hoeveel priesters heb je al "kritiek" horen geven als er blanke hooligans (wellicht noemen ze zichzelf voetbalsupporters) een stad kort en klein slaan, hoeveel priesters heb je al gehoord die radicaal afkeuren als onze Tieltse blanke marginaal de politie verweet voor fascist en nazi ...BDE86 schreef: ↑9 augustus 2020, 10:55 2. Er komt amper of geen kritiek uit eigen rangen. iemand al een imam of dergelijke gehoord die dit radicaal afkeurt????
Kan me niet van de indruk ontdoen dat je deze tijden toch moeilijk een alternatief kan zien naast stemmen voor het Vlaams Belang. Denkende aan de toekomst van je kinderen en kleinkinderen.
Juist omdat ik ook denk aan de toekomst van mijn kinderen en kleinkinderen ga ik nooit of te nimmer vb stemmen, problemen zullen enkel en alleen maar meer gepolariseerd worden. Ik denk trouwens dat vb al op hun ongemak begint te zitten, stel je voor dat ze een meerderheid halen, ze zouden wel eens moeten bewijzen dat wat ze in theorie vertellen in de praktijk toch niet zo gemakkelijk realiseerbaar is. Polarisatie en engdenken leidt enkel tot meer polarisatie !
Is dat links - rechts denken ? Ik denk het niet, ik zie evenzeer de problemen die er zijn als die jij (en anderen hier op het forum) ziet, het verschil is dat jij denkt dat "we gaan eventjes stemmen op het vb en het probleem is opgelost", ik denk niet dat het daarmee opgelost zal zijn, er zijn veel meer zaken die hier spelen en er is geen "radicaal eenvoudige oplossing".
Of "kritiek" geven op een oer-blanke studentenclub van zoontjes van magistraten, gouverneurs (Berx), rechters, politici en andere notabelen die studenten doodfolteren onder het mom van "doop".geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 11:06Hoeveel priesters heb je al "kritiek" horen geven als er blanke hooligans (wellicht noemen ze zichzelf voetbalsupporters) een stad kort en klein slaan, hoeveel priesters heb je al gehoord die radicaal afkeuren als onze Tieltse blanke marginaal de politie verweet voor fascist en nazi ...BDE86 schreef: ↑9 augustus 2020, 10:55 2. Er komt amper of geen kritiek uit eigen rangen. iemand al een imam of dergelijke gehoord die dit radicaal afkeurt????
Kan me niet van de indruk ontdoen dat je deze tijden toch moeilijk een alternatief kan zien naast stemmen voor het Vlaams Belang. Denkende aan de toekomst van je kinderen en kleinkinderen.
Laatst gewijzigd door Calco op 9 augustus 2020, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Het wordt nu ook niet opgelost en ze krijgen er nog een vrijgeleide bovenop.geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 11:06 Is dat links - rechts denken ? Ik denk het niet, ik zie evenzeer de problemen die er zijn als die jij (en anderen hier op het forum) ziet, het verschil is dat jij denkt dat "we gaan eventjes stemmen op het vb en het probleem is opgelost", ik denk niet dat het daarmee opgelost zal zijn, er zijn veel meer zaken die hier spelen en er is geen "radicaal eenvoudige oplossing".
Zeg me dan eens heel concreet wat je verwacht van een one-issue partij als het vb eenmaal ze 50 % van de stemmen halen en dus de macht zullen hebben ? Ook op economisch, sociaal, enzovoorts vlak ?vortex schreef: ↑9 augustus 2020, 11:27Het wordt nu ook niet opgelost en ze krijgen er nog een vrijgeleide bovenop.geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 11:06 Is dat links - rechts denken ? Ik denk het niet, ik zie evenzeer de problemen die er zijn als die jij (en anderen hier op het forum) ziet, het verschil is dat jij denkt dat "we gaan eventjes stemmen op het vb en het probleem is opgelost", ik denk niet dat het daarmee opgelost zal zijn, er zijn veel meer zaken die hier spelen en er is geen "radicaal eenvoudige oplossing".
Net zoals de zoontjes van magistraten, politici, notabelen, gouverneurs, die onder het mom van een "doop" van een studentenclub andere studenten doodfolteren.vortex schreef: ↑9 augustus 2020, 11:27Het wordt nu ook niet opgelost en ze krijgen er nog een vrijgeleide bovenop.geebee schreef: ↑9 augustus 2020, 11:06 Is dat links - rechts denken ? Ik denk het niet, ik zie evenzeer de problemen die er zijn als die jij (en anderen hier op het forum) ziet, het verschil is dat jij denkt dat "we gaan eventjes stemmen op het vb en het probleem is opgelost", ik denk niet dat het daarmee opgelost zal zijn, er zijn veel meer zaken die hier spelen en er is geen "radicaal eenvoudige oplossing".
Mag allemaal want het was maar een "doop". Het was maar om te spelen. Het was niet zo bedoeld.
Ze bedoelden het goed. Hitler bedoelde het ook goed.
Nog nooit van Stalin gehoord? Pol pot? Mao? Deze sociale rakkers bedoelden het ook goed.
Tiens, ik dacht dat ze voor de rechtbank werden gedaagd. Het rapaille komt er meestal vanaf met een zachte waarschuwing en nog wat extra OCMW geld.
Ach kijk de typische linkse reflex, meteen wordt je als VB aanhanger ingedeeld wanneer je ook maar enige opmerking maakt over het beleid ten aanzien van allochtonen. Moeten ze bij links vooral blijven volhouden, zo gaan er nog meer mensen met een genuanceerde visie naar rechts verschuiven. Nu goed om op je vraag te antwoorden; ik verwacht van het VB op sociaal en economisch gebied niks meer dan wat de huidige klunzen politiek ons bieden, op gebied van straffeloosheid, handhaving en het negeren / dood zwijgen van de problemen verwacht ik wel wat. Met andere woorden de kans dat ze het slechter doen lijkt mij eerder klein.
Allez, voor de zoveelste keer is de Wet van Godwin hier van toepassing.
Kunnen jullie echt niet beter argumenteren dan door het grote gelijk in de discussie te willen halen door naar de Nazi's te verwijzen?
Kunnen jullie echt niet beter argumenteren dan door het grote gelijk in de discussie te willen halen door naar de Nazi's te verwijzen?
Sorry maar met zo ne rascistische flik is de link gewoon te snel gelegd
En ik geef hem toch gelijk?
En ik geef hem toch gelijk?
Typisch links om bij gebrek aan argumenten 40-45 erbij te gooien. Getuigt van enige zieligheid. Maar toch zijn er bepaalde gelijkenissen. In 40-45 werden we overrompeld door de Duits die hun manier van denken wilde opdringen. Toen had je mensen die collaboreerden met den Duits. Nu worden we overrompeld door Mohammed en Ali die hier maar wat graag hun manier van denken aan ons willen opdringen. Ook nu heb je mensen die collaboreren met Mohammed en Ali en het goed vinden dat in het dorpsschooltje geen varkensvlees meer geserveerd wordt om de 3 kinderen van Mohammed en Ali niet voor het hoofd te stoten, die het goed vinden dat onze dochters door die hypocrieten op straat worden lastig gevallen en die het niet erg vinden dat om de zoveel tijd half Brussel wordt leeggeplunderd.
Ook typisch dat wie het probleem benoemt uitgescholden wordt voor racist. Het enige dat je daarmee bereikt is racisme in de hand werken. Doe vooral zo verder en de winnaar van de volgende verkiezingen zal snel bekend zijn. Kunnen jullie weer wat huilen over gemiste kansen en zo.