Op wie stem je in de volgende verkiezingen
Re: Op wie stem je in de volgende verkiezingen
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/dit- ... ~a39a8603/
Ze hebben de verkeerden opgepakt, de stomme kl*ten. Deze wilden de politie enkel helpen. Dat ze sedert hun 15e al een rekening lopen hebben zo lang als mijn arm is een kleine jeugdzonde.
Ze hebben de verkeerden opgepakt, de stomme kl*ten. Deze wilden de politie enkel helpen. Dat ze sedert hun 15e al een rekening lopen hebben zo lang als mijn arm is een kleine jeugdzonde.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Eigenlijk is het dus allemaal de schuld van de maan.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
https://twitter.com/Maeterlinck/status/ ... 1845609472
Ocharme toch, allemaal verward door de hitte denk ik.
"De oorzaak lag bij de treinen van de NMBS richting zee."
"De oorzaak lag aan eb en vloed waardoor het strand kleiner werd."
Man man, alles om 't probleem maar niet bij naam te moeten noemen!
Vlaams Belang moet zo zelfs geen campagne voeren. Deze kansparels doen het werk voor hen.
Ocharme toch, allemaal verward door de hitte denk ik.
"De oorzaak lag bij de treinen van de NMBS richting zee."
"De oorzaak lag aan eb en vloed waardoor het strand kleiner werd."
Man man, alles om 't probleem maar niet bij naam te moeten noemen!
Vlaams Belang moet zo zelfs geen campagne voeren. Deze kansparels doen het werk voor hen.
of de schuld van de politie , als zij er niet hadden geweest , hadden ze ook geen klop kunnen krijgen
De gevange gaven ze zelfs nog geen t-shirt of geen schoenen, straks worden ze nog door het europees hof van de mensenrechten veroordeeld voor onmenswaardig behandelen van hun gevangenen
De gevange gaven ze zelfs nog geen t-shirt of geen schoenen, straks worden ze nog door het europees hof van de mensenrechten veroordeeld voor onmenswaardig behandelen van hun gevangenen
Ik ga mijn stemgedrag niet laten bepalen door een aantal debielen/criminelen.
Ze zijn thuis opgepakt. Ze hadden dus alle tijd om zelf kleren en schoenen bijeen te zoeken en zich fatsoenlijk te kleden.
Bron: tinternet.
@Evita,
Voor alle duidelijkheid: bedoelt u de politici zelf of die amokmakers in Blankenberge?
Voor alle duidelijkheid: bedoelt u de politici zelf of die amokmakers in Blankenberge?
edit: 2 waard
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 10 augustus 2020, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou als je de filmpjes die de laatste dagen op sociale media zijn verschenen volgt zit het aantal debielen verspreid van De Panne tot Knokke.
Hou vooral de oogkleppen op. VB hoeft inderdaad geen campagne te voeren. Ze fietsen fluitend richting finish.
Hou vooral de oogkleppen op. VB hoeft inderdaad geen campagne te voeren. Ze fietsen fluitend richting finish.
Bedankt om jullie op te offeren.
Lekker rustig in het binnenland.
Je mag ze ook even bijhouden.
Het VB heeft die amateurs niet nodig.
De profs die hen vooruitstuwen zitten immers al naast hen.
ps. hopelijk zijn het deze keer geen gemanipuleerde filmpjes die niet het hele verhaal laten zien?
Lekker rustig in het binnenland.
Je mag ze ook even bijhouden.
Het VB heeft die amateurs niet nodig.
De profs die hen vooruitstuwen zitten immers al naast hen.
ps. hopelijk zijn het deze keer geen gemanipuleerde filmpjes die niet het hele verhaal laten zien?
Doe niet onnozel hė.MoreOrLess schreef: ↑10 augustus 2020, 21:15 @Evita,
Je bent nog vergeten te zeggen dat je wel geen racist bent.
Mijn jeugdjaren waren eind jaren 70 en vooral de jaren 80. Ik kan enkel zeggen dat ik heimwee heb naar die jaren.Het was veel veiliger met minder spanningen en aangenamer leven. Nu moet je al opletten als je naar een recreatiepark of zee gaat met de kleinkinderen. En dit is niet links of rechts getint maar gewoon feiten. En nee dikkelu ik ben geen racist, je moet gewoon feiten onder ogen zien en niet iedereen bestempelen als racist.
In Brussel wisten ze goed genoeg welke groep met de trein naar Blankenberge ging komen. Dit hadden ze moeten verhinderen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200810_96886738
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200810_96886738